Δημοσιεύσεις: 3.185
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
22-05-2014, 08:23 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 26-05-2014, 08:32 PM από aquasonic.)
Και ο περισσότερος κόσμος δεν το γνωρίζει ότι αύριο και τη Δευτέρα εφαρμόζεται πρόγραμμα Σαββάτου και έτσι πέφτει προ δυσάρεστης έκπληξης.
Δημοσιεύσεις: 619
Θέματα: 6
Εγγραφή: 22-08-2010
Δευτερα σημερα προγραμμα σαββατου στις αστικες συγκοινωνιες.Σταση ακαδημια ωρα 13:00 περιμενω τα 622,815.13:48 θυμαται να ερθει το 815 ανεβαινουμε γουδη φισκα και μετα απο 2-3 λεπτα σκαει μυτη και το 622 αδειο βεβαια.Στα 48 λεπτα που περιμενα περασαν 5 608,3 235,3 732,2 224 και κανενα 054.
Τοπικοποιηστε τα 622,815 στον ευαγγελισμο
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(26-05-2014, 09:27 PM)Vasilis21 Έγραψε: Δευτερα σημερα προγραμμα σαββατου στις αστικες συγκοινωνιες.Σταση ακαδημια ωρα 13:00 περιμενω τα 622,815.13:48 θυμαται να ερθει το 815 ανεβαινουμε γουδη φισκα και μετα απο 2-3 λεπτα σκαει μυτη και το 622 αδειο βεβαια.Στα 48 λεπτα που περιμενα περασαν 5 608,3 235,3 732,2 224 και κανενα 054.
Λογικά πρέπει να λείπαν αρκετές βάρδιες. Το 815 έχει από Ταύρο 12:55 και μετά 13:25. Αυτό που πέρασε 13:48 πρέπει να ήταν το 13:25 ή κάπου εκεί γύρω. To 054 τέτοια ώρα έχει ανά 20'-25', 732 ανά 10'-15' και 224 10'-15' (ωραία πρότυπη γραμμή...) που σε 50' μεταφράζονται σε περίπου 2, 4, 4 διελεύσεις αντίστοιχα. 608, 235 φυσιολογικά.
Δημοσιεύσεις: 619
Θέματα: 6
Εγγραφή: 22-08-2010
(27-05-2014, 12:07 AM)mercedes elbo Έγραψε: Λογικά πρέπει να λείπαν αρκετές βάρδιες. Το 815 έχει από Ταύρο 12:55 και μετά 13:25. Αυτό που πέρασε 13:48 πρέπει να ήταν το 13:25 ή κάπου εκεί γύρω. To 054 τέτοια ώρα έχει ανά 20'-25', 732 ανά 10'-15' και 224 10'-15' (ωραία πρότυπη γραμμή...) που σε 50' μεταφράζονται σε περίπου 2, 4, 4 διελεύσεις αντίστοιχα. 608, 235 φυσιολογικά. ουτε κυριακη δεν γινονται αυτα
Τοπικοποιηστε τα 622,815 στον ευαγγελισμο
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
Οι νέοι πορτοκαλομπλέ στύλοι στάσεων της ΟΣΥ άρχισαν να κάνουν την εμφάνισή και εντός Πανεπιστημιούπολης.
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(04-06-2014, 02:31 PM)nikos99 Έγραψε: Αυτό θα είναι δύσκολο... (πχ ένα 12μετρο μπορεί να περάσει από Πατησίων και απο 3ης Σεπτεμβρίου, οπότε αν ξεκινήσει πχ από κέντρο άντε να εξηγήσεις που πάει, αν και θα περάσει από τον πιο κύριο δρόμο.) Για τα τρόλεϊ είναι εύκολο, γιατί δίκτυο υπάρχει σε συγκεκριμένα σημεία.
Απαντάω εδώ για να μην βγαίνουμε off topic.
Στα σχολασμένα εφόσον ο οδηγός πληρώνεται κανονικά μπορείς να τον αναγκάσει να ακολουθεί συγκεκριμένη διαδρομή από/προς το Α/Σ.
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(04-06-2014, 12:26 PM)dora Έγραψε: Ναι πολύ καλο συστημα αυτό καλο θα ηταν να το εφαρμοσουν και στα λεωφορεια ώστε να σταματησουν τα κενα δρομολογια.
Εξαιρετικά θετικό το ότι γράφεται κάτι τέτοιο από οδηγό. Αλλά το κρίσιμο ερώτημα είναι πόσοι συνάδελφοί σας θα έχουν την πρόθεση να εφαρμόσουν κάτι τέτοιο; Γιατί προφανώς και θα είναι κέρδος για τον Οργανισμό αν για παράδειγμα τα οχήματα που εκτελούν τα τελευταία δρομολόγια των Α2, Α3, Α5 προς Ακαδημία, ολοκληρώνοντάς τα, επιστρέφουν στο Α/Σ Ελληνικού εκτελούν επιβατικό δρομολόγιο, ακολουθώντας τη διαδρομή που είχε η 155, όταν έφτανε έως Ομόνοια, κι έχουν έστω και 1 επικύρωση εισιτηρίου, την ώρα που σήμερα ακολουθούν κενά τη διαδρομή εισόδου στο Α/Σ, και μάλιστα σε ώρα που η εξυπηρέτηση εναπόκειται κυρίως στα ΤΑΞΙ.
Δημοσιεύσεις: 1.217
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
(05-06-2014, 01:29 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Εξαιρετικά θετικό το ότι γράφεται κάτι τέτοιο από οδηγό. Αλλά το κρίσιμο ερώτημα είναι πόσοι συνάδελφοί σας θα έχουν την πρόθεση να εφαρμόσουν κάτι τέτοιο; Γιατί προφανώς και θα είναι κέρδος για τον Οργανισμό αν για παράδειγμα τα οχήματα που εκτελούν τα τελευταία δρομολόγια των Α2, Α3, Α5 προς Ακαδημία, ολοκληρώνοντάς τα, επιστρέφουν στο Α/Σ Ελληνικού εκτελούν επιβατικό δρομολόγιο, ακολουθώντας τη διαδρομή που είχε η 155, όταν έφτανε έως Ομόνοια, κι έχουν έστω και 1 επικύρωση εισιτηρίου, την ώρα που σήμερα ακολουθούν κενά τη διαδρομή εισόδου στο Α/Σ, και μάλιστα σε ώρα που η εξυπηρέτηση εναπόκειται κυρίως στα ΤΑΞΙ.
1. Δεν οφείλει να ρωτήσει κάνεναν η ΟΣΥ. Εφ' όσον είναι διατεταγμένη υπηρεσία εντός του νομίμου ωραρίου, το όχημα και ο οδηγός θα κάνουν αυτά που προβλέπει η δρομολόγηση. Αν προβλέπει "κενό", θα πάει κενό. Αν προβλέπει "παραλαβή επιβατών μέχρι το σημείο Χ με διαδρομή από τις οδούς Ψ και Ω", τότε θα κάνει αυτό.
Στα τρόλλεϋ αυτό ισχύει όλα τα χρόνια και αυτός είναι και ένας απο τους λόγους που οι οδηγοί τους θεωρούν ότι η παλιά ΕΘΕΛ είναι μπ#ρδέλο.
2. Το πρόβλημα με τα σχολάσματα στα λεωφορεία είναι άλλο : Με τη σημερινή δρομολόγηση, το οκτάωρο του οδηγού βγαίνει με σχόλασμα δια της συντομοτέρας οδού προς το Α/Σ, και σε χρόνους ραλλίστα. Πχ. σχόλασμα 235 στου Ζωγράφου 00:10, εισαγωγή 00:40. Και ΙΧ να έχεις, μέχρι να βγείς από Άνω Ιλίσια στην Υμηττού, από εκεί στη Βουλιαγμένης και να την κατέβεις μέχρι το Α/Σ Ελληνικού, θα φάς 25 λεπτά.
Αν τώρα υποχρεώσεις το όχημα αυτό να κάνει σχόλασμα μέσω Ακαδημίας, θα μπεί στο Α/Σ τουλάχιστον 20-30 λεπτά αργότερα, που σημαίνει ότι πρέπει να αναλάβει αντιστοίχως αργότερα υπηρεσία ο οδηγός της βραδυνής βάρδιας, για να τηρήσει το οκτάωρο. Έτσι όμως θα χάσεις δρομολόγιο από τον κανονικό πίνακα.
3. Αυτό που θα μπορούσε να γίνει, είναι να υποχρεωθούν ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ γραμμές, που έχουν εξαγωγή/εισαγωγή σχεδόν παράλληλη με την κανονική τους χάραξη, να παραλαμβάνουν επιβάτες.
Πχ. 622/815 : Εξέρχονται υποχρεωτικά από Πέτρου Ράλλη/Ομόνοια/Ακαδημίας προς Γουδί από τις 04:30 και κάθε 10 λεπτά, διερχόμενα από Ακαδημία από τις 04:45 περίπου. Όμως, το πρώτο κανονικό δρομολόγιο προς Γουδί είναι στις 05:30 από Ακαδημία (815). Το αυτό και το βράδυ. Τελευταίο προγραμματισμένο στις 23:00, ενώ φεύγουν κενά από το Γουδί για να ακολουθήσουν το - ίδιο - δρομολόγιο με αυτό που κάνουν όταν είναι σε υπηρεσία μέχρι τις 00:15 (που επιστρέφει το τελευταίο όχημα του 622). Τέτοιες γραμμές μπορείς να υποχρεώσεις να παίρνουν επιβάτες από/μέχρι Ομόνοια, αφού η απώλεια χρόνου θα είναι το πολύ στο 5λεπτο.
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(05-06-2014, 01:05 PM)Citaro Έγραψε: 1. Δεν οφείλει να ρωτήσει κάνεναν η ΟΣΥ. Εφ' όσον είναι διατεταγμένη υπηρεσία εντός του νομίμου ωραρίου, το όχημα και ο οδηγός θα κάνουν αυτά που προβλέπει η δρομολόγηση. Αν προβλέπει "κενό", θα πάει κενό. Αν προβλέπει "παραλαβή επιβατών μέχρι το σημείο Χ με διαδρομή από τις οδούς Ψ και Ω", τότε θα κάνει αυτό.
Στα τρόλλεϋ αυτό ισχύει όλα τα χρόνια και αυτός είναι και ένας απο τους λόγους που οι οδηγοί τους θεωρούν ότι η παλιά ΕΘΕΛ είναι μπ#ρδέλο.
2. Το πρόβλημα με τα σχολάσματα στα λεωφορεία είναι άλλο : Με τη σημερινή δρομολόγηση, το οκτάωρο του οδηγού βγαίνει με σχόλασμα δια της συντομοτέρας οδού προς το Α/Σ, και σε χρόνους ραλλίστα. Πχ. σχόλασμα 235 στου Ζωγράφου 00:10, εισαγωγή 00:40. Και ΙΧ να έχεις, μέχρι να βγείς από Άνω Ιλίσια στην Υμηττού, από εκεί στη Βουλιαγμένης και να την κατέβεις μέχρι το Α/Σ Ελληνικού, θα φάς 25 λεπτά.
Αν τώρα υποχρεώσεις το όχημα αυτό να κάνει σχόλασμα μέσω Ακαδημίας, θα μπεί στο Α/Σ τουλάχιστον 20-30 λεπτά αργότερα, που σημαίνει ότι πρέπει να αναλάβει αντιστοίχως αργότερα υπηρεσία ο οδηγός της βραδυνής βάρδιας, για να τηρήσει το οκτάωρο. Έτσι όμως θα χάσεις δρομολόγιο από τον κανονικό πίνακα.
3. Αυτό που θα μπορούσε να γίνει, είναι να υποχρεωθούν ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ γραμμές, που έχουν εξαγωγή/εισαγωγή σχεδόν παράλληλη με την κανονική τους χάραξη, να παραλαμβάνουν επιβάτες.
Πχ. 622/815 : Εξέρχονται υποχρεωτικά από Πέτρου Ράλλη/Ομόνοια/Ακαδημίας προς Γουδί από τις 04:30 και κάθε 10 λεπτά, διερχόμενα από Ακαδημία από τις 04:45 περίπου. Όμως, το πρώτο κανονικό δρομολόγιο προς Γουδί είναι στις 05:30 από Ακαδημία (815). Το αυτό και το βράδυ. Τελευταίο προγραμματισμένο στις 23:00, ενώ φεύγουν κενά από το Γουδί για να ακολουθήσουν το - ίδιο - δρομολόγιο με αυτό που κάνουν όταν είναι σε υπηρεσία μέχρι τις 00:15 (που επιστρέφει το τελευταίο όχημα του 622). Τέτοιες γραμμές μπορείς να υποχρεώσεις να παίρνουν επιβάτες από/μέχρι Ομόνοια, αφού η απώλεια χρόνου θα είναι το πολύ στο 5λεπτο.
2. Γενικά το πρόβλημα με τα σχολασμένα είναι οι χρόνοι διαδρομής που δεν βγαίνουν για κανονικό δρομολόγιο. Μια διόρθωση: το 235 Καθημερινές του δίνουν σχόλασμα 24:15 από Ζωγράφου και Σάββατο 24:05 (η αναχώρηση από Ακαδημία πρέπει να είναι 23:45 αντί για 23:50 τα Σάββατο). Βέβαια, τα τελευταία δρομολόγια οι περισσότεροι οδηγοί τα πάνε αεροπορία ούτως ή άλλως π.χ. για το 235 έχει αναφερθεί στο φόρουμ μέχρι και 13'-14' χρόνος διαδρομής και γενικά σ' όλες τις γραμμές έτσι γίνεται.
3. Πιστέυω κάτι τέτοιο θα μπορούσε να γίνει. Επίσης, διόρθωση το τελευταίο 622 σχολάει: 24:20 από Γουδή Καθ- 24:15 Σαβ-24:10 Κυρ. Όμως ειδικά Καθημερινές δεν νομίζω να κάνει 50' Γαλάτσι-Γουδή 12 το βράδυ.
Δημοσιεύσεις: 619
Θέματα: 6
Εγγραφή: 22-08-2010
(05-06-2014, 01:24 PM)mercedes elbo Έγραψε: 3. Πιστέυω κάτι τέτοιο θα μπορούσε να γίνει. Επίσης, διόρθωση το τελευταίο 622 σχολάει: 24:20 από Γουδή Καθ- 24:15 Σαβ-24:10 Κυρ. Όμως ειδικά Καθημερινές δεν νομίζω να κάνει 50' Γαλάτσι-Γουδή 12 το βράδυ. Αναλογα τον οδηγο.Επειδη μενω 1 σταση πριν την αφετηρια του 622 εχω δει τι ωρες περναει.Τις περισσοτερες φορες περναει 23:50,αλλες φορες περναει 0:00 χτες περασε 0:10.
Τοπικοποιηστε τα 622,815 στον ευαγγελισμο
|