Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Παλιές Αφετηρίες / Τέρματα
#71
Επίσης παρατηρούμε ότι τα λεωφορεία αναφέρονταν ως "αυτοκίνητα" ("Τα αυτοκίνητα της γραμμής τάδε")

Επίσης αναφέρονταν σε αναχωρήσεις και αφίξεις λες και επρόκειτο για δρομολόγια τραίνων ή αεροπλάνων! (Αναρωτιέμαι τι οχήματα να υπήρχαν τότε και σε πόσο χρόνο να έκαναν μια διαδρομή Ακαδημία - Καλογήρους ή Ακαδημία - Ζωγράφου... Αλλά αυτό είναι θέμα για άλλο τόπικ...)
Απάντηση
#72
To 617 Πειραιάς-Ψυχικό που έκανε τέρμα στο Ψυχικό?
Απάντηση
#73
(27-11-2013, 07:42 AM)mercedes1988 Έγραψε: To 617 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΨΥΧΙΚΟ που έκανε τέρμα στο Ψυχικό?
Αρχικά στην Αγ.Βαρβάρα. Αργότερα επεκτάθηκε μέχρι τα Σίδερα (Wink χωρίς να αλλάξει ονομασία.
Απάντηση
#74
(27-11-2013, 12:01 PM)abc Έγραψε: Αρχικά στην Αγ.Βαρβάρα. Αργότερα επεκτάθηκε μέχρι τα Σίδερα (Wink χωρίς να αλλάξει ονομασία.

Ενίσταμαι κύριε πρόεδρε!! Tongue Ονομάστηκε Πειραιάς-Ψυχικό-Φιλοθέη!!
Απάντηση
#75
(27-11-2013, 05:53 PM)pvuccino Έγραψε: Ενίσταμαι κύριε πρόεδρε!! Tongue Ονομάστηκε Πειραιάς-Ψυχικό-Φιλοθέη!!

Έχεις απόλυτο δίκιο!
Απάντηση
#76
Για τον pvuccino που είχε ένα προβληματισμό για το έως πότε το τέρμα του λεωφορείου της Δάφνης ήταν ακόμα στην Πλ. Κονδύλη ("παλαιό τέρμα" - είναι η πλατεία στη συμβολή Εθνάρχου Μακαρίου - τότε Βασ. Σοφίας - και Γραβιάς) και πότε πήγε στο "νέο τέρμα" ήτοι στην τωρινή Πλ. Ηρώων Πολυτεχνείου. Από την παρακάτω επιστολή κατοίκων της Δάφνης που δημοσίευσε η εφημερίδα "Ελευθερία" την 1/11/1960, φαίνεται ότι η αλλαγή ήταν τότε εντελώς πρόσφατη, δηλ. ότι έγινε εκείνη τη χρονιά (1960).

"Η ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ ΔΑΦΝΗΣ

Κύριε Διευθυντά,

Εκατόν χιλιάδες κάτοικοι της περιφερείας Αγίου Ιωάννου Δάφνης και Άνω Δάφνης, οι οποίοι εξυπηρετούντο διά της λεωφορειακής γραμμής Κοραή-Αγ. Ιωάννου άλλοτε και από 3ετίας Κοραή-Δάφνης διαμαρτύρονται κατά του 4ου Κ.Τ.Ε.Λ. της Ο.Ε.Α.Σ. και των υπηρεσιών του Υπουργείου Συγκοινωνιών διά την μεταφοράν του τέρματος Δάφνης εις τα σύνορα Άνω Νέας Σμύρνης και Άνω Δάφνης καθώς και διά την μείωσιν του αριθμού των λεωφορείων.

Διά της μεταφοράς του τέρματος η επικοινωνία των κατοίκων Δάφνης και γενικώς της περιοχής Αγίου Ιωάννου με το κέντρον της πόλεως κατέστη παντελώς αδύνατος. Διότι διά την νέαν, την επεκταθείσαν, λεωφορειακήν γραμμήν ο αριθμός των λεωφορείων διά των οποίων πρέπει να εξυπηρετούνται και οι κάτοικοι Δάφνης όχι μόνον δεν ηυξήθη αλλά και εμειώθη κατά εξ οχήματα. Διά να γίνει αντιληπτόν το δράμα των κατοίκων Αγίου Ιωάννου - Δάφνης αρκεί να σημειωθεί ότι πριν αποφασισθή η ως άνω μεταφορά του τέρματος η συγκοινωνία μέχρι του παλαιού τέρματος Δάφνης εθεωρείτο όλως πλημμελής και επρόκειτο να αυξηθούν τα λεωφορεία του 4ου Κ.Τ.Ε.Λ. κατά οκτώ οχήματα. Σήμερον με τα ανεπαρκούς τότε αριθμού λεωφορεία του ιδίου Κ.Τ.Ε.Λ. της γραμμής Κοραή-Δάφνης εκτελείται συγκοινωνία Κοραή-Δάφνης-Νέας Δάφνης μέχρι συνόρων Άνω Νέας Σμύρνης!!! Διαμαρτυρίαι, υπομνήματα, παραστάσεις βουλευτών όλων των κομμάτων, παρουσιάσεις επιτροπών προς τον κ. Υπουργόν των Συγκοινωνιών, προς τον Γενικόν Διευθυντήν, προς τους μεγιστάνας του Ο.Ε.Α.Σ., προς τους διοικούντας το 4ον Κ.Τ.Ε.Λ. παραμένουν αναπάντητοι και οι ατυχείς κάτοικοι Δάφνης εν δικαία αγανακτήσει διατελούντας σκέπτονται να συγκροτήσουν συλλαλητήριον.

Μετά τιμής

ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΔΑΦΝΗΣ"
Απάντηση
#77
Το 1995 ήταν η χρονιά που έφυγαν πολλές αφετηρίες απ΄το Κέντρο της Αθήνας. 1.) Απ΄το Μουσείο έφυγαν οι γραμμές 411,423,426,442,447,451 οι οποίες πήγαν στο Χαλάνδρι, η 410 έγινε Α.Μελίσσια-Στ.Αμαρουσίου. 2.) Στην Πλ.Γλυφάδας πήγαν οι γραμμές 115,116,128,129,170, 114,124,149,205. 3.) Στην ΕΡΤ πήγαν οι γραμμές 302,304,305,308,315,316,321,η 320 έγινε 319,324. 4.) Στα Α.Λιόσια πήγαν οι γραμμές 709,710,711,713,723,746. 5.) Στην Ελευσίνα πήγαν οι γραμμές 817,862,881 και η 805 έγινε τοπική Ασπροπύργου. 6.) οι γραμμές της Κηφισιάς έφυγαν απ΄την Πλ.Κάνιγγος το 1984 και 7.) οι γραμμές των Αχαρνών έφυγαν απ΄την Πλ.Βάθη, το 1986. Η γραμμή 420, το 1995 διασπάστηκε σε 420 Πειραιάς-Άγ.Ανάργυροι και 421 Αγ.Ανάργυροι Αγ.Παρασκευή. Το 1995 επίσης, ήταν η χρονιά που έγιναν οι γραμμές, κορμοί.
Απάντηση
#78
(06-12-2013, 09:11 PM)mercedes1988 Έγραψε: Στην πλ.Γλυφάδας πήγαν οι γραμμές 115,116,128,129,170, 114,124,149,205 .Στην ΕΡΤ πήγαν οι γραμμές 302,304,305,308,315,316,321,η 320 έγινε 319,324

Tα ΝΠ και τα Ανατολικά πού είχαν αφετηρίες στην Αθήνα;
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#79
Πριν μεταφερθούν οι αφετηρίες των ΝΠ στην Πλ.Γλυφάδας οι γραμμές 115,116,128,129,170 ξεκίναγαν απ΄το Ζάππειο, ενώ οι γραμμές 114,124,149 και 205 ξεκίναγαν απ΄τον Πειραιά και οι αφετηρίες που μεταφερθήκαν στην ΕΡΤ, ήταν στο Θησείο.
Απάντηση
#80
(06-12-2013, 10:41 PM)mercedes1988 Έγραψε: Πριν μεταφερθούν οι αφετηρίες των ΝΠ στην πλ.Γλυφάδας οι γραμμές 115,116,128,129,170 ξεκίναγαν από Ζάππειο, ενώ οι γραμμές 114,124,149 και 205 ξεκίναγαν από Πειραιά και οι αφετηρίες που μεταφερθήκαν στην ΕΡΤ ήταν στο Θησείο.

Ευχαριστώ!
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)