01-12-2013, 11:17 PM
Iστορική εξέλιξη γραμμών τρόλεϊ Αττικής
|
01-12-2013, 11:51 PM
(30-11-2013, 12:49 AM)pvuccino Έγραψε: Φυσικά δεν μιλήσαμε καθόλου για το λεωφορείο που «μετασχηματίστηκε» στο σημερινό τρόλεϊ 10, δηλαδή το 450: Τζιτιζιφιές-Χαλάνδρι!! Η γραμμή αυτή ιδρύθηκε το 1994 ως 450: Δέλτα Φαλήρου-Χαλάνδρι, μαζί με το «αδερφάκι» της το 550: Δέλτα Φαλήρου-Κηφισιά και τον «κορμό της Παραλίας»Μια μικρή διόρθωση: τα 450/550 δεν ιδρύθηκαν το 1994, αλλά πολύ πιο πριν. Δεν θυμάμαι τώρα ακριβώς, αλλά πρέπει να ήταν κάπου το 1988.
02-12-2013, 12:10 AM
(01-12-2013, 11:17 PM)chris747 Έγραψε: Από Ιφικράτους εξαρχής. A δηλαδή στην ουσία δεν "συνενώθηκαν" οι δύο γραμμές, απλά καταργήθηκε το 12! ΟΚ θα το διορθώσω τότε. Τhanks! (02-12-2013, 12:10 AM)magirus deutz Έγραψε: To 1989 ήταν!!! Χμμ... ναi δεν αποκλείεται, τώρα που το λέτε! Απλά σε ένα άλλο topic εδώ αναφέρεται ως χρονολογία ίδρυσης το 1994 και για κάποιο λόγο τα είχα συνδέσει με τον κορμό Πειραιά-Γλυφάδας... Θα το κοιτάξω αύριο!
02-12-2013, 12:08 PM
(02-12-2013, 12:19 AM)pvuccino Έγραψε: Χμμ... ναi δεν αποκλείεται, τώρα που το λέτε! Απλά σε ένα άλλο topic εδώ αναφέρεται ως χρονολογία ίδρυσης το 1994 και για κάποιο λόγο τα είχα συνδέσει με τον κορμό Πειραιά-Γλυφάδας... Θα το κοιτάξω αύριο! Oι 450/550 υπήρχαν επί ΣΕΠ, απ' όσο γνωρίζω. Η προσπάθεια των "κορμών" στην Νότια Αθήνα όντως ξεκίνησε επί ΕΘΕΛ το 1994, με το 110 Πειραιάς - Βούλα και το 122 Αθήνα - Βούλα, που είχε μάλιστα αφετηρία στη Μάρνη. Οι γραμμές αυτές ήταν οι πρόδρομοι των κορμών που εφαρμόστηκαν στις 17/9/1995, όπως τους ξέρουμε σήμερα.
02-12-2013, 12:33 PM
(30-11-2013, 12:49 AM)pvuccino Έγραψε: ...νέα "διαδημοτικά" 450 και 550. Πριν το 1994 υπήρχαν γραμμές από τον Πειραιά προς τα Βόρεια και τα Ανατολικά Προάστια, οι οποίες ακολουθούσαν τη διαδρομή: Ποσειδώνος, Λ.Κατσώνη, Συγγρού, Καλλιρρόης, Αρδηττού, Βασ.Κωνσταντίνου, Βασ.Σοφίας και Κηφισίας. (με εξαίρεση το 407 που έστριβε Μεσογείων και κατέληγε στην Αγ.Παρασκευή) Μετά τα Σίδερα Χαλανδρίου οι γραμμές διακλαδίζονταν. Οι 517/518/519 συνέχιζαν ευθεία προς Ν.Ερυθραία/Δροσιά/Αγ.Στέφανο και οι 413/438 έστριβαν δεξιά στη Βασ.Γεωργίου, αριστερά στην Α.Παπανδρέου και δεξιά στην Πεντέλης και συνέχιζαν προς Ν. & Παλ.Πεντέλη μέσω Α.Παπανδρέου(Μελίσσια), Π.Τσαλδάρη, ... Εγώ θυμάμαι τις 413/438 (μαζί με τις 418, 429, 442) να πηγαίνουν από Εθν.Αντιστάσεως και όχι Βασ.Γεωργίου.
02-12-2013, 03:56 PM
(02-12-2013, 03:56 PM)magirus deutz Έγραψε: Οι γραμμές 450-550 δημιουργήθηκαν επί ΕΑΣ το 1989! Καλά μας δουλεύεις;; Εσύ δε μου 'πες ότι πήγαιναν από Σίδερα;; Από Εθν.Αντιστάσεως πιο λογικό είναι να πηγαίνανε, αφού και ο αντικαταστάτης τους (450) πήγαινε απο 'κει!
02-12-2013, 07:40 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 02-12-2013, 07:44 PM από magirus deutz.)
(02-12-2013, 06:58 PM)pvuccino Έγραψε: Καλά μας δουλεύεις;; Εσύ δε μου 'πες ότι πήγαιναν από Σίδερα;; Από Εθν.Αντιστάσεως πιο λογικό είναι να πηγαίνανε, αφού και ο αντικαταστάτης τους (450) πήγαινε απο 'κει!Κοίταξε πάλι το μήνυμά μου! Ούτε μια αντιγραφή δεν ξέρεις να κάνεις! (02-12-2013, 06:58 PM)pvuccino Έγραψε: Καλά μας δουλεύεις;; Εσύ δε μου 'πες ότι πήγαιναν από Σίδερα;; Από Εθν.Αντιστάσεως πιο λογικό είναι να πηγαίνανε, αφού και ο αντικαταστάτης τους (450) πήγαινε απο 'κει!Α ναι ρε συγνώμη!! (02-12-2013, 07:40 PM)magirus deutz Έγραψε: Α ναι ρε συγνώμη!! Ανάποδα εναι δηλαδη; 401/413/438 από Εθν.Αντιστάσεως και 402/403 από Σίδερα; Γιατί ΣΑ να τα θυμάμαι τα 402/403 στη Βασ.Γεωργίου! (02-12-2013, 12:33 PM)abc Έγραψε: Εγώ θυμάμαι τις 413/438 (μαζί με τις 418, 429, 442) να πηγαίνουν από Εθν.Αντιστάσεως και όχι Βασ.Γεωργίου. Αυτές μόνο θυμάσαι στην Εθν.Αντιστάσεως; Οι υπόλοιπες όλες πήγαιναν από Σίδερα; (και το 447; ) Όσο για το 1989 μάλλον έχετε δίκιο και θα το διορθώσω! Θυμάμαι όταν πήρα στα χέρια μου τον πρώτο μου χάρτη της ΕΑΣ το 1987 (ήμουν μόλις 6) και διαπίστωσα με μεγάλη μου έκπληξη ότι υπήρχαν γραμμές από Πειραιά προς Πεντέλη, Δροσία,Αγ.Στέφανο κτλ ήθελα οπωσδήποτε να κάνω τη διαδρομή "Πειραιάς-Δροσιά-Ροδούπολη(έτσι την έλεγα τότε)" γιατί η "Ροδούπολη" μου φαινόταν πολύ εξωτικό μέρος! Την έκανα τελικά, αλλά μόνο από Σίδερα Χαλανδρίου μέχρι "Ροδούπολη" και με δεινόσαυρο μάλιστα!! (στη μάνα μου δυστυχώς, η ιδέα να το πάρουμε από Πειραιά της φαινόταν εξωφρενική και τελικά συμβιβαστήκαμε στα Σίδερα Χαλανδρίου! ) Αλλά σκέφτηκα πως αν αυτές οι γραμμές είχαν διατηρηθεί ως το 1994 ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΜΗΝ ΤΙΣ ΕΙΧΑ ΚΑΝΕΙ ΟΛΕΣ!! Οπότε είναι πολύ πιθανό να καταργήθηκαν το '89 και να μην πρόλαβα... |
|
Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)