Δημοσιεύσεις: 55
Θέματα: 0
Εγγραφή: 16-11-2009
Εδώ και μέρες δε δρομολογείται νταλίκα στα δρομολόγια του 250, με αποτέλεσμα να μην εξυπηρετούνταθ εύκολα οι φοιτητές που βρίσκονται από την Πύλη και πάνω, μιας και τα 12μετρα έρχονται γεμάτα από Ευαγγελισμό και το πολύ να πάρουν 2-3 επιβάτες από την Πύλη.
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
(16-10-2014, 01:15 AM)sbav-80 Έγραψε: Εδώ και μέρες δε δρομολογείται νταλίκα στα δρομολόγια του 250, με αποτέλεσμα να μην εξυπηρετούνταθ εύκολα οι φοιτητές που βρίσκονται από την Πύλη και πάνω, μιας και τα 12μετρα έρχονται γεμάτα από Ευαγγελισμό και το πολύ να πάρουν 2-3 επιβάτες από την Πύλη. Και ο λόγος είναι ότι το 250 είναι στο κύκλωμα με τις γραμμες που έχουν Ν1 και κάθε φορά που έβαζαν νταλίκα άλλαζε η προγραμματισμένη βάρδια του οδηγού. Φαίνεται πως καποιοι οδηγοί αντιδρούσαν μιας και δεν αρέσει το 250( ο οδηγος που δούλευε την πρωινη βαρδια της νταλίκας ηταν συγκεκριμενος και είχε την προνομιακή μεταχείρηση να έχει γύρω στα 30' διαλειμμα) και ξεμείναμε με τα μικρα. Το καλό βέβαια είναι πως δρομολογούνται όλα τα οχήματα αλλά το πρωι αν καποιος περιμενει στην πύλη δεν ανεβαίνει ποτε! Και νταλίκες υπάρχουν... 5-6 εχει καθημερινα το Α4 και άλλες τοσες το Α3 που βγαίνουν ΑΝΕΤΑ με 12μετρα
Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
(16-10-2014, 01:15 AM)sbav-80 Έγραψε: Εδώ και μέρες δε δρομολογείται νταλίκα στα δρομολόγια του 250, με αποτέλεσμα να μην εξυπηρετούνταθ εύκολα οι φοιτητές που βρίσκονται από την Πύλη και πάνω, μιας και τα 12μετρα έρχονται γεμάτα από Ευαγγελισμό και το πολύ να πάρουν 2-3 επιβάτες από την Πύλη.
Τη Δευτέρα πάντως είχε νταλίκα, την #574.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
(16-10-2014, 01:32 AM)nikos1991 Έγραψε: Τη Δευτέρα πάντως είχε νταλίκα, την #574. Ναι βάζουν όποτε τους τη βαρέσει... Δεν είναι λογική αυτή και η μια νταλίκα δεν κανει τιποτα. Το πρωι θέλει στανταρ 2-3. Επίσης αν ο ΟΑΣΑ επικαλείται ότι δεν έχει οχήματα ας δίνει το Πανεπιστήμιο τα μισα από τα 400.000 που έπερναν οι εταιρείες που είχαν τα εσωτερικα για να έχουμε μια αξιοπρεπη συγκοινωνία στην Παν/λη.
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(16-10-2014, 01:26 AM)georgio Έγραψε: Και ο λόγος είναι ότι το 250 είναι στο κύκλωμα με τις γραμμες που έχουν Ν1 και κάθε φορά που έβαζαν νταλίκα άλλαζε η προγραμματισμένη βάρδια του οδηγού. Φαίνεται πως καποιοι οδηγοί αντιδρούσαν μιας και δεν αρέσει το 250( ο οδηγος που δούλευε την πρωινη βαρδια της νταλίκας ηταν συγκεκριμενος και είχε την προνομιακή μεταχείρηση να έχει γύρω στα 30' διαλειμμα) και ξεμείναμε με τα μικρα. Το καλό βέβαια είναι πως δρομολογούνται όλα τα οχήματα αλλά το πρωι αν καποιος περιμενει στην πύλη δεν ανεβαίνει ποτε! Και νταλίκες υπάρχουν... 5-6 εχει καθημερινα το Α4 και άλλες τοσες το Α3 που βγαίνουν ΑΝΕΤΑ με 12μετρα
Άμα το πρόβλημα είναι το κύκλωμα θα μπορούσε το 250 να αλλάξει κύκλωμα και να πάει σε κάποιο των αρθρωτών, νομίζω είναι 3 κυκλώματα με αρθρωτά στο Ελληνικό (Α/Β3, Α4, Α5, 154, 237, 608), (171, Ε22, Χ97) και (Α1, Α2, 040, 242, 304/5/16, 550). Όμως, δεν πιστεύω ότι αυτό είναι το πραγματικό πρόβλημα π.χ. στην Ράλλη το Β15 κανονικά είναι σε κύκλωμα με Volvo και παίρνει εδώ και χρόνια μόνιμα Ν2.
Αν δεν φτάνουν οι GN, όπως και εσύ είπες, μπορεί να πάρει 5 από τα Α3/Β3/Α4.
Δημοσιεύσεις: 763
Θέματα: 7
Εγγραφή: 12-05-2010
17-10-2014, 02:44 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 17-10-2014, 02:45 PM από pvuccino.)
Το πρόβλημα με τα 242/250 είναι ότι ενώ κάποιες συγκεκριμένες ώρες την ημέρα έχουν τεράστια κίνηση, όλες τις υπόλοιπες βαράνε μύγες. Κι έχω την εντύπωση ότι σε ώρα "μη αιχμής" οι περισσότεροι φοιτητές επιλέγουν να εξυπηρετηθούν από τα 220/221/235/608 που είναι και πιο συχνά με αποτέλεσμα οι νταλίκες στα 242/250 να πηγαινοέρχονται άδειες...
Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
(17-10-2014, 02:44 PM)pvuccino Έγραψε: Το πρόβλημα με τα 242/250 είναι ότι ενώ κάποιες συγκεκριμένες ώρες την ημέρα έχουν τεράστια κίνηση, όλες τις υπόλοιπες βαράνε μύγες. Κι έχω την εντύπωση ότι σε ώρα "μη αιχμής" οι περισσότεροι φοιτητές επιλέγουν να εξυπηρετηθούν από τα 220/221/235/608 που είναι και πιο συχνά με αποτέλεσμα οι νταλίκες στα 242/250 να πηγαινοέρχονται άδειες...
Το 242 έχει όντως τις ώρες του. Υπάρχουν κάποια δρομολόγια που μπορεί να μεταφέρουν μονοψήφιο αριθμό επιβατών και το αμέσως επόμενο να γεμίσει τη GN. Το μεγάλο όμως πρόβλημα του 242 είναι ότι ΚΑΝΕΙΣ δεν ξέρει τι ώρα θα πέρασει. Όσα χρόνια χρησιμοποιώ τη γραμμή (από το 2011) δεν θυμάμαι ούτε μια μέρα πλήρη δρομολόγηση 3 οχημάτων όπως προβλέπεται. Υπάρχει μια σιωπιρή κατάργηση του ενός οχήματος με αποτέλεσμα να υπάρχει προφορική συνενόηση μεταξύ των οδηγών για τις ώρες εκτέλεσης των δρομολογίων.
Από την άλλη πλευρά πέραν των πρώτων και τελευταίων δρομολογίων, το 250 έχει πάντα κόσμο. H ώρες αιχμής στις σχολές είναι 9-6, οπότε για όλο αυτό το διάστημα υπάρχει αυξημένη επιβατική κίνηση, σε σημεία που τα πρωινά στον Ευαγγελισμό και τα μεσημέρια στη Φιλοσοφική και τη Θεολογική να γίνεται μάχη για να μπει κάποιος στο λεωφορείο. Από τη στιγμή όμως που υπάρχουν διαθέσιμες νταλίκες στο Ελληνικό ας τις στείλουν στο 250 ή ας πάρουν ένα όχημα από το 608 (που λόγω αριθμού οχημάτων δεν θα φανεί) και ας το βάλουν 250 για μια κατσαρή 8:00 - 12:00 και 14:30 - 18:30
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
Το 154 πάει να βαρέσει διάλυση. Εδώ και ένα μήνα που τυγχάνει να το χρησιμοποιω λειπει στανταρ όχημα που σημαίνει ότι η συχνότητα φτάνει ακόμα και τα 45'. Παράδειγμα το απόγευμα απο Αγ. Δημήτριο: 17:05 17:45 18:20. Πραγματικά δεν καταλαβαίνω τη λογική που γραμμή με 20-25' στην αιχμή την αφήνουν χωρίς όχημα. Ενώ κάλλιστα θα μπορούσε να κοπεί όχημα από το Α4 που η συχνότητα πάει στα 15' που είναι υπεραρκετή
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
"Εν κρυπτώ" από το επιβατικό κοινό και με την άρνηση του Συνδικάτου Εργαζομένων ΟΑΣΑ & Θυγατρικών Εταιρειών να το εφαρμόσει, η ΟΣΥ προχώρησε στην επαναφορά του μέτρου της υποχρεωτικής εισόδου από την πρώτη πόρτα, από το περασμένο Σάββατο 1/11.
Προς το παρόν, δεν υπάρχει επιβεβαιωμένη λίστα σχετικά με το ποιες γραμμές περιλαμβάνονται, παρά μόνο διαρροές στο διαδίκτυο. Σίγουρα, πάντως, ανάμεσα σε αυτές περιλαμβάνεται η πλειονότητα των γραμμών του Βοτανικού που δρομολογούνται με midi οχήματα, ενώ σε μεγάλο μέρος του στόλου των λεωφορείων και τρόλεϊ έχουν επικολληθεί στην εξωτερική πλευρά αυτοκόλλητα "ΜΟΝΟ ΕΙΣΟΔΟΣ" στην πρώτη θύρα και "ΜΟΝΟ ΕΞΟΔΟΣ" στις υπόλοιπες.
Δημοσιεύσεις: 619
Θέματα: 6
Εγγραφή: 22-08-2010
(04-11-2014, 09:14 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: "Εν κρυπτώ" από το επιβατικό κοινό και με την άρνηση του Συνδικάτου Εργαζομένων ΟΑΣΑ & Θυγατρικών Εταιρειών να το εφαρμόσει, η ΟΣΥ προχώρησε στην επαναφορά του μέτρου της υποχρεωτικής εισόδου από την πρώτη πόρτα, από το περασμένο Σάββατο 1/11.
Προς το παρόν, δεν υπάρχει επιβεβαιωμένη λίστα σχετικά με το ποιες γραμμές περιλαμβάνονται, παρά μόνο διαρροές στο διαδίκτυο. Σίγουρα, πάντως, ανάμεσα σε αυτές περιλαμβάνεται η πλειονότητα των γραμμών του Βοτανικού που δρομολογούνται με midi οχήματα, ενώ σε μεγάλο μέρος του στόλου των λεωφορείων και τρόλεϊ έχουν επικολληθεί στην εξωτερική πλευρά αυτοκόλλητα "ΜΟΝΟ ΕΙΣΟΔΟΣ" στην πρώτη θύρα και "ΜΟΝΟ ΕΞΟΔΟΣ" στις υπόλοιπες. ειδα σημερα το 205 με πινακιδα "εισοδος μονο απο την μπροστινη πορτα" αλλα και το 230
Τοπικοποιηστε τα 622,815 στον ευαγγελισμο
|