Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 1 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Πρότυπες Λεωφορειακές Γραμμές
#71
Προς το παρών ξέρω ότι θα έχει σταθερά τα Ν1 που έχει και τώρα το 303 & 326.
Απάντηση
#72
Μόνο δύο οχήματα χρησιμοποιεί η γραμμή;
Απάντηση
#73
(10-12-2013, 01:53 PM)ecoj Έγραψε: Μόνο δύο οχήματα χρησιμοποιεί η γραμμή;

Νομίζω πως ναι. Έχει χρόνο διαδρομής 15'.
Απάντηση
#74
Ο aliance μας είχε πρώτος προαναγγείλει εδώ την επέκταση του προγράμματος πειραματικής λειτουργίας στην 131 και ο ΟΑΣΑ, με τη σημερινή του ανακοίνωση έρχεται να τον επιβεβαιώσει.

Έτσι, από τη Δευτέρα 16/12, το πρόγραμμα πειραματικής λειτουργίας επεκτείνεται στις γραμμές:
- 131: "Στ. Δάφνης - Αμαξ. Αγ. Δημητρίου"
- 407: "Στ. Νομισματοκοπειο - Νέα Ζωή - Στ. Δουκ. Πλακεντίας"
- 14: "Πλ. Παπαδιαμάντη - Λ. Αλέξάνδρας - Ν. Ψυχικό"

Αναλυτικά: http://www.oasa.gr/news.php?id=funk673

Και αυτή τη φορά βγάλαν καλαίσθητους χάρτες στα φυλλαδιάκια:
- 131: http://www.oasa.gr/pdf/131.pdf
- 407: http://www.oasa.gr/pdf/407.pdf
Απάντηση
#75
Να κάνω μια ενοχλητική ερώτηση τώρα. Πρακτικά οι αλλαγές που έρχονται στις πρότυπες γραμμές είναι χάρτες μέσα στα οχήματα και λίγη παραπάνω καθαριότητα; Πόσο φοβερό!
Απάντηση
#76
(11-12-2013, 02:14 PM)ecoj Έγραψε: Να κάνω μια ενοχλητική ερώτηση τώρα. Πρακτικά οι αλλαγές που έρχονται στις πρότυπες γραμμές είναι χάρτες μέσα στα οχήματα και λίγη παραπάνω καθαριότητα; Πόσο φοβερό!

Όχι μόνο. Στις προηγούμενες είχαμε και αναγγελίες στάσεων, χρήση των πιο νέων οχημάτων (βλ. Citelis στην 302), υποχρεωτική είσοδο από την πρώτη πόρτα και εγκατάσταση τουρνικέ, ενώ μπαίνει σταδιακά και wifi στα οχήματα αυτά.

Τώρα, βέβαια, το Α/Σ Μπραχαμίου δε μπορεί να δώσει τίποτα διαφορετικό από N1 (μόνο αυτά διαθέτει άλλωστε) στην 131, η 407 δρομολογείται με το μοναδικό τύπο midi που διαθέτει το Α/Σ Ελληνικού και η 14 παίρνει πάντα οχήματα σειράς 8000 και 9000.

Ότι μπορούν κάνουν οι άνθρωποι. Μην τους αδικούμε. Και για το θέμα της καθαριότητας, είναι και ευθύνη ημών των επιβατών η εικόνα των οχημάτων.
Απάντηση
#77
Για το 131 έχουν επιλεγεί τα λ/φ 303 & 326 που λειτουργούν τα μικρόφωνα για να ανακοινώνει τις στάσεις ο οδηγός.
Απάντηση
#78
(11-12-2013, 02:23 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Όχι μόνο. Στις προηγούμενες είχαμε και αναγγελίες στάσεων, χρήση των πιο νέων οχημάτων (βλ. Citelis στην 302), υποχρεωτική είσοδο από την πρώτη πόρτα και εγκατάσταση τουρνικέ, ενώ μπαίνει σταδιακά και wifi στα οχήματα αυτά.

Τώρα, βέβαια, το Α/Σ Μπραχαμίου δε μπορεί να δώσει τίποτα διαφορετικό από N1 (μόνο αυτά διαθέτει άλλωστε) στην 131, η 407 δρομολογείται με το μοναδικό τύπο midi που διαθέτει το Α/Σ Ελληνικού και η 14 παίρνει πάντα οχήματα σειράς 8000 και 9000.

Ότι μπορούν κάνουν οι άνθρωποι. Μην τους αδικούμε. Και για το θέμα της καθαριότητας, είναι και ευθύνη ημών των επιβατών η εικόνα των οχημάτων.
Στο 6 και το Α8 γιατί δεν γίνεται αναγγελία στάσεων;
Όσο για την καθαριότητα είναι σε πολύ καλό επίπεδο στα οχήματα αυτών των γραμμών. Έχει τύχει να βρεθούν Citelis του Α8 σε άλλες γραμμές και πράγματι είναι πεντακάθαρα όπως και τα Neoplan της 6.
Επίσης το 14 μέχρι τώρα παίρνει 9000αρα μόνο.

Α, ναι ξέχασα και το wi-fi!!!
Απάντηση
#79
(11-12-2013, 02:55 PM)aliance Έγραψε: Για το 131 έχουν επιλεγεί τα λ/φ 303 & 326 που λειτουργούν τα μικρόφωνα για να ανακοινώνει τις στάσεις ο οδηγός.

Δε θα έχουν δηλαδή σύστημα αναγγελιών; Γιατί στην 550 είχα πετύχει μία μέρα GN που είχε ηχογραφημένες αναγγελίες.
Απάντηση
#80
Στο φως και η επιστολή του ΟΑΣΑ στο Δήμο Καισαριανής, που προαναγγέλει τη μετατροπή της 224 σε πρώτυπη γραμμή:
[Εικόνα: 224a.jpg]
[Εικόνα: 224b.jpg]
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Λεωφορειακές γραμμές ανα Αμαξοστάσιο aliance 408 499.733 10-12-2023, 09:44 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Man Lion's city

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)