(10-11-2014, 04:32 PM)georgio Έγραψε: Γενικά υπάρχει κέρδος γύρω στις 6-7 νταλίκες. Αν υπολογίσεις και άλλες 3 που έχει γλυτώσει απο αρχές Σεπτέμβρη στο Α5 πάμε στις 9.
Άλλα μην το ψάχνουμε νταλίκες υπάρχουν στο Ελληνικό, ίσως περιμένουν να δουν πως θα παει απο κίνηση ή πιστεύουν ότι και με κάποια 12μετρα στέκεται το Α3 (που απ όσα είδα σήμερα στέκεται).
Πολύ πιθανό να στέκεται και χωρίς νταλίκες. Το Α3 θα πρέπει να χωριστεί σε τρείς "υποδιαδρομές" :
α) Αθήνα - Πλ. Καλογήρων. Καλύπτει σημεία απ' όπου δεν διέρχεται το Μετρό (Μακρυγιάννη, Μέτς), υποστηριζόμενο από το 856 (το 227 είναι απαράδεκτο στη χωρητικότητα/συχνότητα και δεν το λαμβάνω υπόψη). Δύο γραμμές με συχνότητα 15' είναι καλά για την περιοχή αυτή. Εδώ ολόκληρες συνοικίες έχουν μία και μοναδική γραμμή στο 10λεπτο και πανηγυρίζουμε (πχ Καισαριανή).
β) Πλ. Καλογήρων - Στ. Ελληνικού. Παράλληλη πορεία με το Μετρό, το Α3 θα το προτιμήσει μόνο κάποιος που θέλει να κατεβεί σε ενδιάμεσο σημείο δύο σταθμών που θέλει πολύ περπάτημα. Υπεραρκετή μία γραμμή κορμού με 15λεπτο.
γ) Στ. Ελληνικού - Γλυφάδα. Στο πήγαινε υπάρχει η επιλογή των Α3 και 122 για τους μετεπιβιβαζόμενους. Οπωσδήποτε στο κομμάτι αυτό υπάρχει αρκετή ζήτηση, αλλά και πάλι θεωρώ ότι τη σηκώνει το 12μετρο. Στη δε επιστροφή, από Πλ. Γλυφάδας επιλέγεις Α3 (κατευθείαν Ν. Ζέρβα πλέον) ή 205 (μέσω Ευρυάλης) - σύνολο 7 διελεύσεις την ώρα.
Άρα, η επιλογή των 12μετρων δεν είναι και τόσο λανθασμένη, αρκεί οι όποιες νταλίκες που περισσεύουν, να δοθούν εκεί που πρέπει πχ
250 .