Αξιολόγηση Θέματος:
  • 8 Ψήφοι - 3.13 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν - 2013
(10-09-2013, 02:10 AM)georgio Έγραψε: Φίλε Μάριε τα πράγματα είναι όπως ακριβως τα περιγράφεις. Να δείτε που και φέτος το Ελληνικό θα στέλνει 3 λεωφορεια απο τα 4 που αντιστοιχουν στο προγραμμα με αποτελεσμα να έχουμε το πρωι 4 λεωφορεια(1 του 206) με 15-20 περιπου στην αιχμη και απο τη 1 και μετα με
μόνο 2 οχήματα με συχνοτητα 30' και βάλε. Αφου δεν μπορούν να ανταποκριθουν στις γραμμες που εχουν ας κόψουν απο άλλη γραμμη (πχ αν στο 608 παει μια βαρδια στο 250 δεν χάθηκε και ο κόσμος, εξαλλου 2-3 περνανε συνεχεια μαζι και το ενα αδειο!). Τα λιόσια είναι αρκετα μακριά, η ανθούσα ειναι σε ανεκτή απόσταση αλλά οι γκαζιέρες πανε σαν χελωνα στην ανηφόρα + το ότι δεν χωράνε πολύ κόσμο την καθιστουν απρόσιτη λύση. Το καλυτερο θα ήταν βέβαια να αλλάζε η διαδρομή και να μην στρίβει στη ριζάρη για να μπορεί να πάρει νταλίκες

Κανονικά στην αιχμή 4 πρέπει να 'ναι δηλαδή 3 από Ελληνικό και 1 του 206 από Άγιο Δημήτριο. Αρθρωτό έχει μπει παλιότερα άρα χωράει. Αυτό που δεν ξέρω είναι αν υπάρχουν διαθέσιμες GN. Όσον αφορά την γραμμή καλώς είναι στο Ελληνικό. Μόνο ο Βοτανικός είναι εξίσου κοντά που έχει παρόμοια οχήματα (Ν1/Ν2). Επίσης, το 608 μπορεί στο κέντρο να είναι πιο χαλαρά αλλά στο κομμάτι Ευαγγελισμός-Ζώγραφου πάντα τίγκα το βλέπω.

Υ.Γ. Το #142 γενικά είναι ψόφιο.
(10-09-2013, 02:35 AM)mercedes elbo Έγραψε: Κανονικά στην αιχμή 4 πρέπει να 'ναι δηλαδή 3 από Ελληνικό και 1 του 206 από Άγιο Δημήτριο. Αρθρωτό έχει μπει παλιότερα άρα χωράει. Αυτό που δεν ξέρω είναι αν υπάρχουν διαθέσιμες GN. Όσον αφορά την γραμμή καλώς είναι στο Ελληνικό. Μόνο ο Βοτανικός είναι εξίσου κοντά που έχει παρόμοια οχήματα (Ν1/Ν2). Επίσης, το 608 μπορεί στο κέντρο να είναι πιο χαλαρά αλλά στο κομμάτι Ευαγγελισμός-Ζώγραφου πάντα τίγκα το βλέπω.

Υ.Γ. Το #142 γενικά είναι ψόφιο.
Θεωρητικα τότε και στα ανω ιλισια χωραει νταλικα αλλα δεν μπαινει γιατι ζοριζεται. Στο 250 οι λογοι που δεν μπαινει νταλικα πιστευω ειναι 3: 1) η ευφρονιου ειναι στενος δρόμος 2) στη στροφη στη ριζαρη και τα 12μετρα ζοριζονται 3) λογω ελλειψης οχημάτων
Το χει ξαναπεί ενας φίλος αυτο ότι είναι 4 τα οχηματα. Εγω το 2011-2012 τα ειχα μετρησει αρκετες φορες 5 και περυσι που το ειχε το ελληνικο μετραγα 4 και στη στάση στην πύλη περίμενα στανταρ 15 λεπτο. Επίσης σου λεω με 100% σιγουρια οτι το απόγευμα το ελληνικο ειχε 2 οχήματα και ο βοτανικός εβγαζε 3. Αρα μαλλον κατι δεν πάει καλα...
(10-09-2013, 12:48 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Όσο για τις ανεκτέλεστες βάρδιες, εγώ ένα πράγμα παρατήρησα και μπορεί να κάνω και λάθος (που δε νομίζω). Όλες τις προηγούμενες ημέρες, όποτε πήρα 250, στη διαδρομή από τον Ευαγγελισμό έως το ύψος της Πύλης της Καισαριανής θα είχα πετύχει σίγουρα άλλο όχημα, είτε στην Ευφρονίου, είτε στην αφετηρία, είτε σε δρομολόγιο εντός Πανεπιστημιούπολης.
Σήμερα σε όλη αυτή τη διαδρομή δεν πέτυχα ούτε 1 όχημα να κινείται προς την αντίθετη κατεύθυνση. Μόλις το #142 που είχα επιβιβαστεί πέρασε την Πύλη, στην αφετηρία δεν υπήρχε τίποτα και πέτυχα όχημα μόνο αφού κατέβηκα στο ύψος της Πύλης Καισαριανής (στην κυκλική πλατεία κάτω από τη Θεολογική) και αφού περπάτησα, το συνάντησα στη σήραγγα.
Συμπέρασμα. Το Ελληνικό πρέπει να θεωρείται ως το Νο1 αναξιόπιστο αμαξοστάσιο.

Έτσι είναι! Και πριν το καλοκαίρι, όταν είχε το Ελληνικό το 250, τα ίδια γίνονταν. Μόλις μπήκε ο Βοτανικός στο 250 βγήκαν όλα τα οχήματα του προγράμματος.
Εξάλλου, και τις υπόλοιπες γραμμές τις ξεσκίζει το Ελληνικό. Το 235, που το βλέπω καθημερινά, ΠΟΤΕ δεν έχει συμπληρωμένες βάρδιες. Και να σκεφτεί κανείς, ότι σε σχέση με το 2009 έχει φάει το χειρότερο κόψιμο απ' όλες τις γραμμές Ζωγράφου/Καισαριανής/Βύρωνα, καθώς έχουν αφήσει ακριβώς τα μισά οχήματα, όταν στις άλλες γραμμές έχουν περικόψει ένα 15-20%.
Αντίθετα, οι γραμμές που εκτελούνται από Ανθούσα (220/1), Βοτανικό (224) είναι σαφώς καλύτερες - άντε να λείπει μια βάρδια τη μέρα.
Σήμερα το 605 είχε δύο Neoplan midi, το ένα ήταν το #401. Συνεπώς την γραμμή την έχει πλέον ο Βοτανικός. Επίσης το Irisbus Diesel #960 σήμερα στο Β9, χθες στην ίδια γραμμή είδα το #969. Δεν ξέρω αν κυκλοφορούν πάνω από ένα Iris στην γραμμή αυτή, όσα άλλα οχήματα της είδα τις τελευταίες δύο μέρες ήταν σόμπες και Ν2.
(10-09-2013, 11:23 AM)Citaro Έγραψε: Έτσι είναι! Και πριν το καλοκαίρι, όταν είχε το Ελληνικό το 250, τα ίδια γίνονταν. Μόλις μπήκε ο Βοτανικός στο 250 βγήκαν όλα τα οχήματα του προγράμματος.
Εξάλλου, και τις υπόλοιπες γραμμές τις ξεσκίζει το Ελληνικό. Το 235, που το βλέπω καθημερινά, ΠΟΤΕ δεν έχει συμπληρωμένες βάρδιες. Και να σκεφτεί κανείς, ότι σε σχέση με το 2009 έχει φάει το χειρότερο κόψιμο απ' όλες τις γραμμές Ζωγράφου/Καισαριανής/Βύρωνα, καθώς έχουν αφήσει ακριβώς τα μισά οχήματα, όταν στις άλλες γραμμές έχουν περικόψει ένα 15-20%.
Αντίθετα, οι γραμμές που εκτελούνται από Ανθούσα (220/1), Βοτανικό (224) είναι σαφώς καλύτερες - άντε να λείπει μια βάρδια τη μέρα.

Όντως το 235 κάποτε είχε ανά 6' στην αιχμή και τώρα το μεσημέρι έχει ανά 13'-15'. Δηλαδή απ' τα 4 οχήματα που έχει στα χαρτιά το μεσημέρι βγαίνουν 2-3 ή το πρωί απ' τα 6 έχει 4-5?


(10-09-2013, 01:30 PM)Giannis Έγραψε: Σήμερα το 605 είχε δύο Neoplan midi, το ένα ήταν το #401. Συνεπώς την γραμμή την έχει πλέον ο Βοτανικός. Επίσης το Irisbus Diesel #960 σήμερα στο Β9, χθες στην ίδια γραμμή είδα το #969. Δεν ξέρω αν κυκλοφορούν πάνω από ένα Iris στην γραμμή αυτή, όσα άλλα οχήματα της είδα τις τελευταίες δύο μέρες ήταν σόμπες και Ν2.

Καλή κίνηση το 605 στον Βοτανικό. Και λίγο πιο κοντά είναι και απ΄ όσο θυμάμαι η κινησή του δεν ήταν για 12μετρο. Τώρα για τα Iris σε γραμμές της Ράλλη δεν είναι σπάνιο ειδικά στα 622/815.
Δεν φτάνουν τα Ν2 γιατί πλέον η Ράλλη έχει μεγάλο μέρος (αν όχι όλο) του Α13 και στέλνει πολλά Ν2 εκεί.
Γενικά δεν φτάνουν τα οχήματα και οι οδηγοί. ΠΡΕΠΕΙ να γίνει μια σοβαρή αναδιάρθωση όλων των γραμμών, να κοπούν περιττές γραμμές ή γραμμές που καλύπτονται και να μοιραστούν σωστά τα οχήματα.
Το 171 με -1 όχημα σήμερα και τα σβήσε γράψε στο καρτελάκι πήγαν σύννεφο.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Το Β15 πλέον βγαίνει μισό Ράλλη και μισό Άνω Λιόσια. Να ρωτήσω μια βλακεία τώρα. Η Ράλλη ένα θέμα με τα δωδεκάμετρα το έχει και τα Citelis ταξιδεύουν μέχρι το Χαϊδάρι έτσι κι αλλιώς (όλο το Α15 βγαίνει από Λιόσια). Γιατί επιμένουν ένα κομμάτι του Β15 να το έχει η Ράλλη με Ν2; Και μετά δεν φτάνουν τα Ν2 να καλύψουν τα κενά από τα αρθρωτά και ταξιδεύουν λεωφορεία από το Πειραιά στη Κηφισιά. Αφού αρθρωτά δεν πρόκειται να ξαναπάρει μιας ούτε δωδεκάμετρο δε γεμίζει πλέον το Β15.
Είδα σήμερα το Ν1 #234 στο αμ/σιο του ελληνικού με την πρωμετωπίδα του 054 περισσος-μεταμόρφωση παίζει να πήρε βάρδιες το ελληνικό;
(10-09-2013, 10:31 PM)georgio Έγραψε: Είδα σήμερα το Ν1 #234 στο αμ/σιο του ελληνικού με την πρωμετωπίδα του 054 περισσος-μεταμόρφωση παίζει να πήρε βάρδιες το ελληνικό;

Απ' όσο θυμάμαι το Ελληνικό είχε κάποιες βάρδιες στο 054. Το είδες να κατευθύνεται προς το Α/Σ ή να ειναι σταθμευμένο μέσα?


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2024 N1Ellinikou 867 110.115 2 ώρες πριν
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2023 N1Ellinikou 336 97.689 30-12-2023, 05:03 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2022 N1Ellinikou 311 131.594 27-12-2022, 07:56 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2021 N1Ellinikou 497 284.175 28-12-2021, 03:28 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Ody.
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2020 MrVanHool 236 174.150 31-12-2020, 01:03 PM
Τελευταία Δημοσίευση: RenaultAgora7069
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2019 N1Ellinikou 230 172.928 18-12-2019, 03:27 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2018 N1Ellinikou 739 588.843 31-12-2018, 06:59 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν - 2017 ecoj 468 459.060 31-12-2017, 11:39 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιοι τύποι τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2017 MrVanHool 19 26.475 17-11-2017, 12:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: nikos1991
  Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν - 2016 notis 598 706.661 01-01-2017, 02:02 PM
Τελευταία Δημοσίευση: NEOPLAN N4007

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 11 Επισκέπτης (ες)