Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2014
#81
(15-02-2014, 12:49 AM)ZHRINIOTHS Έγραψε: Το ίδιο ισχυει και για το 550...δεν υπάρχει μερα που να εκτελούνται τα δρομολόγια όπως αυτά αναγράφονται στο site του ΟΑΣΑ...το 10 λεπτο εχει γίνει σχεδόν 20λεπτο.
Όπως συνέβη προχθες που απο τις 10:00 το επόμενο 550 αναχώρησε στις 10:20 απο Κηφισιά.

Παλιότερα στην Πλατεία Πλατάνου δεν υπήρχε περίπτωση να περάσεις και να μην δεις λεωφορειο του 550 και τώρα που κανει τέρμα μαζί και το Α7 πολλές φορες δεν υπάρχει λεωφορείο ουτε για δείγμα.

Όσες φορές έχω ανέβει Πλάτανο με το 550, πάντα έφευγε καπάκι για Φάληρο. Η γραμμή έχει μετατραπεί σιωπηρά σε κυκλική, λόγω έλλειψης χρόνου!
#82
Τα Α7 και 550 αντιμετωπίζουν σοβαρό πρόβλημα. Πρέπει να γίνει ορθολογική ανακατανομή οχημάτων /συχνοτήτων μεταξύ των γραμμών κορμών. Κομμάτια που επικαλύπτονται και από το μετρό πρέπει να ενισχύσουν τις ακάλυπτες περιοχές. Π.χ. Κάποιες σκέψεις:

* Γιατί το Ε14 να κάνει την διαδρομή Σύνταγμα- Ευαγγελισμός-Μέγαρο Μουσικής(-Αμπελόκηποι-Πανόρμου) και να μην έχει αφετηρία πιο ψηλά (π.χ. στην Πανόρμου) ώστε να απελευθερωθούν οχήματα;

* Γιατί το Α4 να μην τοπικοποιηθεί στον Στ. Ηλιούπολη ή έστω Στ. Δάφνη που έχει χώρο για αφετηρίες, και όλες οι διαδρομές Στ. Δάφνη - Ακαδημία των οχημάτων του να μη χρησιμοποιηθούν για την ενίσχυση άλλων γραμμών κορμών;

* Γιατί όλος ο χώρος των αφετηριών του Στ. Συγγρού-Φιξ να μένει παντελώς αναξιοποίητος (πλην του... 910) και να μην κάνει τέρμα εκεί (αν όχι το Α2) το Β2; Και όλες οι διαδρομές των οχημάτων Στ. Συγγρού-Φιξ - Ακαδημία να αξιοποιηθούν σε κορμούς που έχουν πρόβλημα;
#83
Ο Πλάτανος έχει πρόβλημα σαν αφετηρία. Χωρίς τους ταρίφες θα μπορούσαν να χωράνε 3 18μετρα, ενώ τώρα δεν χωράει τίποτα... Αν έρθει δεύτερο 18μετρο δυσκολεύουν τα πράγματα με αποτέλεσμα τα δρομολόγια των Α7 και 550 να είναι μύλος.. Η γραμμή Α7 πρέπει να είναι από τις ελάχιστες ακτινικές που κάνει όλα της τα διαλείμματα στο κέντρο. Η λύση σε πρώτη φάση λέγεται απομάκρυνση των κίτρινων οχημάτων από την περιοχή. Σε δεύτερη φάση μπορεί να εξεταστεί μήπως μεταφερθεί η αφετηρία σε κάνενα Ζηρίνειο, ή κάπου με περισσότερο χώρο.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
#84
(15-02-2014, 05:30 PM)nikos1991 Έγραψε: Ο Πλάτανος έχει πρόβλημα σαν αφετηρία. Χωρίς τους ταρίφες θα μπορούσαν να χωράνε 3 18μετρα, ενώ τώρα δεν χωράει τίποτα... Αν έρθει δεύτερο 18μετρο δυσκολεύουν τα πράγματα με αποτέλεσμα τα δρομολόγια των Α7 και 550 να είναι μύλος.. Η γραμμή Α7 πρέπει να είναι από τις ελάχιστες ακτινικές που κάνει όλα της τα διαλείμματα στο κέντρο. Η λύση σε πρώτη φάση λέγεται απομάκρυνση των κίτρινων οχημάτων από την περιοχή. Σε δεύτερη φάση μπορεί να εξεταστεί μήπως μεταφερθεί η αφετηρία σε κάνενα Ζηρίνειο, ή κάπου με περισσότερο χώρο.

Δεν υπάρχει αλλού χώρος για αφετηρία. Αν πάνε Ζηρίνειο, χάνεται η εξυπηρέτηση του κέντρου της Κηφισιάς, διότι από εκεί ξεκινά τη διαδρομή του ο μέσος επιβάτης. Το μόνο που μπορεί να γίνει επί του παρόντος είναι ΣΤΑΘΜΑΡΧΗΣ που να διώχνει ΕΝΑΛΛΑΞ το 550 και το Α7, αν προκληθεί συμφόρηση, αφού βεβαίως πρώτα συντονιστούν οι πίνακες δρομολογίων. Την ενδεχόμενη προπορεία τους θα την κερδίζουν τα λεωφορεία στις αφετηρίες τους.
Σε δεύτερη φάση είναι μια θαυμάσια δουλειά για την τηλεματική.
#85
Η λύση με τον σταθμάρχη θα ήταν ιδανική...έτσι κι αλλίως υπάρχει ήδη εκδοτήριο εισιτηριων στο σημείο ας το έκανα σταθμαρχείο!
Το πρόβλημα είναι ότι δεν ξέρεις τι ώρα φεύγει τι κι άρα δεν μπορείς ποτε να υπολογίσεις τι ώρα θα φτάσεις στον προορισμό σου...

Δεν γίνεται για παράδειγμα να ειναι 2 λεωφορεια στον Πλάτανο ενα Α7 που φευγει 09:10 και ένα 550 που φευγει 09:15 και με το που εμφάνιστει τοπικο τιγκα απο κόσμο (507,509,536) να κλείνουν πόρτες και να φευγουν απο τις 09:05 και τα δυο μαζι.
Το έχω δει να συμβαίνει κι αυτό... γενικά κατι παθαίνουν μόλις βλέπουν τοπικό με κόσμο να κατεβαινει απο τα βόρεια αλλοι οδηγοι φευγουν και με κόκκινο για να μην επιβιβάσουν επιβάτες...

Όσο για το πρόβλημα χώρου κατα την γνώμη μου δεν υπάρχει πλέον σημαντικό θέμα καθώς λίγο με την αραίωση των δρομολογιων λίγο με το μικρο χρόνο διαδρομής και φυσικά κυρίως λόγω των ανεπάνδρωτων βάρδιών είναι λίγες οι φορές που συνωστίζονται λεωφορεία στον Πλάτανο τις καθημερινές...
#86
(15-02-2014, 09:04 PM)ZHRINIOTHS Έγραψε: Η λύση με τον σταθμάρχη θα ήταν ιδανική...έτσι κι αλλίως υπάρχει ήδη εκδοτήριο εισιτηριων στο σημείο ας το έκανα σταθμαρχείο!
[...]

Όσο για το πρόβλημα χώρου κατα την γνώμη μου δεν υπάρχει πλέον σημαντικό θέμα καθώς λίγο με την αραίωση των δρομολογιων λίγο με το μικρο χρόνο διαδρομής και φυσικά κυρίως λόγω των ανεπάνδρωτων βάρδιών είναι λίγες οι φορές που συνωστίζονται λεωφορεία στον Πλάτανο τις καθημερινές...

Εκεί στο κουβούκλιο ήταν χρόνια σταθμαρχείο των τοπικών. Ένα σκούπισμα θέλει, μια καρέκλα, έναν θερμοπομπό, ένα τασάκι ROFL και μια χαρά είμαστε.

Επίσης , και ο συντονισμός δρομολογίων δεν είναι ακατόρθωτος : Υπό κανονικές συνθήκες (και πλέον ακόμη και η Κηφισίας έχει τις περισσότερες ώρες κανονικες συνθήκες) η διαδρομή Στουρνάρη - Αμπελόκηποι (Α7) είναι 23-25'. Η διαδρομή Τροκαντερό - Αμπελόκηποι είναι 38-40'. Το υπόλοιπο κομμάτι είναι περίπου 32-35' .

Άρα : Βάζεις αναχωρήσεις στο Α7 από Στουρνάρη πχ. κάθε :00, :10, :20, :30, :40, :50 και περνάνε από Αμπελοκήπους κάθε : 25, :35, :45, :55, :05, :15 περίπου.
Στο 550 δρομολογείς κάθε :00, :10, :20, :30, :40, :50 και έχεις διέλευση από Αμπελοκήπους :40, :50, :00, :10 , :20, :30, περίπου. Συνεπώς, αφού θα κινούνται εναλλάξ, δεν θα έχουν πρόβλημα στον Πλάτανο (όπου χωράει δύο νταλίκες άνετα). Άρα, μέχρι και 8-9' αναμονή να έχει εκεί το κάθε όχημα (τόσο τους δίνει το ισχύον πλάνο), δεν θα υπάρχει συνωστισμός.

Δεν θέλει κόπο, θέλει τρόπο. Εξάλλου οι συχνότητες κατά βάση ίδιες είναι και στο Α7, και στο 550.
#87
(15-02-2014, 09:04 PM)ZHRINIOTHS Έγραψε: Η λύση με τον σταθμάρχη θα ήταν ιδανική...έτσι κι αλλίως υπάρχει ήδη εκδοτήριο εισιτηριων στο σημείο ας το έκανα σταθμαρχείο!
Το πρόβλημα είναι ότι δεν ξέρεις τι ώρα φεύγει τι κι άρα δεν μπορείς ποτε να υπολογίσεις τι ώρα θα φτάσεις στον προορισμό σου...

Δεν γίνεται για παράδειγμα να ειναι 2 λεωφορεια στον Πλάτανο ενα Α7 που φευγει 09:10 και ένα 550 που φευγει 09:15 και με το που εμφάνιστει τοπικο τιγκα απο κόσμο (507,509,536) να κλείνουν πόρτες και να φευγουν απο τις 09:05 και τα δυο μαζι.
Το έχω δει να συμβαίνει κι αυτό... γενικά κατι παθαίνουν μόλις βλέπουν τοπικό με κόσμο να κατεβαινει απο τα βόρεια αλλοι οδηγοι φευγουν και με κόκκινο για να μην επιβιβάσουν επιβάτες...

Όσο για το πρόβλημα χώρου κατα την γνώμη μου δεν υπάρχει πλέον σημαντικό θέμα καθώς λίγο με την αραίωση των δρομολογιων λίγο με το μικρο χρόνο διαδρομής και φυσικά κυρίως λόγω των ανεπάνδρωτων βάρδιών είναι λίγες οι φορές που συνωστίζονται λεωφορεία στον Πλάτανο τις καθημερινές...

Το 550 έχει δρομολόγιο 9:05 οπότε κανονικά έφυγε.

(16-02-2014, 12:20 AM)Citaro Έγραψε: Εκεί στο κουβούκλιο ήταν χρόνια σταθμαρχείο των τοπικών. Ένα σκούπισμα θέλει, μια καρέκλα, έναν θερμοπομπό, ένα τασάκι ROFL και μια χαρά είμαστε.

Επίσης , και ο συντονισμός δρομολογίων δεν είναι ακατόρθωτος : Υπό κανονικές συνθήκες (και πλέον ακόμη και η Κηφισίας έχει τις περισσότερες ώρες κανονικες συνθήκες) η διαδρομή Στουρνάρη - Αμπελόκηποι (Α7) είναι 23-25'. Η διαδρομή Τροκαντερό - Αμπελόκηποι είναι 38-40'. Το υπόλοιπο κομμάτι είναι περίπου 32-35' .

Άρα : Βάζεις αναχωρήσεις στο Α7 από Στουρνάρη πχ. κάθε :00, :10, :20, :30, :40, :50 και περνάνε από Αμπελοκήπους κάθε : 25, :35, :45, :55, :05, :15 περίπου.
Στο 550 δρομολογείς κάθε :00, :10, :20, :30, :40, :50 και έχεις διέλευση από Αμπελοκήπους :40, :50, :00, :10 , :20, :30, περίπου. Συνεπώς, αφού θα κινούνται εναλλάξ, δεν θα έχουν πρόβλημα στον Πλάτανο (όπου χωράει δύο νταλίκες άνετα). Άρα, μέχρι και 8-9' αναμονή να έχει εκεί το κάθε όχημα (τόσο τους δίνει το ισχύον πλάνο), δεν θα υπάρχει συνωστισμός.

Δεν θέλει κόπο, θέλει τρόπο. Εξάλλου οι συχνότητες κατά βάση ίδιες είναι και στο Α7, και στο 550.

Οι συχνότητες στα Α7/550 πανώ κάτω είναι ίδιες. Όμως, δεν ξέρω κατα πόσο όντως θα υπάρχει συντονισμός πέρα από τις πρώτες στάσεις. Π.χ πριν από αρκετό καιρό που ήμουν στον Πλάτανο βράδυ καθημερινής έφυγε 550 στις 21:25 και μετά στις 21:31 Χ14 (στο οποίο ήμουν μέσα). Το αποτέλεσμα, μέχρι το δαχτυλίδι είχαμε φτάσει το 550 και μάλιστα κάπου στο ύψος του Γηροκομείου το προσπεράσαμε. Ο μόνος τρόπος ώστε να υπάρξει απόλυτος συντονισμός είναι να γίνεται σχολαστική τήρηση δρομολογίων ανά στάση. Ακόμα, δεν γνωρίζουμε αν οι επιβάτες της Κηφισίας στην κάθοδο εξυπηρετούνται συνδιαστικά από αυτές τις δύο γραμμές γιατί αν εξαιρέσουμε τις τοπικές μετακινήσεις το μεν Α7 πάει Αλεξάνδρας/Πατησίων το δε 550 πάει Βασ. Σοφίας/Βασ. Κωνσταντίνου/Συγγρού.
#88
Μακαρι να μπορέσουν να τα συντονίσουν όπως λεει o citaro αλλα εδω δεν μπορεσαν να συντονίσουν τα 508 και 509 που τοσα χρόνια τις κυριακες με την παλια δρομολόγηση ειχαν στις 20:00 δρομολόγιο κι οι 2 γραμμές...και μετά απο 50 λεπτά έβλεπες πάλι λεωφορειο!
#89
Ο καθένας με τον πόνο του. http://fylarhos.blogspot.gr/2014/02/a_15.html

Πάμε ένα ένα με τη σειρά:

- Το 723 είναι τελείως ψώφιο από επιβατική κίνηση την ημέρα. Κυριακή βράδυ δηλαδή τι θα μαζεύει? Επίσης, τελευταίο δρομολόγιο από Προαστιακό είναι στις 22:05.
- Για το 735 δεν φταίει ο ΟΑΣΑ αλλά όπως λένε και εκείνοι οι επιθέσεις στο Ζεφύρι.
- Το 711 οι ίδιοι οι κάτοικοι το ήθελαν στην Αττική.
- Το 749 καλό θα ήταν να πάει στον Προαστιακό αν και αυτό άδειο απ' όσο θυμάμαι πηγαίνει.

Επιπλέον ξεχνάνε ότι έχουν το Β12 με αρκετά καλές συχνότητες και απευθείας σύνδεση με το κέντρο, 709/749 με πρώτα δρομολόγια Κυριακές 05:15/05:00 και τελευταία 24:00/23:30 αντίστοιχα που δεν έχουν άλλες γραμμές με μεγαλύτερη επιβατική κίνηση π.χ. 036, 219, 409, 823 κ.α.
#90
(17-02-2014, 12:14 AM)mercedes elbo Έγραψε: Ο καθένας με τον πόνο του. http://fylarhos.blogspot.gr/2014/02/a_15.html

Ω, τι πολυπληθής συγκέντρωση!


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2024 N1Ellinikou 507 70.220 5 ώρες πριν
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2023 N1Ellinikou 322 101.380 28-12-2023, 08:36 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Man Lion's city
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2022 N1Ellinikou 158 73.980 09-12-2022, 07:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2021 N1Ellinikou 337 215.830 23-12-2021, 11:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2020 Citaro 77 58.417 24-11-2020, 07:10 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2019 N1Ellinikou 165 138.966 21-01-2020, 05:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas260
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2018 N1Ellinikou 167 142.937 29-12-2018, 03:05 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2017 marios.ilioupoli 117 129.479 05-12-2017, 10:39 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2016 georgio 74 101.667 09-12-2016, 01:15 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2015 N1Ellinikou 149 220.203 21-12-2015, 12:20 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Citaro

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 7 Επισκέπτης (ες)