Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 1 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Πρότυπες Λεωφορειακές Γραμμές
#1
Χθες και προχθές πρόσεξα ότι στην Φιλαδέλφεια, στο ρεύμα προς κέντρο, και στην Πατησίων και στα δύο ρεύματα ως περίπου την Αλεξάνδρας έχουν βαφτεί οι κολώνες που είχαν τις διερχόμενες γραμμές στις στάσεις και έχει τοποθετηθεί μόνο ένα πλαίσιο για τα αναρτημένα δρομολόγια, κοινό για τρόλλεϋ και λεωφορεία. Τα χαρτιά στα τύμπανα έχουν απομακρυνθεί.

Επειδή μάλλον σας μπέρδεψα με την περιγραφή μου, δείτε μία στάση για να καταλάβετε τι εννοώ:

.jpg   new_stop.JPG (Μέγεθος: 113,91 KB / Λήψεις Αρχείων: 350)
Απάντηση
#2
(20-09-2013, 08:53 AM)Giannis Έγραψε: Χθες και προχθές πρόσεξα ότι στην Φιλαδέλφεια, στο ρεύμα προς κέντρο, και στην Πατησίων και στα δύο ρεύματα ως περίπου την Αλεξάνδρας έχουν βαφτεί οι κολώνες που είχαν τις διερχόμενες γραμμές στις στάσεις και έχει τοποθετηθεί μόνο ένα πλαίσιο για τα αναρτημένα δρομολόγια, κοινό για τρόλλεϋ και λεωφορεία. Τα χαρτιά στα τύμπανα έχουν απομακρυνθεί.

Αντίστοιχη κολώνα έχει και η στάση "ΟΤΕ ΠΕΔΙΟΥ ΑΡΕΩΣ" στην Πατησίων. Δεν έχω εντοπίσει πουθενά αλλού, όμως, κολώνες τέτοιου χρωματισμού.

Είναι καινούριες ή βάφτηκαν; Γιατί τα κουτιά για τους πίνακες δρομολογίων και στην παραπάνω φωτό και αυτά που είδα εγώ στην Πατησίων, είναι ολοκαίνουρια.

Διαβάστε και κλάψτε! http://www.oasa.gr/news.php?id=funk637

Σύναψη:Ο ΟΑΣΑ, σε συνεργασία με την ΟΣΥ, εφαρμόζει ειδικό πειραματικό πρόγραμμα λειτουργίας, για τις γραμμές
6 ΙΠΠΟΚΡΑΤΟΥΣ-Ν. ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ
Α8 ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ-Ν.ΙΩΝΙΑ-ΜΑΡΟΥΣΙ
302 ΣΤ. ΔΟΥΚ. ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ-ΓΕΡΑΚΑΣ
Στις γραμμές αυτές δίδεται ιδιαίτερη προσοχή στην εκτέλεση με ακρίβεια και στη κανονικότητα όλων των προγραμματισμένων δρομολογίων. Επίσης θα υπάρχει καλύτερη πληροφόρηση του επιβάτη στα τέρματα, στις αφετηρίες, στις στάσεις καθώς και εντός του οχήματος και αυξημένη επιμέλεια στη λειτουργικότητα και καθαριότητα των οχημάτων.
Για περισσότερες πληροφορίες αλλά και παρατηρήσεις παρακαλούμε επικοινωνήστε με το πληροφοριακό κέντρο ΟΑΣΑ τηλ. 185

Θέλω να δω τι θα πει κάποιος Ευρωπαίος, διαβάζοντας αυτή την ανακοίνωση.
Απάντηση
#3
(20-09-2013, 08:53 AM)Giannis Έγραψε: Χθες και προχθές πρόσεξα ότι στην Φιλαδέλφεια, στο ρεύμα προς κέντρο, και στην Πατησίων και στα δύο ρεύματα ως περίπου την Αλεξάνδρας έχουν βαφτεί οι κολώνες που είχαν τις διερχόμενες γραμμές στις στάσεις και έχει τοποθετηθεί μόνο ένα πλαίσιο για τα αναρτημένα δρομολόγια, κοινό για τρόλλεϋ και λεωφορεία. Τα χαρτιά στα τύμπανα έχουν απομακρυνθεί.

Επειδή μάλλον σας μπέρδεψα με την περιγραφή μου, δείτε μία στάση για να καταλάβετε τι εννοώ:

Και καλά έτσι θα είναι οι κοινές στάσεις λεωφορείων-τρόλλεϊ απο 'δω και πέρα? Εκσυγχρονιστήκαμε! Tongue

(20-09-2013, 10:31 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Διαβάστε και κλάψτε! http://www.oasa.gr/news.php?id=funk637

Θέλω να δω τι θα πει κάποιος Ευρωπαίος, διαβάζοντας αυτή την ανακοίνωση.

Τι είπα πριν? Εκσυγχρονισμός!!! Tongue
Απάντηση
#4
Μου αξηγεί κάποιος τι εννοεούν στον ΟΑΣΑ με το ''Ειδικό πειραματικό πρόγραμμα λειτουργίας λεωφορειακών γραμμών'' γιατί δεν κατάλαβα;
Απάντηση
#5
(20-09-2013, 02:16 PM)ecoj Έγραψε: Μου αξηγεί κάποιος τι εννοεούν στον ΟΑΣΑ με το ''Ειδικό πειραματικό πρόγραμμα λειτουργίας λεωφορειακών γραμμών'' γιατί δεν κατάλαβα;

Μάλλον εννοούν πως εντός του λεωφορείου θα παίζει κλασσική μουσική, ενώ στο εσωτερικό θα υπάρχουν αναμμένα αρωματικά κεράκια ρεσώ για ατμόσφαιρα. Ο οδηγός θα φοράει σμόκιν, θα χει μονόκλ στο μάτι, ενώ σε κάθε κόκκινο φανάρι ένας συνοδός εδάφους με παπιγιόν και σκαρπίνια θα μοιράζει φοντανάκια στους επιβάτες! Tongue
Απάντηση
#6
(20-09-2013, 02:33 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Μάλλον εννοούν πως εντός του λεωφορείου θα παίζει κλασσική μουσική, ενώ στο εσωτερικό θα υπάρχουν αναμμένα αρωματικά κεράκια ρεσώ για ατμόσφαιρα. Ο οδηγός θα φοράει σμόκιν, θα χει μονόκλ στο μάτι, ενώ σε κάθε κόκκινο φανάρι ένας συνοδός εδάφους με παπιγιόν και σκαρπίνια θα μοιράζει φοντανάκια στους επιβάτες! Tongue

Αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
ROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFL
Πεθαίνω!

Επίσης, τα λεωφορεία θα έχουν και ανάκλιντρα!
Απάντηση
#7
Απ' όσο κατάλαβα με τις αρλούμπες της ανακοίνωσης, θα σου λέει πως το 6 ξεκινάει στις 15:11 από Τέρμα, και θα είναι στη στάση Αναξαγόρα στις 15:12, στην επόμενη 15:14 κ.ο.κ. Ο οδηγός θα είναι υποχρεωμένος να ακολουθεί το ωράριο, γιατί αν δεν το ακολουθήσει κάποιος θα του τραβήξει το αυτάκι. Θέλω το δω να γίνεται σε βραδυνά δρομολόγια που όλοι πάνε κομμάτια...

(20-09-2013, 02:33 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Μάλλον εννοούν πως εντός του λεωφορείου θα παίζει κλασσική μουσική, ενώ στο εσωτερικό θα υπάρχουν αναμμένα αρωματικά κεράκια ρεσώ για ατμόσφαιρα. Ο οδηγός θα φοράει σμόκιν, θα χει μονόκλ στο μάτι, ενώ σε κάθε κόκκινο φανάρι ένας συνοδός εδάφους με παπιγιόν και σκαρπίνια θα μοιράζει φοντανάκια στους επιβάτες! Tongue

http://www.youtube.com/watch?v=T1R8vRLLU6k
Η πρώτη πρότυπη γραμμή είναι το 815: ΓΟΥΔΗ - ΤΑΥΡΟΣ. Πρέπει να είναι προ 2005-6 το video γιατί είχε ακόμα Agora.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#8
(20-09-2013, 03:12 PM)nikos1991 Έγραψε: Απ' όσο κατάλαβα με τις αρλούμπες της ανακοίνωσης, θα σου λέει πως το 6 ξεκινάει στις 15:11 από Τέρμα, και θα είναι στη στάση Αναξαγόρα στις 15:12, στην επόμενη 15:14 κ.ο.κ. Ο οδηγός θα είναι υποχρεωμένος να ακολουθεί το ωράριο, γιατί αν δεν το ακολουθήσει κάποιος θα του τραβήξει το αυτάκι. Θέλω το δω να γίνεται σε βραδυνά δρομολόγια που όλοι πάνε κομμάτια...

http://www.youtube.com/watch?v=B6x6HwkSJds
Απάντηση
#9
(20-09-2013, 03:12 PM)nikos1991 Έγραψε: Απ' όσο κατάλαβα με τις αρλούμπες της ανακοίνωσης, θα σου λέει πως το 6 ξεκινάει στις 15:11 από Τέρμα, και θα είναι στη στάση Αναξαγόρα στις 15:12, στην επόμενη 15:14 κ.ο.κ. Ο οδηγός θα είναι υποχρεωμένος να ακολουθεί το ωράριο, γιατί αν δεν το ακολουθήσει κάποιος θα του τραβήξει το αυτάκι. Θέλω το δω να γίνεται σε βραδυνά δρομολόγια που όλοι πάνε κομμάτια...

Πέρα απ' την πλάκα πιστεύω κάτι τέτοιο εννοούν και ίσως είναι και για δοκιμές της τηλεματικής στα λεωφορεία για αργότερα π.χ. να υπάρχει φωνητική αναγγελία της επόμενης στάσης και να αναγράφεται και στην οθόνη που έχουν τα Iris κάτω απ' την κεντρική φωτεινή ένδειξη της στάσης. Για τα υπόλοιπα λογικά θα προσέχουν τι οχήματα βάζουν ώστε να 'ναι σε άριστη κατάσταση και ότι δεν θα λείπουν βάρδιες.
Απάντηση
#10
(20-09-2013, 04:21 PM)mercedes elbo Έγραψε: Πέρα απ' την πλάκα πιστεύω κάτι τέτοιο εννοούν και ίσως είναι και για δοκιμές της τηλεματικής στα λεωφορεία για αργότερα π.χ. να υπάρχει φωνητική αναγγελία της επόμενης στάσης και να αναγράφεται και στην οθόνη που έχουν τα Iris κάτω απ' την κεντρική φωτεινή ένδειξη της στάσης. Για τα υπόλοιπα λογικά θα προσέχουν τι οχήματα βάζουν ώστε να 'ναι σε άριστη κατάσταση και ότι δεν θα λείπουν βάρδιες.

Υπάρχει έτοιμο σύστημα τηλεματικής για να εφαρμοστεί; Γιατί δεν επιζητάμε τόσα χρόνια την τηλεματική για τις αναγγελίες. Αλλά για να υπάρχει ένα ολοκληρωμένο σύστημα, αντίστοιχο του ΟΑΣΘ και άλλων συγκοινωνιακών φορέων, που θα δίνει τη δυνατότητα, αφενός στο ΚΕΛ να γνωρίζει την ακριβή θέση κάθε οχήματος, ώστε να μπορεί να το κατευθύνει και σε περιπτώσεις απρόοπτων συμβάντων, αφετέρου στον επιβάτη, είτε να πηγαίνει στη στάση και να ξέρει ότι το τάδε λεωφορείο θα περάσει σε 5', είτε να μπαίνει στο site του ΟΑΣΑ και να βλέπει τη θέση του οχήματος τη δεδομένη στιγμή, είτε να πληροφορείται κάτι τέτοιο μέσω SMS (όλα εφαρμόζονται ήδη από τον ΟΑΣΘ).

Το που ακριβώς αποσκοπεί το πειραματικό που ξεκινάει ο ΟΑΣΑ, μόνο ο ίδιος ξέρει. Και θα πρέπει να το διευκρινίσει και στο επιβατικό κοινό.

Μάλλον πάμε για άλλη μια υπόσχεση που θα μείνει στα χαρτιά (ή στις διαδικτυακές σελίδες, καλύτερα). Υποσχέσεις ακούγαμε και για τη λαθρεπιβίβαση. Και τελικά μείναμε στη λίστα και στις προμετωπίδες. Και για πολλά ακόμη θέματα.
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Λεωφορειακές γραμμές ανα Αμαξοστάσιο aliance 252 206.199 03-12-2016, 11:23 AM
Τελευταία Δημοσίευση: NEOPLAN N4007

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)