Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 3 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Γραμμές που εξυπηρετούν ΑΕΙ/ΤΕΙ
#21
(05-03-2014, 02:11 AM)nikos1991 Έγραψε: Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί το 242 έχει νταλίκα και όχι το 250..

Γιατί στην ΟΣΥ προτιμούν να επιβαρύνουν άλλες γραμμές (220/221, 235, 608), παρά να δώσουν 18μετρα στο 250, που θα βοηθούσε κάπως τα πράγματα και στην πρωινή αιχμή.
Απάντηση
#22
(05-03-2014, 01:40 AM)georgio Έγραψε: Με αφορμή το ότι στέλνει 1 νταλίκα κάποιες φορές το Ελληνικό στο 250 σκέφτομαι πόσο θα μπορούσε να αποσυμφοριστεί κάπως το 608 τις ώρες αιχμής.
Τα μεσημέρια απο τις 13.00 και μετά το 608 απο Νεκροταφείο φεύγει τιγκαρισμένο, μαλιστα πολλες φορες γεμίζει και δευτερο λεωφορείο πριν ακόμα φύγει το πρώτο. Αποτέλεσμα οι μαθητές απο τα ΕΠΑΛ οι φοιτητές απο το Πολυτεχνείο αλλα και οι υπόλοιπο Ζωγραφιώτες να περιμένουν δευτερο και τριτο λεωφορείο για να καταφέρουν να μπουν. Η πηλειοψηφία των ατόμων που το γεμίζει στο τέρμα είναι φοιτητές με προορισμό τον Στ. Ευαγγελισμου, καποιοι άλλοι το Πανεπιστήμιο και λιγοστοί Ζωγραφιώτες που θέλουν να κινηθουν στην Παπάγου.
Αν το 250 είχε 4 νταλίκες τότε και οι φοιτητές θα εφταναν πολυ πιο γρήγορα στο Στ. Ευαγγελισμού ( χωρίς τη βόλτα στου Ζωγράφου) αλλά και το 608 θα αποσυμφοριζόταν κάπως.

Το ιδανικό θα ήταν, όπως είπες και εσύ, να έβγαινε το 250 με 4 νταλίκες. Αλλά δεν νομίζω ότι υπάρχουν άλλες διαθέσιμες στο Α/Σ Ελληνικού. Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ ως βέλτιωση σε σχέση με τη σημερινή κατάσταση είναι να μειωθεί λίγο ο χρόνος διαδρομής του 608 ώστε να πυκνώσουν λίγο τα δρομολόγια και να κερδίσουμε 1 διέλευση παράπανω ανά ώρα που αντιστοιχεί σε αύξηση της χωριτικότητας κατά περίπου 150 άτομα/ώρα, αν και δεν ξέρω κατά πόσο κάτι τέτοιο είναι εφικτό.
Απάντηση
#23
(06-03-2014, 12:23 AM)mercedes elbo Έγραψε: Το ιδανικό θα ήταν, όπως είπες και εσύ, να έβγαινε το 250 με 4 νταλίκες. Αλλά δεν νομίζω ότι υπάρχουν άλλες διαθέσιμες στο Α/Σ Ελληνικού.

Όταν υπήρχε/υπάρχει διαθεσιμότητα για γραμμές όπως το Α3/Β3, το Α4 και το 154, που δεν επιβαρύνονται τόσο πολύ πλέον, πόθεν πως δεν υπάρχουν 4 οχήματα για να βγαίνουν τα δρομολόγια του 250;
Απάντηση
#24
(06-03-2014, 12:32 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Όταν υπήρχε/υπάρχει διαθεσιμότητα για γραμμές όπως το Α3/Β3, το Α4 και το 154, που δεν επιβαρύνονται τόσο πολύ πλέον, πόθεν πως δεν υπάρχουν 4 οχήματα για να βγαίνουν τα δρομολόγια του 250;

Μόνο από τα Α/Β3 γίνεται να πάρουμε GN. Αλλά βγαίνουν πάντα τουλάχιστον 4 GN στα Α/Β3?
Απάντηση
#25
(06-03-2014, 01:15 AM)mercedes elbo Έγραψε: Μόνο από τα Α/Β3 γίνεται να πάρουμε GN. Αλλά βγαίνουν πάντα τουλάχιστον 4 GN στα Α/Β3?

Στην πλειονότητά τους, τα οχήματα που δρομολογούνται στο Α3/Β3, ειδικά τώρα που δε μπορούν να δρομολογηθούν σε Α4 και 154 (και ούτε χρειάζεται να ξαναδρομολογηθούν), είναι GN.
Απάντηση
#26
Όταν τελειώσουν τα έργα λογικά το Α4 θα ξαναπάρει και GN! Βέβαια εσείς μπορεί να θέλετε 18μετρο στο 250 αλλά ο Βοτανικός θυμάμαι το καλοκαίρι έβαζε και midi! Tongue
Απάντηση
#27
(06-03-2014, 01:51 AM)ecoj Έγραψε: Όταν τελειώσουν τα έργα λογικά το Α4 θα ξαναπάρει και GN! Βέβαια εσείς μπορεί να θέλετε 18μετρο στο 250 αλλά ο Βοτανικός θυμάμαι το καλοκαίρι έβαζε και midi! Tongue

Το καλοκαίρι mr ecoj είχα την τύχη να μπω σε Neoplan στο 250, αλλά είχε και ελάχιστη επιβατική κίνηση εκείνη την περίοδο.
Απάντηση
#28
(06-03-2014, 02:23 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Το καλοκαίρι mr ecoj είχα την τύχη να μπω σε Neoplan στο 250, αλλά είχε και ελάχιστη επιβατική κίνηση εκείνη την περίοδο.
Το καλοκαίρι τα πράγματα είναι πολύ καλύτερα γιατί οι ώρες των εξεταστικών είναι διαφορετικές για κάθε τμήμα.
Ο Βοτανικός έχει στείλει neoplανακι και χειμώνα, πριν απο 2 χρόνια!
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 7 Επισκέπτης (ες)