Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 3 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Γραμμές που εξυπηρετούν ΑΕΙ/ΤΕΙ
#11
Krikri από τον οασα βγαινει ανακοινωση για μετα τις 10/7 καθε χρονια. Αρα λογικά θα λειτουργει μαλλον βεβαια με λιγοτερα λεωφορεια...
Απάντηση
#12
(22-12-2012, 05:49 PM)krikri13 Έγραψε: Δεν λειτουργεί ούτε Χριστούγεννα, Πάσχα και καλοκαίρι.

Εφόσον δεν υπάρχει σχετική ανακοίνωση του ΟΑΣΑ για αναστολή λειτουργίας των σχολικών γραμμών (250, Ε90) κατά την περίοδο των διακοπών Χριστουγέννων-Πρωτοχρονιάς, το μόνο που μπορεί να ειπωθεί επίσημα είναι ότι σήμερα Χριστούγεννα (25/12), αύριο 26/12, το ΣΚ 29-30/12, την Πρωτοχρονιά (1/1), ενδεχομένως στις 2/1 αν εφαρμοστεί πρόγραμμα Σαββάτου και σίγουρα στις 5-6/1 όλα τα σχολικά των ΑΕΙ/ΤΕΙ (242, 250, Ε15, Ε90) δε λειτουργούν.
Ας μη συγχέουμε το γεγονός ότι σταμάτησαν τα μαθήματα με τη λειτουργία των Πανεπιστημίων. Οι υπηρεσίες των σχολών (γραμματείες, βιβλιοθήκες) την Πέμπτη και την Παρασκευή θα λειτουργούν κανονικά, τουλάχιστον στο ΕΚΠΑ. Οπότε έστω και με λιγότερα δρομολόγια το 250 πρέπει να λειτουργεί. Αυτό που πιστεύω ότι θα είναι άσκοπο να λειτουργήσει είναι το Ε90.
Και επιπλέον νομίζω ότι θα είναι μεγάλο σφάλμα του ΟΑΣΑ αν σταματάει αυτές τις μέρες τη λειτουργία των γραμμών αυτών δίχως να ενημερώσει με ανακοίνωση το site του.
Απάντηση
#13
(23-12-2012, 03:12 AM)georgio Έγραψε: Krikri από τον οασα βγαινει ανακοινωση για μετα τις 10/7 καθε χρονια. Αρα λογικά θα λειτουργει μαλλον βεβαια με λιγοτερα λεωφορεια...

Ναι ετσι ειναι!!!
Απάντηση
#14
(13-12-2013, 06:59 PM)nikos1991 Έγραψε: Πάμε στο παιχνίδι της αριθμολαγνίας:
Ν1 #143, #162 #179, #180 στο 235
GN #400, #420, #455, #459, #479, #512, #514, #589 στο 608, όπως και το Solaris #940.
Solarinia #106, #122, #127, #142, #159 στο 230
Ν1 114 και GN #467, #478, #484, #485, #711 στο Α5
Solaris 18, #839, #843, #853, #860, #879, #889 στο Χ95
Τα τρόλεϊ 8049 και 8075 στο 13 (που περιέργως πέρασαν χωρίς τη συνοδεία του 3).
Οι γκαζιέρες #7127 και #895 στο Ε14
Το Ν1 #234 και οι GN #485 και #523 (με τη διαφήμιση του Μουστάκα) στο 305
Τα Iris Agora CNG #983 και #984 στο 304
Το 308 είχε μόνο Renault, είδα τις #7021 και #7163 γιατί οι άλλες ήταν στο αντίθετο ρεύμα και είναι δυσδιάκριτοι οι αριθμοί τους.
Το Β5 είχε τις σόμπες #213 και #223 και τα Solaris #874, #882 και #885.
Το Solarini #615 στο 407
Οι Renault #7158 και #7119 στο 416.
H #977 στο 413
Το 036 παραδοσιακά με Ν2, είχε τα #612 και #645.
Το 242 είχε mix Ν1 με GN. Από Ν1 ήταν το #150, ενώ τον αριθμό της GN δεν κατάφερα να τον δω γιατί έλειπε ο αριθμός μπροστά αριστερά.

Βόλτα σε όλη την Αθήνα διαπιστώνω! Το 242 βγαίνει πλεον στανταρ με Ν1 και GN; Επίσης το 250 γνωρίζουμε αν έχει ξεκινήσει να λειτουργεί ή πάει από Δευτέρα;
Απάντηση
#15
(13-12-2013, 07:04 PM)georgio Έγραψε: Βόλτα σε όλη την Αθήνα διαπιστώνω! Το 242 βγαίνει πλεον στανταρ με Ν1 και GN; Επίσης το 250 γνωρίζουμε αν έχει ξεκινήσει να λειτουργεί ή πάει από Δευτέρα;

Το 250 μάλλον πάει από Δευτέρα, αφού παραμένει η απεργία. Από το ΕΚΠΑ ξέρω πως λειτουργούν μόνο Φαρμακευτική και Πληροφορική.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#16
(13-12-2013, 07:11 PM)nikos1991 Έγραψε: Το 250 μάλλον πάει από Δευτέρα, αφού παραμένει η απεργία. Από το ΕΚΠΑ ξέρω πως λειτουργούν μόνο Φαρμακευτική και Πληροφορική.

Δευτέρα πρωί, αν ανοίξουν οι πύλες, κανονικά σε λειτουργία.
Απάντηση
#17
Επιβεβαιώνω και εγώ και πως δεν υπάρχει 250 (εχω ακούσει μάλιστα ότι στην Ούλωφ Πάλμε αφήνουν να περάσουν αυτοκίνητα μόνο προς το ρεύμα της εξόδου, αλλά δεν είμαι και σίγουρος για αυτό..) συνεπώς εμείς οι Πληροφορικάριοι μπαίνουμε στο 224 ή στο 01 της Καισαριανής για να κατεβάσουμε το μέσο όρο ηλικίας λίγο.. Tongue
Το 622 είχε και πέρσι irisbus, γιατί μόνο Ν2 θυμάμαι εγώ..
Απάντηση
#18
Γνωρίζει κάποιος ποια είναι η βάρδια του 206 που πάει στο 250;
Απάντηση
#19
Με αφορμή το ότι στέλνει 1 νταλίκα κάποιες φορές το Ελληνικό στο 250 σκέφτομαι πόσο θα μπορούσε να αποσυμφοριστεί κάπως το 608 τις ώρες αιχμής.
Τα μεσημέρια απο τις 13.00 και μετά το 608 απο Νεκροταφείο φεύγει τιγκαρισμένο, μαλιστα πολλες φορες γεμίζει και δευτερο λεωφορείο πριν ακόμα φύγει το πρώτο. Αποτέλεσμα οι μαθητές απο τα ΕΠΑΛ οι φοιτητές απο το Πολυτεχνείο αλλα και οι υπόλοιπο Ζωγραφιώτες να περιμένουν δευτερο και τριτο λεωφορείο για να καταφέρουν να μπουν. Η πηλειοψηφία των ατόμων που το γεμίζει στο τέρμα είναι φοιτητές με προορισμό τον Στ. Ευαγγελισμου, καποιοι άλλοι το Πανεπιστήμιο και λιγοστοί Ζωγραφιώτες που θέλουν να κινηθουν στην Παπάγου.
Αν το 250 είχε 4 νταλίκες τότε και οι φοιτητές θα εφταναν πολυ πιο γρήγορα στο Στ. Ευαγγελισμού ( χωρίς τη βόλτα στου Ζωγράφου) αλλά και το 608 θα αποσυμφοριζόταν κάπως.
Απάντηση
#20
(05-03-2014, 01:40 AM)georgio Έγραψε: Με αφορμή το ότι στέλνει 1 νταλίκα κάποιες φορές το Ελληνικό στο 250 σκέφτομαι πόσο θα μπορούσε να αποσυμφοριστεί κάπως το 608 τις ώρες αιχμής.
Τα μεσημέρια απο τις 13.00 και μετά το 608 απο Νεκροταφείο φεύγει τιγκαρισμένο, μαλιστα πολλες φορες γεμίζει και δευτερο λεωφορείο πριν ακόμα φύγει το πρώτο. Αποτέλεσμα οι μαθητές απο τα ΕΠΑΛ οι φοιτητές απο το Πολυτεχνείο αλλα και οι υπόλοιπο Ζωγραφιώτες να περιμένουν δευτερο και τριτο λεωφορείο για να καταφέρουν να μπουν. Η πηλειοψηφία των ατόμων που το γεμίζει στο τέρμα είναι φοιτητές με προορισμό τον Στ. Ευαγγελισμου, καποιοι άλλοι το Πανεπιστήμιο και λιγοστοί Ζωγραφιώτες που θέλουν να κινηθουν στην Παπάγου.
Αν το 250 είχε 4 νταλίκες τότε και οι φοιτητές θα εφταναν πολυ πιο γρήγορα στο Στ. Ευαγγελισμού ( χωρίς τη βόλτα στου Ζωγράφου) αλλά και το 608 θα αποσυμφοριζόταν κάπως.
Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί το 242 έχει νταλίκα και όχι το 250..
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)