Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Παλιές Αφετηρίες / Τέρματα
#1
Παρακαλώ γράψτε μου αν θυμάστε σε ποιές οδούς βρίσκονταν οι παρακάτω Αφετηρίες, επειδή δεν τις έχω στα δικά μου στοιχεία.
054 ΛΑΜΠΡΙΝΗ Α'
155 ΕΛΛΗΝΙΚΟ
159 ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ Δ'
160 ΤΕΡΨΙΘΕΑ ΓΛΥΦΑΔΑΣ
229 ΑΓ.ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
236 ΣΟΥΡΜΕΝΑ Γ'
237 ΑΝΩ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ Γ'
238 ΑΓ.ΜΑΡΙΝΑ Β'
239 ΖΩΓΡΑΦΟΥ Δ'
530 ΑΝΩ ΚΗΦΙΣΙΑ
531 ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗ
533 ΚΑΤΩ ΚΗΦΙΣΙΑ-ΑΔΑΜΕΣ Γ'
620 ΑΓ.ΜΑΡΙΝΑ Β'
621 ΑΝΩ ΓΑΛΑΤΣΙ
871 ΕΛΕΥΣΙΝΑ Α'
619 ΝΕΑ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ
912 ΧΑΡΟΚΟΠΟΥ(ΗΣΑΠ)
873 ΔΑΦΝΙ
19 ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ(ΗΛΠΑΠ)
13 Ν.ΨΥΧΙΚΟ(ΗΛΠΑΠ)
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την βοήθεια!Wink
Απάντηση
#2
[quote='magirus deutz' pid='18088' dateline='1342287367']

103 ΚΑΛΑΜΑΚΙ (παράδρομος Ποσειδώνος)
111 ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ (Ασημακοπούλου)
126 ΠΑΛ. ΦΑΛΗΡΟ (Χρονοπούλου)
159 ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ Δ' (Άγ. Τρύφωνας)
217 & 229 ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ (Πλατεία Έλενας Βενιζέλου)
219 & 816 ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ (Πριάμου)
879 ΛΙΟΥΜΗ (ΤΕΙ Αιγάλεω)
Απάντηση
#3
1982: Aφετηρίες στην οδό Ζήνωνος:
707 για ΚΗΠΟΥΠΟΛΗ
708 για ΧΡΥΣΟΥΠΟΛΗ
806 για ΚΟΡΥΔΑΛΛΟ Α'
807 για ΚΟΡΥΔΑΛΛΟ Β'
808 για ΣΧΙΣΤΟ
837 για ΛΑΧΑΝΑΓΟΡΑ (δρομολόγια μέχρι το μεσημέρι)
839 για ΑΝΩ ΑΓ.ΒΑΡΒΑΡΑ
858 για ΤΑΥΡΟ
ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ:
Α13 για ΚΗΠΟΥΠΟΛΗ.
Απάντηση
#4
(27-07-2012, 11:38 PM)magirus deutz Έγραψε: 1982: Aφετηρίες στην οδό Ζήνωνος:
707 για ΚΗΠΟΥΠΟΛΗ
708 για ΧΡΥΣΟΥΠΟΛΗ
806 για ΚΟΡΥΔΑΛΛΟ Α'
807 για ΚΟΡΥΔΑΛΛΟ Β'
808 για ΣΧΙΣΤΟ
837 για ΛΑΧΑΝΑΓΟΡΑ (δρομολόγια μέχρι το μεσημέρι)
839 για ΑΝΩ ΑΓ.ΒΑΡΒΑΡΑ
858 για ΤΑΥΡΟ
ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ:
Α13 για ΚΗΠΟΥΠΟΛΗ.

Ό,τι σχεδόν είχαμε δηλαδή μέχρι και πριν δύο χρόνια :
Α13 ΚΗΠΟΥΠΟΛΗ
Β13 ΧΡΥΣΟΥΠΟΛΗ
Α17 ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ
Β17 ΑΝΩ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ
839 ΑΓ. ΒΑΡΒΑΡΑ (Μενάνδρου)

Πάντως , λόγω της οικτρής κατάστασης εκει κάτω, θεωρώ ότι πρέπει να φύγουν και οι λίγες αφετηρίες που απέμειναν, αφού είναι ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΕΣ για το επιβατικό κοινό.
Απάντηση
#5
Tα 837, 839 και 858 λογικά ήταν στη Μενάνδρου και όχι Ζήνωνος, αφού ήταν τα μόνα που έβγαιναν Πειραιώς και από Ζήνωνος είναι δύσκολο. Επίσης ξέχασες το 706 Ανθούπολη.
Απάντηση
#6
Τα παρακάτω μετά το 1987, για πιο πριν δε γνωρίζω.

054 Αφετηρία: Βερανζέρου μεταξύ Γ'Σεπτεμβρίου και Σωκράτους
054 Τέρμα: Συρακουσών, στη σημερινή στάση "Πτολεμαίων"
155 Αφετηρία: Σταδίου, Ομόνοια. Εκεί που ήταν μέχρι πρόσφατα.
155 Τέρμα: Α/Σ Ελληνικού εκεί που είναι και σήμερα.
159, 236, 237, 238, 239 Αφετηρία: Ακαδημίας (για το 238 δεν είμαι σίγουρος, αλλά με τη λογική ότι εκεί ήταν και η αφετηρία του 206 Αγ.Μαρίνα Α΄)
159 Τέρμα: Είπαν παραπάνω Αγ.Τρύφωνας, εγώ δε γνωρίζω.
236 Τέρμα: Μάλλον στο σημερινό τέρμα 101 στη Θράκης.
160 Αφετηρία: Κλεισόβης, Χατζηκυριάκειο Πειραιά. Εκεί που είναι σήμερα
η στάση "Κλεισόβης"
160 Τέρμα: Πιθανώς Αγ.Τρύφωνας, αλλά δεν παίρνω και όρκο!
229 Αφετηρία μαζί με το 160, Τέρμα όπως είπαν παραπάνω.
530-531: Αφετηρία Πλατ.Κάνιγγος φυσικά. Μετά τη δημιουργία των κορμών 538-539 το 84, το 530 έγινε τοπικό με αφετηρία την Πλατεία Κηφισιάς και τέρμα στο ΝΙΕΝ στα Μελίσσια. Το 531 παρέμεινε στην Πλατεία Κάνιγγος μέχρι τις αρχές των 90s που καταργήθηκε. Η διαδρομή του είχε πολύ ενδιαφέρον καθώς πήγαινε από Πατησίων-Ν.Φιλαδέλφεια-Κοκκ.Μύλο-Μενίδι και μετά όπως το 537. Τέρμα στην Πλατ.Βαρυμπόπης.
533 και 620 Αφετηρία στη Χαλκοκονδύλη, στη σημερινή αφετηρία Β9
620 Τέρμα: Αρχικά στην Πλατ.Μιαούλη στην περιοχή Απομάχων της Ν.Φιλαδέλφειας, πολύ κοντά στο παλιό τέρμα του τρόλεϋ 6. Μετά επεκτάθηκε προς Μεταμόρφωση με τέρμα στην οδό Ζέας, στο σημερινό τέρμα Β8.
619 Αφετηρία Ιπποκράτους μαζί με το 6. Τέρμα στην οδό Λάρνακος στη Ν.Φιλαδέλφεια στη σημερινή στάση "Λάρνακος" του Β8.
621 Αφετηρία: μάλλον στη Στουρνάρη μεταξύ Πατησίων και Γ΄ Σεπτεμβρίου μαζί με το 502, το 514 και το 605. Αλλά μπορεί και στη Βερανζέρου μεταξύ των ιδίων οδών μαζί με το 035 και το 055. Τέρμα πιθανώς στο Παλ.Τέρμα του 608 στη διασταύρωση Βεϊκου και Γαλατσίου. Πρωτοπαπαδάκη στάνταρ δεν ανέβαινε τότε.
871 ακριβώς όπως τώρα.
873 Αφετηρία Δεληγιώργη μεταξύ Λεωνίδου και Κεραμεικού, μαζί με τα άλλα της Λ.Καβάλας 822 και 823. (Σημερινά Α15 και Β15) Τέρμα στο Δαφνί, στο σημερινό τέρμα του 811.
Το 19 του Αερολιμένα αν δεν κάνω λάθος ξεκινούσε από Πειραιά στην Πλατ.Καραϊσκάκη. Εγώ όταν το πρόλαβα ήταν 019 και είχε Ikarus από την ΕΑΣ.
Το 13 πάντα όπως είναι σήμερα το θυμάμαι. Ίσως παλιότερα να ξεκινούσε από Πλ.Παπαδιαμάντη και αργότερα επεκτάθηκε Λαμπρινή.
Απάντηση
#7
(28-07-2012, 11:58 AM)Citaro Έγραψε: Ό,τι σχεδόν είχαμε δηλαδή μέχρι και πριν δύο χρόνια :
Α13 ΚΗΠΟΥΠΟΛΗ
Β13 ΧΡΥΣΟΥΠΟΛΗ
Α17 ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ
Β17 ΑΝΩ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ
839 ΑΓ. ΒΑΡΒΑΡΑ (Μενάνδρου)

Πάντως , λόγω της οικτρής κατάστασης εκει κάτω, θεωρώ ότι πρέπει να φύγουν και οι λίγες αφετηρίες που απέμειναν, αφού είναι ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΕΣ για το επιβατικό κοινό.

Όχι! Δεν θα αλλάξουν οι Αφετηρίες επειδή η πολιτική ηγεσία δεν βάζει την αστυνομία να καθαρίσει τους κάθε είδους εγκληματίες!

(28-07-2012, 02:17 PM)pvuccino Έγραψε: Tα 837, 839 και 858 λογικά ήταν στη Μενάνδρου και όχι Ζήνωνος, αφού ήταν τα μόνα που έβγαιναν Πειραιώς και από Ζήνωνος είναι δύσκολο. Επίσης ξέχασες το 706 Ανθούπολη.

Οι αφετηρίες 837 και 858 ήταν μαζί. Εσυ -όπως και εγω- ξεγελαστήκαμε απο το πεζοδρομημένο τμήμα.Πρίν λοιπόν την πεζοδρόμηση ήταν εκει και έστριβαν αριστερά την Μενάνδρου. Όσο για το 839 δεν πήγαινε απο Μενάνδρου, συνέχιζε Λεωνίδου και απο εκει στην Ι.Οδό. Και τέλος το 706 ήταν στην οδο Κουμουνδούρου (κάθετη και πολύ κοντά στη Ζήνωνος).
(28-07-2012, 03:01 PM)pvuccino Έγραψε: Τα παρακάτω μετά το 1987, για πιο πριν δε γνωρίζω.

054 Αφετηρία: Βερανζέρου μεταξύ Γ'Σεπτεμβρίου και Σωκράτους
054 Τέρμα: Συρακουσών, στη σημερινή στάση "Πτολεμαίων"
155 Αφετηρία: Σταδίου, Ομόνοια. Εκεί που ήταν μέχρι πρόσφατα.
155 Τέρμα: Α/Σ Ελληνικού εκεί που είναι και σήμερα.
159, 236, 237, 238, 239 Αφετηρία: Ακαδημίας (για το 238 δεν είμαι σίγουρος, αλλά με τη λογική ότι εκεί ήταν και η αφετηρία του 206 Αγ.Μαρίνα Α΄)
159 Τέρμα: Είπαν παραπάνω Αγ.Τρύφωνας, εγώ δε γνωρίζω.
236 Τέρμα: Μάλλον στο σημερινό τέρμα 101 στη Θράκης.
160 Αφετηρία: Κλεισόβης, Χατζηκυριάκειο Πειραιά. Εκεί που είναι σήμερα
η στάση "Κλεισόβης"
160 Τέρμα: Πιθανώς Αγ.Τρύφωνας, αλλά δεν παίρνω και όρκο!
229 Αφετηρία μαζί με το 160, Τέρμα όπως είπαν παραπάνω.
530-531: Αφετηρία Πλατ.Κάνιγγος φυσικά. Μετά τη δημιουργία των κορμών 538-539 το 84, το 530 έγινε τοπικό με αφετηρία την Πλατεία Κηφισιάς και τέρμα στο ΝΙΕΝ στα Μελίσσια. Το 531 παρέμεινε στην Πλατεία Κάνιγγος μέχρι τις αρχές των 90s που καταργήθηκε. Η διαδρομή του είχε πολύ ενδιαφέρον καθώς πήγαινε από Πατησίων-Ν.Φιλαδέλφεια-Κοκκ.Μύλο-Μενίδι και μετά όπως το 537. Τέρμα στην Πλατ.Βαρυμπόπης.
533 και 620 Αφετηρία στη Χαλκοκονδύλη, στη σημερινή αφετηρία Β9
620 Τέρμα: Αρχικά στην Πλατ.Μιαούλη στην περιοχή Απομάχων της Ν.Φιλαδέλφειας, πολύ κοντά στο παλιό τέρμα του τρόλεϋ 6. Μετά επεκτάθηκε προς Μεταμόρφωση με τέρμα στην οδό Ζέας, στο σημερινό τέρμα Β8.
619 Αφετηρία Ιπποκράτους μαζί με το 6. Τέρμα στην οδό Λάρνακος στη Ν.Φιλαδέλφεια στη σημερινή στάση "Λάρνακος" του Β8.
621 Αφετηρία: μάλλον στη Στουρνάρη μεταξύ Πατησίων και Γ΄ Σεπτεμβρίου μαζί με το 502, το 514 και το 605. Αλλά μπορεί και στη Βερανζέρου μεταξύ των ιδίων οδών μαζί με το 035 και το 055. Τέρμα πιθανώς στο Παλ.Τέρμα του 608 στη διασταύρωση Βεϊκου και Γαλατσίου. Πρωτοπαπαδάκη στάνταρ δεν ανέβαινε τότε.
871 ακριβώς όπως τώρα.
873 Αφετηρία Δεληγιώργη μεταξύ Λεωνίδου και Κεραμεικού, μαζί με τα άλλα της Λ.Καβάλας 822 και 823. (Σημερινά Α15 και Β15) Τέρμα στο Δαφνί, στο σημερινό τέρμα του 811.
Το 19 του Αερολιμένα αν δεν κάνω λάθος ξεκινούσε από Πειραιά στην Πλατ.Καραϊσκάκη. Εγώ όταν το πρόλαβα ήταν 019 και είχε Ikarus από την ΕΑΣ.
Το 13 πάντα όπως είναι σήμερα το θυμάμαι. Ίσως παλιότερα να ξεκινούσε από Πλ.Παπαδιαμάντη και αργότερα επεκτάθηκε Λαμπρινή.

Ευχαριστώ πολύ για τις σημαντικές πληροφορίες!
Η Αφετηρία του 155 το 1981 και αργότερα ήταν στην οδό Αμαλίας.
Ακαδημίας ήταν οι 159 και 239. Η 236 ήταν Β.Όλγας και οι γραμμές 237 & 238 στην οδο Σίνα.
Τα 236,159 & 160 έκαναν τέρμα στην πλατ.Αγ.Τρύφωνα.
Να υπενθυμίσω πως η γραμμή 229 ήταν ΑΘ-ΔΑΦΝΗ Β'.
Για το 531 δεν γνωρίζω πολλά Sad
Η Αφετηρία 620 ήταν Χαλκοκονδύλη όμως της 533 ήταν επι της Αχαρνών.
Το τέρμα 620 ήταν στην Αγ.Μαρίνα στην Μεταμόρφωση καμία σχέση με τα τρόλλευ.! Η 619 είχε τέρμα στην οδο Αναγεννήσεως χαμηλά και αφετηρία την οδο Κοραή (Πανεπιστήμιο).
Για το 621 δεν γνωρίζω, όμως Πρωτοπαπαδάκη ανέβαινε το 618 ΑΝΩ ΓΑΛΑΤΣΙ.
Το 13 όντως ξεκινούσε από ΠΛ.ΠΑΠΑΔΙΑΜΑΝΤΗ.
Απάντηση
#8
To 239 (Ακαδημία - Ζωγράφου Δ') τη διαδρομή είχε; Σίγουρα έκανε τέρμα στο ΤΕ222 (ΤΕ608 πλέον), αλλά δεν γνωρίζω τη διαφοροποίησή του.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#9
(28-07-2012, 10:10 PM)nikos1991 Έγραψε: To 239 (Ακαδημία - Ζωγράφου Δ') τη διαδρομή είχε; Σίγουρα έκανε τέρμα στο ΤΕ222 (ΤΕ608 πλέον), αλλά δεν γνωρίζω τη διαφοροποίησή του.
Το 239 δεν έκανε μαζι τέρμα με το 222. Η 239 ήταν σχολική γραμμή και τερμάτιζε στην πύλη του Εθν.Μετσόβιου Πολυτεχνείου και λειτουργούσε από Δευτέρα έως Σάββατο.
Απάντηση
#10
Ξαναλέω ότι αυτά που γράφω ισχύουν μετά το '87 που θυμάμαι. Η γραμμή 229 ας πούμε ήταν ήδη Πειραιάς-Αγ.Δημήτριος, το ΑΘ.ΔΑΦΝΗ Β΄ δεν το πρόλαβα. Πρόλαβα όμως το 228 ΑΘ.ΔΑΦΝΗ Α΄ κι αυτό έκανε αφετηρία στη Σταδίου μαζί με το 155. Πιθανώς εκεί να έκανε και το 229. Για τα 237 και 238 έχεις δίκιο ήταν στη Σίνα, απλά εγώ είπα Ακαδημίας εννοώντας τη γενικότερη περιοχή. (σε αντίθεση με το Ζάππειο δηλαδή) Το 236 μπορεί να ξεκινούσε κι από Ζάππειο, δεν είμαι βέβαιος. Για το 533 όμως είμαι, η αφετηρία ήταν στη Χαλκοκονδύλη μαζί με όλες τις γραμμές της Αχαρνων: 515 Λυκόβρυση 528 Κάτω Κηφισία 604 Μεταμόρφωση κι 620 Αγ.Μαρίνα. (επαναλαμβάνω μετά το '87 αυτά) Η μόνη γραμμή της Αχαρνών που είχε αφετηρία στην Αχαρνών ήταν η 722 Κόκκινος Μύλος (το σημερινό Γ9 περίπου) που ξεκίναγε στο ίδιο σημείο με τις γραμμές του Μενιδίου 725 και 726. (Σημερινή αφετηρία Α10-Β10) Έχω πολύ έντονη την εικόνα στο μυαλό μου με τα Magirus του 722 αραγμένα στο άδειο (τότε) οικόπεδο (πάρκινγκ τώρα) μεταξύ Αχαρνών και Αριστοτέλους. Όσο για την Αγία Μαρίνα: δεν είναι στη Μεταμόρφωση, αλλά στη Νέα Φιλαδέλφεια. Είναι επί της Εθνικής Οδού, λίγο μετά τη Renault. Ακριβώς απέναντι από την Πλατεία Μιαούλη και το παλιό τέρμα του 6! Το 620 ανέβαινε την Εθνική Οδό κι έκανε αριστερά στο φανάρι της Renault, τερματίζοντας στην Πλατεία Μιαούλη. (γιατί δεν μπορούσε φυσικά να ρεμιζάρει στην Εθνική Οδό!) Αργότερα όταν επεκτάθηκε προς Μεταμόρφωση (αλλά χωρίς να αλλάξει ονομασία) σταμάτησε να μπαίνει αριστερά στη Renaut, αλλά συνέχιζε ευθεία κι απ' την Αναγεννήσεως και πάνω έκανε ακριβώς τη σημερινή διαδρομή του Β8. Το Β8 ήταν συνένωση του 619 και του 620. Και για το 619 πιθανώς να έκανε σε κάποια φάση της ζωής του τέρμα στην Αναγεννήσεως, γιατί θυμάμαι είχε αλλάξει 2-3. Εγώ πάντως το πρόλαβα στη Λάρνακος. Με Magirus φυσικά. Big Grin Κι επίσης η αφετηρία το '87 ήταν στην Ιπποκράτους γιατί η Κοραή ήταν ήδη πεζόδρομος! Έχω δει και φωτογραφία της περιόδου με 2 Μagirus του 619 αραγμένα μπροστά από Ziu του 6 μπροστά στο Θέατρο Ακροπόλ!
Α και το 912 που ξέχασα: Ήταν τοπικό του 040 και φυσικά είχανε μαζί αφετηρία εκεί που είναι και σήμερα. Τέρμα τώρα δεν ξέρω που έκανε ακριβώς, αλλά πιθανολογώ στην οδό Δοϊράνης λίγο πριν βγει στη Συγγρού!

(28-07-2012, 09:26 PM)magirus deutz Έγραψε: Οι αφετηρίες 837 και 858 ήταν μαζί. Εσυ -όπως και εγω- ξεγελαστήκαμε απο το πεζοδρομημένο τμήμα.Πρίν λοιπόν την πεζοδρόμηση ήταν εκει και έστριβαν αριστερά την Μενάνδρου. Όσο για το 839 δεν πήγαινε απο Μενάνδρου, συνέχιζε Λεωνίδου και απο εκει στην Ι.Οδό. Και τέλος το 706 ήταν στην οδο Κουμουνδούρου (κάθετη και πολύ κοντά στη Ζήνωνος).

Πιθανώς. Αυτό που είπες με το πεζοδρομημένο τμήμα έχει μια λογική. Εμένα έτσι κι αλλιώς οι αναμνήσεις μου ξεκινούν πιο μετά, όπου ούτε το 837 υπήρχε, ούτε το 858! Και το 839 ήταν Μενάνδρου και το 706 Ζήνωνος! Οπότε δεν έχω λόγο να το αμφισβητήσω...
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)