Δημοσιεύσεις: 1.218
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
(24-11-2013, 02:26 PM)georgio Έγραψε: Τα 220/221 πρεπει να επέστρεψαν στην Ανθούσα. Εθεάθη πριν απο λίγο γκαζιέρα στο 221 στον Ευσγγελισμό
Μα, δεν έφυγαν ποτέ! Η μόνη εξέλιξη είναι ότι από 01/11 τα Σάββατα και μόνο δουλεύει Ελληνικό.
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
(24-11-2013, 04:49 PM)Citaro Έγραψε: Μα, δεν έφυγαν ποτέ! Η μόνη εξέλιξη είναι ότι από 01/11 τα Σάββατα και μόνο δουλεύει Ελληνικό.
Λάθος τότε! Νόμιζα ότι ήταν όλο το ΣΚ απο Ελληνικό
Δημοσιεύσεις: 149
Θέματα: 0
Εγγραφή: 30-12-2010
Ξανά χθες το #910 σε Β10 στο δρομολόγιο των 23:35 από Αθήνα.
Βάλτε Solaris Urbino 8.6 σε 537,712,728,729 και αυξήστε τα δρομολόγια του Γ9, του Α10 και του Β10!! Τροποποιήστε τα τοπικά του Μενιδίου και βάλτε την αφετηρία στο ΣΚΑ!! Δημιουργήστε μία νέα γραμμή να καλύπτει Κύπρου & Ιωνίας!!
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
Δημοσιεύσεις: 3.206
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Το 892 έχει πλέον σταθερά Solaris midi. Δεν βλέπεις Neoplan.
Αντίθετα το 821 είναι με Neoplan midi και σήμερα. Το Σαββατοκύριακο πρέπει να μπήκαν Solaris midi όπως συνηθίζεται αλλά τις καθημερινές επιστροφή στα Neoplan midi.
Στο Α13 Ν2 και Irisbus Diesel είναι πάνω κάτω τα ίδια. Δεν υπερέχει κάποιο ιδιαίτερα.
Το Β2 σήμερα είχε μόνο Ν1. Φαίνεται πως GN υπάρχει μόνο για κάνα Σάββατο.
Το Β15 είχε Citelis και αεροδρομικά Ν2.
Το Α4 είχε και GN και Ν1.
Επίσης παρατηρώ ότι τα 220, 221 και Ε14 παίρνουν Irisbus Agora CNG και τόσο Renault.
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
(25-11-2013, 11:34 PM)ecoj Έγραψε: Το 892 έχει πλέον σταθερά Solaris midi. Δεν βλέπεις Neoplan.
Αντίθετα το 821 είναι με Neoplan midi και σήμερα. Το Σαββατοκύριακο πρέπει να μπήκαν Solaris midi όπως συνηθίζεται αλλά τις καθημερινές επιστροφή στα Neoplan midi.
Στο Α13 Ν2 και Irisbus Diesel είναι πάνω κάτω τα ίδια. Δεν υπερέχει κάποιο ιδιαίτερα.
Το Β2 σήμερα είχε μόνο Ν1. Φαίνεται πως GN υπάρχει μόνο για κάνα Σάββατο.
Το Β15 είχε Citelis και αεροδρομικά Ν2.
Το Α4 είχε και GN και Ν1.
Επίσης παρατηρώ ότι τα 220, 221 και Ε14 παίρνουν Irisbus Agora CNG και τόσο Renault.
Στο
Β2 βγαίνουν συνήθως 2 νταλίκες. Βέβαια όταν μπαίνουν 3 12μετρα στο
Α5 σημαίνει ότι υπάρχει πρόβλημα με τις GN , εκτός αν ξαναλειτουργεί το
242 και έχουν πάει εκεί νταλίκες γιατί κάποια τμήματα του ΕΜΠ έχουν ανοίξει
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(26-11-2013, 12:06 AM)georgio Έγραψε: Στο Β2 βγαίνουν συνήθως 2 νταλίκες. Βέβαια όταν μπαίνουν 3 12μετρα στο Α5 σημαίνει ότι υπάρχει πρόβλημα με τις GN , εκτός αν ξαναλειτουργεί το 242 και έχουν πάει εκεί νταλίκες γιατί κάποια τμήματα του ΕΜΠ έχουν ανοίξει
Αν υπάρχει θέμα με τις νταλίκες, ας τις κόψουν από το Α4 που δεν τις έχει πια ανάγκη και ας βάλουν περισσότερα 12μετρα σε Α3/Β3, των οποίων η επιβατική κίνηση έχει μειωθεί σε σχέση με πέρυσι. Κι επίσης, τι εξυπηρετούν τα 18μετρα στη Χ97, όταν, προ τροποποίησης, γέμιζαν τα οχήματα μόνο όταν δεν εξυπηρετούνταν το Αεροδρόμιο με τα ΜΣΤ.
Δημοσιεύσεις: 1.207
Θέματα: 96
Εγγραφή: 12-10-2009
Το 227 τις τελευταίες μέρες έχει και πάλι Solaris midi.
Ξέρει κανείς αν έχει ακόμα βάρδιες ο Βοτανικός στο 054; Συνέχεια βλέπω Ν2 με αριθμό μεγαλύτερο από 662 σε αυτή την γραμμή.
Τέλος, χθες το Solarίνι #205, το οποίο μετρά επιβάτες, ήταν στο 605.
Δημοσιεύσεις: 3.206
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Το 054 όλο στη Ράλλη πρέπει να είναι.
Δημοσιεύσεις: 3.206
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Το 821 εμφάνισε Ν2 μετά από μέρες.