Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
Βλέποντας τα δρομολόγια έχω να κάνω τις εξής παρατηρήσεις:
101: Αραίωσε από 25' στην αιχμή σε 30'-35' λόγω αύξησης του χρόνου διαδρομής.
109: Διαλύθηκε η συχνότητά του για μια επέκταση που θα μαζεύει 0 επιβάτες. Επίσης, την Κυριακή μειωμένο ωράριο 06:00-23:05.
116: Ενισχύθηκε ελαφρώς το μεσημέρι και το απόγευμα τις Καθημερινές.
117: Συχνότητα 30'-40' τις Καθημερινές, ελαφρώς πιο αραιά σε σχέση με το εναλλάξ 149/70. Σίγουρα όμως έχει βγει πολύ κερδισμένο το Καβούρι.
122: Ακριβώς τα ίδια δρομολόγια με το Ε22.
128: Πήρε κάποια παραπάνω δρομολόγια και πλέον τελευταίο δρομολόγιο από Γλυφάδα τις Κυριακές 22:35 αντί για 22:00.
154: Από δρομολόγια όπως τα είπε ο georgio. Μειωμένες ώρες λειτουργίας την Κυριακή (06:45-22:40) έναντι (05:15-22:50) από Γλυφάδα και τευλευταίο από Στ. Ελληνικού 23:00 αντί για 23:30 από Άγιο Δημήτριο.
155: Με 2 οχήματα τις Καθημερινές και πλήρες ωράριο την Κυριακή όταν μειώνουν τις ώρες λειτουργίας σε γραμμές όπως 109 και 154...
162: Επιτέλους κόπηκε το 163 και έχει δρομολόγια ανά 30'.
164: Καθ/Σαβ πάνω κάτω τα ίδια. Κυριακές ενισχύθηκε. Ο χρόνος διαδρομής δεν είναι 56' που αναφερόταν στην Διαύγεια. Επιπλέον, πλέον τελευταίο δρομολόγιο από Άγιο Δημήτριο στις 24:00 ενώ πριν είχε 24:00 από Ακαδημία και περίπου 24:10-15 από Άγιο Δημήτριο.
201: Όπως ήταν από θέμα δρομολογίων.
205: Έχει μερικά παραπάνω δρομολόγια.
218: Έχασε δρομολόγια σε σχέση με το παλιό συγκρότημα 218/32.
237: Σωστή η ενίσχυση τώρα που φεύγει το 218 από την Ηλιούπολη. Ελπίζω να έχει νταλίκες.
308: Ενσωμάτωσε τα δρομολόγια του 125.
A3: Έχασε λίγα δρομολόγια σε σχέση με το συγκρότημα Α/Β3.
Δημοσιεύσεις: 1.217
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
10-11-2014, 03:00 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 10-11-2014, 03:18 PM από Citaro.)
Κι από μένα κάποια σχόλια, όπως τα παρατηρώ.Για τις καθημερινές πήρα ως μέτρο σύγκρισης το χρονικο διάστημα 14:00 - 17:00 (διότι είναι πιό εύκολο να εξάγω τον αριθμό οχημάτων).
Α3 : Κόπηκε ένα όχημα και μένουν 9. Βέβαια, επειδή θα κυκλοφορούν στρωτά σε μία γραμμή, δεν θα φανεί το κενό στην εξυπηρέτηση.
164 : Kόπηκαν 3 οχήματα (σε σχέση με το Α4) και μένουν 6. Συχνότητες όπως ήταν, δηλ. 10/15'.
122 : Το ίδιο πρόγραμμα δρομολογίων με το Ε22.
154 : Κόπηκε ένα όχημα και μένουν 4. Η συχνότητα σταθεροποιείται σε 20', ενώ με το προηγόυμενο σχήμα είχε και στο τέταρτο.
205 : Σταθεροποιείται στο 25λεπτο (ενώ με το παλιό σχήμα είχε συνήθως μισάωρα).
128 : Τα ίδια με πρίν. Συχνότητες ανά 30-35' . Όσον αφορά για τον αριθμό οχημάτων, δεν μπορεί να γίνει σύγκριση γιατί μοιράζονται σε όλα τα τοπικά Γλυφάδας (και δεν έχω τα στοιχεία)
117 : Αποκτά συχνότητα 35' περίπου. Μαζί με το 122 που θα κάνει όλες τις στάσεις πλέον, σταθεροποιείται η εξυπηρέτηση της παραλίας και της Βάρκιζας με σαφώς καλύτερα δρομολόγια απ' ότι τα 50λεπτα των 149/170.
109 : ΔΕΝ δόθηκε επιπλέον όχημα παρ' ότι επέκτειναν τη γραμμή ! Σφαγή στις συχνότητες με Μ.Ο. διέλευσης τα ... 20' !
101 : Δόθηκε ένα όχημα τις Κυριακές. Λόγω της αύξησης του μήκους δρομολογίου, οι συχνότητες καθημερινής αραίωσαν, με Μ.Ο. το μισάωρο.
237 : Δώσανε ένα επιπλέον όχημα με συχνότητα 9' (αντί για προγραμματισμένα 10' με το παλιό πλάνο) H βελτίωση φαίνεται κυρίως τις ώρες μή αιχμής (09:00 - 13:00 και 17:00 - 21:00) όπου η μέση συχνότητα θα ανέρχεται στα 10/15' , από καθαρό 15λεπτο που ήταν πρίν. Απορώ βέβαια γιατί δεν διαμόρφωσαν αναχωρήσεις με καθαρό 12λεπτο.
Σε γενικές γραμμές
- δημιουργούνται προβλήματα στην εξυπηρέτηση Κυριακής, καθώς και στα τελευταία δρομολόγια Ηλιούπολης, Αργυρούπολης. Η Ηλιούπολη (μέχρι Κανάρια) είχε τελευταίο από Δάφνη γύρω στις 00:25 (το 218), ενώ τώρα έχει 24:00. Δηλαδή οριακά με το Μετρό 23:47 από Σύνταγμα. Ακόμη χειρότερα η Αργυρούπολη. Μέχρι χθές αναχώρηση 24:00 από Ακαδημία, 00:02 Σύνταγμα. Τώρα 24:00 από Αγ. Δημήτριο, δηλαδή Μετρό ... 23:35 από Ακαδημία (ή κατευθείαν το Α3 23:35 για να τελειώνουμε).
- τα όποια οχήματα κόπηκαν λόγω της αναδιάρθρωσης , δεν επαναχρησιμοποιήθηκαν για την αύξηση των συχνοτήτων διέλευσης. Ακόμη και το 237 που πήρε ένα όχημα, θα το χάσει σε λίγες μέρες με την πατέντα της υποδρομολόγησης. Και να μη συμβεί, δεν μπορεί να υποκαταστήσει τα 3 οχήματα την ώρα που ανέβαιναν ως 218 μέχρι Κανάρια.
Για το δε 109, έμεινα άφωνος. Να θυμήσω ότι όταν έγινε καθαρά τοπικό το 2011, είχε αρχική συχνότητα αιχμής 8λεπτό... και σήμερα πάει στα 20. Κατά τα λοιπά, συμφωνώ με όσα έχουν πεί οι προλαλήσαντες.
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
Ο απολυτος πανικός σε Δάφνη και Αγ. Δημήτριο σήμερα. Απο που να ξεκινήσω;
Ότι ο κόσμος μπερδεύει το 164 με το 154;
Ότι περνάει το 164 και περιμένουν το Α4;
Ότι περιμένουν το 201 στη Δάφνη;
Ότι περιμένουν οι μεν του 218 για Πειραια στην παλιά στάση και οι δε για Ηλιούπολη καταλήγουν να μένουν μέσα στο λεωφορειο για Πειραια...
Το απολυτο χαος και οι σταθμαρχες δεν βοηθανε την κατάσταση...
Επίσης
Το Α3 χτυπαει 20λεπτο το πρωι, μπορεί βέβαια να έπεσε σε κίνηση (μακάρι)
Το 237 θέλει επειγόντως νταλίκες για το μεσημέρι φεύγουν όλα τα οχήματα γεμάτα
Δημοσιεύσεις: 1.217
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
10-11-2014, 03:47 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 10-11-2014, 03:47 PM από Citaro.)
Ας δούμε και τα τρόλλεϋ που άλλαξαν δρομολόγηση (η σύγκριση πάλι για το χρονικό διάστημα 14:00 - 17:00) :
3 : Τις καθημερινές πήρε 4 οχήματα και από 12 έγιναν 16 και η συχνότητα έγινε σταθερή 9λεπτη από 10/15. Αυτό όμως όσον αφορά τις ώρες αιχμής. Το απόγευμα μένει το 3 με διελεύσεις ανά 15/20, όπως και στην παλιά δρομολόγηση, ΧΩΡΙΣ ωστόσο να υποστηρίζεται από την 20λεπτη συχνότητα που είχε το 13. Δηλαδή, οι συνολικές διελεύσεις από Ακαδημία στις 20:00 καθημερινής, είναι πλέον 4 αντί για 7 ...
Το Σάββατο 11 οχήματα αντί για 8 και 5 διελεύσεις ανά 10/15' αντί για 7 διελεύσεις (3+13)
Την Κυριακή 7 οχήματα αντί για 5 και 4 διελεύσεις ανά 15/20' αντί για 6-7 διελεύσεις (3+13)
14 : Τις καθημερινές πήρε 2 οχήματα και από 11 έγιναν 13. Η συχνότητα από σταθερή 9λεπτη χάλασε και πήγε 10/15.
Το Σάββατο 9 οχήματα αντί για 8 και διελεύσεις ακανόνιστες 10/15' αντί για στρωτό 13λεπτο. Πάνω - κάτω ο ίδιος αριθμός δρομολογίων.
Την Κυριακή ΔΕΝ αυξήθηκαν τα οχήματα, συνεπώς μειώθηκαν τα δρομολόγια (από 15/20 διέλευση σε 20' στην καλύτερη).
Συμπέρασμα κι εδώ : Καταργήθηκε το 13, περίσσεψαν 10 οχήματα ΚΑΘ, 7 οχήματα ΣΑΒ, 5 οχήματα ΚΥΡ και επαναχρησιμοποιήθηκαν για ενίσχυση 6 οχήματα καθημερινές, 4 οχήματα το Σάββατο και 2 οχήματα τις Κυριακές.
Φτωχότατο το αποτέλεσμα των συγχωνεύσεων με αποψίλωση των κεντρικών τμημάτων των διαδρομών του 3 και του 14, προς όφελος του τελείως "ψώφιου" Ν. Ψυχικού (τί το θέλει το 9λεπτο;;; ) και της Λαμπρινής (που της αρκούσε ένα καλύτερο 5). Ειδικά στον άξονα Ακαδημίας - Πλ. Αμπελοκήπων, τα δρομολόγια είναι πλέον υποτυπώδη (και κατ' ουδέν καλύπτονται από το μετρό, γιατί απλούστατα η επίγεια διαδρομή εξυπηρετεί τελείως διαφορετικές χρήσεις).
Δημοσιεύσεις: 267
Θέματα: 2
Εγγραφή: 01-04-2014
10-11-2014, 06:05 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 10-11-2014, 06:06 PM από nikos99.)
Πάντως το 13 ήταν μπαλαντέρ: 3/5/13 (και 11) τα έβλεπες μαζί στην Πατησίων, αλλά είχε τον κόσμο του.
Το 14 κακώς πήγε Λαμπρινή, γιατί αυξάνεται η απόσταση και η συχνότητα (επίσης, που θα παρκάρει το 18μετρο στην Παπαφλέσσα;;; ) Αρκούσε το 5 με 10' συχνότητα. Το 3 ήταν λογικό να πάει Ψυχικο, αλλά γίνεται μακαρόνι.
Για τα οχήματα, δεν έχω γνώμη γιατί δεν ξέρω, αλλά από 24μετρο πέσαμε στο 12μετρο, ενώ, αν και περνούσαν και τα πέντε τρόλεϊ στην Πατησίων ταυτόχρονα, όλα είχαν πολύ κόσμο.
Προσωπικά θα νιώθω κενό που δε θα υπάρχει το 13. Θα με ενοχλεί γιατί με είχε σώσει να πάω Γαλάτσι όταν το 608 δεν περνούσε λόγω κλειστού κέντρου
Άσχετο: Ξέρετε την είσοδο από την πρώτη πόρτα; Πήγα σήμερα Αγ. Ελευθέριο να τσεκάρω το 024: στην πρώτη περίπτωση (citelis #9079 (?)) ήταν κολλημένο ένα χαρτάκι που έλεγε "ΕΙΣΟΔΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΠΟΡΤΑ" (ή κάτι ανάλογο), αλλά όλοι μπήκαν από τη 2η πόρτα (4-5 άτομα). Στη δεύτερη περίπτωση (citelis#9074) ούτε χαρτάκι δεν υπήρχε, αλλά ο οδηγός άνοιγε πρώτα την 1η πόρτα και μετά τις άλλες 2. Φυσικά όλοι μπήκαν από τη 2η πόρτα. Άρα 0 στα 2. Πιθανόν το Σάββατο: 060.
Δημοσιεύσεις: 1.217
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
(10-11-2014, 06:05 PM)nikos99 Έγραψε: Πάντως το 13 ήταν μπαλαντέρ: 3/5/13 (και 11) τα έβλεπες μαζί στην Πατησίων, αλλά είχε τον κόσμο του.
Για τα οχήματα, δεν έχω γνώμη γιατί δεν ξέρω, αλλά από 24μετρο πέσαμε στο 12μετρο, ενώ, αν και περνούσαν και τα πέντε τρόλεϊ στην Πατησίων ταυτόχρονα, όλα είχαν πολύ κόσμο.
Η αλήθεια ήταν ότι οι διελεύσεις 3/13 γίνονταν σχεδόν πάντοτε υπό τη μορφή 24μετρου (ή και 30μετρου)
Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι, κόβοντας το 13, δεν έπρεπε να αυξήσουν ουσιαστικά τη συχνότητα διέλευσης του 3, ώστε να καλυφθεί κάπως το κενό. Δεν αφήνεις τη ΜΟΝΑΔΙΚΗ πλέον σύνδεση Κέντρου - Βασ. Σοφίας - Κηφισίας με τέταρτα και εικοσάλεπτα.
Μην κοιτάμε μόνο τις ώρες αιχμής - που και αυτές δεν αφορούν καν τους περισσότερους εργαζόμενους - η πραγματική ώρα αιχμής είναι μετά τις 17:00 - 17:30 οπότε και σχολάει αφ' ενός η πλειοψηφία των εργαζομένων. Φαίνεται και από την κίνηση που έχει στους δρόμους. Εκείνες όμως τις ώρες, στα μέσα μεταφοράς της Αθήνας επικρατεί ... Σάββατο απόγευμα.
Δημοσιεύσεις: 619
Θέματα: 6
Εγγραφή: 22-08-2010
10-11-2014, 06:34 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 10-11-2014, 06:36 PM από Vasilis21.)
Το θεμα ειναι τα 117 και 122 να μην περνανε και τα 2 μαζι
Τοπικοποιηστε τα 622,815 στον ευαγγελισμο
Δημοσιεύσεις: 267
Θέματα: 2
Εγγραφή: 01-04-2014
10-11-2014, 07:08 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 10-11-2014, 07:11 PM από nikos99.)
(10-11-2014, 06:18 PM)Citaro Έγραψε: Η αλήθεια ήταν ότι οι διελεύσεις 3/13 γίνονταν σχεδόν πάντοτε υπό τη μορφή 24μετρου (ή και 30μετρου)
Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι, κόβοντας το 13, δεν έπρεπε να αυξήσουν ουσιαστικά τη συχνότητα διέλευσης του 3, ώστε να καλυφθεί κάπως το κενό. Δεν αφήνεις τη ΜΟΝΑΔΙΚΗ πλέον σύνδεση Κέντρου - Βασ. Σοφίας - Κηφισίας με τέταρτα και εικοσάλεπτα.
Μην κοιτάμε μόνο τις ώρες αιχμής - που και αυτές δεν αφορούν καν τους περισσότερους εργαζόμενους - η πραγματική ώρα αιχμής είναι μετά τις 17:00 - 17:30 οπότε και σχολάει αφ' ενός η πλειοψηφία των εργαζομένων. Φαίνεται και από την κίνηση που έχει στους δρόμους. Εκείνες όμως τις ώρες, στα μέσα μεταφοράς της Αθήνας επικρατεί ... Σάββατο απόγευμα.
Θα γίνεται χαμός, το ξέρω, ενώ δεν ξέρω αν τα έξτρα 12μετρα μπορούν να κρατήσουν την κοσμοσυρροή που μοιραζόταν σε 30μετρα λεωφορεία (ή θα μετατραπούν σε κονσερβοκούτια )... Πάντως, βλακεία τους αν δεν αυξήσουν τα δρομολόγια της 3.
ΥΓ http://www.oasa.gr/xmap.php?id=p13
Ουδέν σχόλιον
Δημοσιεύσεις: 772
Θέματα: 136
Εγγραφή: 10-10-2009
Περισσότερα 18μετρα πρέπει να βγούν. Δεν γίνεται στην Ελβετία να έχουν 18μετρα σε πόλεις με ούτε 100.000 κατοίκους και εμείς στην Αθήνα με 5 εκ να είμαστε με 12 μετρα
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at TMantzas
Δημοσιεύσεις: 267
Θέματα: 2
Εγγραφή: 01-04-2014
10-11-2014, 07:23 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 10-11-2014, 07:24 PM από nikos99.)
(10-11-2014, 07:15 PM)Solaris_Urbino_18 Έγραψε: Περισσότερα 18μετρα πρέπει να βγούν. Δεν γίνεται στην Ελβετία να έχουν 18μετρα σε πόλεις με ούτε 100.000 κατοίκους και εμείς στην Αθήνα με 5 εκ να είμαστε με 12 μετρα
Έχεις δίκιο, αλλά με 12μετρα θα τη βγάλουμε.
51-3 (στην 6)=47. Από τα 47 πόσα βγαίνουν στην 3/10/14, ώστε να δούμε πόσα μένουν (και πόσα είναι ικανά να σταυρώσουν χιλιόμετρο);
|