Αξιολόγηση Θέματος:
  • 24 Ψήφοι - 2.67 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Στόλος λεωφορείων ΟΣΥ
Θα έχουμε παραλαβή νέων λεωφορείων; http://etheldrivers.blogspot.com/2014/02...agora.html
Απάντηση
Όχι Γιώργο, οι γκαζιέρες Iris που ξέρουμε είναι.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
Σε πολλά Ν1 έχει αντικατασταθεί ο αριθμός με νεα αυτοκόλλητα που έχουν "χοντρή" γραμματοσειρά
Απάντηση
Σύστημα ηλεκτρονικού ελέγχου πλήρωσης καυσίμου στόλου λεωφορείων και διαχείρησης εισροών - εκροών δεξαμενών καυσίμου σκοπεύει να εγκαταστήσει η Ο.ΣΥ. στα αμαξοστάσιά της. http://www.osy.gr/ethelsite/pages/techDocs.php

Ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι θα εγκατασταθούν δεξαμενές που θα περιέχουν πετρέλαιο κίνησης στο Α/Σ Άνω Λιοσίων και θα γίνει ογκομέτρηση σε υπάρχουσες δεξαμενές πετρελαίου κίνησης στο Α/Σ Ανθούσας. Ίσως αυτές οι κινήσεις είναι προπομπός μελλοντικής μεταφοράς λεωφορείων diesel στα εν λόγω αμαξοστάσια.
Απάντηση
Η σόμπα #222, η οποία επανακυκλοφορεί εδώ και λίγο καιρό, έχει νέες πινακίδες ΥΝΝ-9978. Οι συγκεκριμένες είναι οι τρίτες πινακίδες που λαμβάνει, οι προηγούμενες ήταν οι ΥΜΙ-1522 και ΥΝΖ-5980.

Επίσης, χθες εθεάθη η GN #560 στο 040 με νέο αριθμό κυκλοφορίας ΥΝΝ-9922.
Απάντηση
Όσα ΣΕΠίτικα Ν1 είναι ενεργά δεν θα πρέπει να αποσυρθούν με το τέλός του 2014 ή έστω να περιοριστούν μακριά από τον πράσινο δακτύλιο;
Απάντηση
(14-04-2014, 02:32 PM)Giannis Έγραψε: Χθες εθεάθη η GN #560 στο 040 με νέο αριθμό κυκλοφορίας ΥΝΝ-9922.
Από το 2009 η αλλαγή...
Απάντηση
(14-04-2014, 02:50 PM)ecoj Έγραψε: Όσα ΣΕΠίτικα Ν1 είναι ενεργά δεν θα πρέπει να αποσυρθούν με το τέλός του 2014 ή έστω να περιοριστούν μακριά από τον πράσινο δακτύλιο;

Του 1993 είναι τα ΣΕΠίτικα. Οπότε στον πράσινο δακτύλιο μπορούν να μπαίνουν μέχρι τέλος του 2015. Τα υπόλοιπα αν έχουν ημερομηνία πρώτης κυκλοφορίας μετά την 1-1-1994 πάνε μέχρι 31-12-2016. Βέβαια, δεν γνωρίζουμε αν θα αποσυρθούν τότε ή απλά θα αλλάξουν αμαξοστάσια καθώς Βοτανικό και Άγιο Δημήτριο δεν μπορούν να μείνουν και Ελληνικό είναι περιορισμένος ο αριθμός των γραμμών που μπορούν να δουλέψουν (Τοπικά Γλυφάδας, 120 και 162/3). Μόνο αν αρχίσουν η Ανθούσα και τα Άνω Λιόσια να ανεφοδιάζουν λεωφορεία πετρελαίου τα βλέπω να συνεχίζουν.
Απάντηση
(14-04-2014, 06:36 PM)mercedes elbo Έγραψε: Του 1993 είναι τα ΣΕΠίτικα. Οπότε στον πράσινο δακτύλιο μπορούν να μπαίνουν μέχρι τέλος του 2015. Τα υπόλοιπα αν έχουν ημερομηνία πρώτης κυκλοφορίας μετά την 1-1-1994 πάνε μέχρι 31-12-2016. Βέβαια, δεν γνωρίζουμε αν θα αποσυρθούν τότε ή απλά θα αλλάξουν αμαξοστάσια καθώς Βοτανικό και Άγιο Δημήτριο δεν μπορούν να μείνουν και Ελληνικό είναι περιορισμένος ο αριθμός των γραμμών που μπορούν να δουλέψουν (Τοπικά Γλυφάδας, 120 και 162/3). Μόνο αν αρχίσουν η Ανθούσα και τα Άνω Λιόσια να ανεφοδιάζουν λεωφορεία πετρελαίου τα βλέπω να συνεχίζουν.

Ναι έχεις δίκιο στις χρονιές. Τα ΣΕΠίτικα λογικά θα πρέπει να φύγουν ένα χρόνο πριν τα υπόλοιπα!
Απάντηση
Άσχετο με τα παραπάνω, αλλά στο Α/Σ Πειραιά πρέπει να προσέχουν τα οχήματα: τη Μ. Τετάρτη μπήκα στα Irisbus #828 και #911 (?) στο 049 και ήταν πολύ καθαρό, ωραίος ήχος από τη μηχανή πίσω και, γενικά ήταν σε καλή κατάσταση. Επίσης το Μ. Σάββατο μπήκα πρώτη φορά σε Neplan (το #251) στη γραμμή 915 και οι εμπειρίες μου ήταν καλές (δούλευε και η τουρμπίνα!!!!!!!!! Yeah! ). Σχετικά καλό για 15χρονο λεωφορείο, το μόνο αρνητικό ήταν ότι όταν σταματούσε, έτριζε το άσπρο πράγμα με τις τρύπες στην οροφή.

ΥΓ Τη Μ. Τετάρτη στο 915 μπήκε Solarίνι!!!
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Στόλος λεωφορείων ΚΤΕΛ MrVanHool 139 70.305 15-03-2024, 12:15 AM
Τελευταία Δημοσίευση: patrinos

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)