(22-12-2013, 07:58 PM)'Vasilis21' Έγραψε: ναι αλλα τι θα γινεται σε περιπτωσεις διαδηλωσεων θα σπαει στην ομονοια??
Το ίδιο πρόβλημα θα έπρεπε να απασχολεί και το Χ95, που κάνει αφετηρία στην πλέον ευάλωτη διαδρομή (Σύνταγμα - Βουλή - δεξιά Βασ. Σοφίας). Κι όμως, ουδέν πρόβλημα υπάρχει γιατί προνοούν έγκαιρα και το "κόβουν" στη Ριζάρη. Το ίδιο μπορεί να γίνει και με το 051, εαν φέρ' ειπείν ανέβαινε μέχρι Εδουάρδου Λώ. Σε περίπτωση πορείας στη Σταδίου, αναστροφή στην Ομόνοια. Σε περίπτωση κλεισίματος και της Ομόνοιας (πιό σπάνιο), αναστροφή στο Μεταξουργείο.
Δεν είναι δυνατόν να υποκύπτει ολόκληρος συγκοινωνιακός σχεδιασμός στις ορέξεις μερικών τραμπουκοσυνδικαλήσταρων και κομματικών στρατών που αποτελούνται από μισθοφόρους επαγγελματίες διαμαρτυρόμενους. Κι αφού δεν καταφέρνει η Πολιτεία να συγκεράσει τα συνταγματικά δικαιώματα του "συνέρχεσθαι" με αυτά της ελεύθερης ανάπτυξης της προσωπικότητας και της οικονομικής ελευθερίας (αυτό δηλαδή που σαμποτάρεται δεκαετίες και υποφέρουμε όλοι οι κάτοικοι της Αθήνας), θα έχουμε ένα "plan B" που θα ενεργοποιείται δυό - τρεις ώρες τις καθημερινές.
Τις υπόλοιπες 16 ώρες όμως, δεν θα ταλαιπωρείται το επιβατικό κοινό, ψάχνοντας να βρεί το λεωφορείο για το ΚΤΕΛ μέσα στα στενά της Ομόνοιας, περικυκλωμένος από πρεζόνια και κακοποιά στοιχεία.
Υ.Γ. : Πουθενά στο Σύνταγμα δεν κατοχυρώνεται το δικαίωμα του "συνέρχεσθαι" σε συγκεκριμένους οδικούς άξονες (Σταδίου, Σύνταγμα, Πανεπιστημίου). Η Πολιτεία κάλλιστα μπορεί να απαγορεύσει τη χρήση αυτών των οδών (επικαλούμενη το καλώς νοούμενο δημόσιο συμφέρον, δηλαδή την εύρυθμη λειτουργία της πόλης) και να στείλει τους διαμαρτυρόμενους σε άλλα σημεία, που πιθανώς να δημιουργούν μικρότερο πρόβλημα. Μην το πεις αυτό όμως στους επαγγελματίες διαδηλωτές, θα σε φάνε λάχανο και θα σε πούν "φασίστα". Αυτή είναι η ...δημοκρατία μας - το δίκιο του εργάτη (που μόνο αυτοί το ξέρουν και όχι οι εργάτες).