Αξιολόγηση Θέματος:
  • 8 Ψήφοι - 3.13 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν - 2013
(30-05-2013, 01:52 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Δεν το λες σωστά... Tongue ROFLROFLROFL

Ζωγραφίζεις!!!!ROFLROFL
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Πάντως παιδιά εγώ όσες φορές έχω πετύχει τελευταία το 12 και το Α13 στη Λένορμαν είναι παραδόξως ψιλοάδεια! Τώρα να 'τυχε; Τι να πω...
Όχι, σπάνια γεμίζουν. Αν αργήσουν πολύ. Μαζεύουν αρκετό κόσμο από την Ανθούπολη και πέρα.
Το Ν1 #238 ανήκει σε βοτανικό ή μπραχάμι; Γιατί σημερα το είδα στο 224
(30-05-2013, 01:49 PM)pvuccino Έγραψε: Πάντως παιδιά εγώ όσες φορές έχω πετύχει τελευταία το 12 και το Α13 στη Λένορμαν είναι παραδόξως ψιλοάδεια! Τώρα να 'τυχε; Τι να πω...

Παιδιά, το 12 αν στηριχθεί σωστά, δηλαδή 7-8λεπτο και αρθρωτά, φτάνει και περισσεύει για τη Λένορμαν. Εδώ συνδέεται ολόκληρο Γαλάτσι με μία γραμμή (608) ανά 6-7'.
Το Α13 ξεκινάει από ...το πουθενά (Ζήνωνος) που δεν ενδιαφέρει πλέον άνθρωπο η περιοχή αυτή και στην ουσία πρώτη επιβίβαση κάνει από Μεταξουργείο.

Αλλά και οι επιβάτες όταν βλέπουν στη σειρά 12 και Α13, διαλέγουν το 12 γιατί τους πάει ... κάπου (έστω Ομόνοια/Σταδίου, έστω Κλαυθμώνος).
Να πας ΠΟΥ με το Α13 ερχόμενος από Περιστέρι; Ή μήπως να το πάρεις από Κολωνό και μετά από 5 στάσεις να κάνεις μετεπιβίβαση στο Μετρό Μεταξουργείου, που θέλει 500 μέτρα περπάτημα σύν ατελείωτες σκάλες (κ όχι κυλιόμενες);

Οι πάλαι ποτέ αφετηρίες πίσω από την Ομόνοια κάποτε είχαν λόγο ύπαρξης γιατί υπήρχε αγορά, κίνηση, δημόσιες υπηρεσίες. Από τον πεζόδρομο της Ζήνωνος πέρναγαν όλα τα δυτικά προάστια. Σήμερα οι μόνοι που περνάνε είναι οι έμποροι του θανάτου καθώς και οι τοξικομανείς. Με συγχωρείτε, αλλά μέχρι, αν και εφόσον αποφασίσει κανείς να ξανακάνει το κέντρο της Αθήνας προσεγγίσιμο για το μέσο κοινό πολίτη, κανένα λεωφορείο δεν έχει δουλειά εκεί κάτω. Ούτε το Α13, ούτε το 051 που το χρειάζεται και κόσμος που δεν είναι "μαθημένος" στα χάλια της Ομόνοιας.
Εγώ πιστεύω και με 12μετρα στέκεται το 12... δεν ξέρω, νομίζω έχει πέσει πολύ η κίνηση στη Λένορμαν. Μήπως προτιμά τελικά ο κόσμος να το κόψει ποδαράτο ως τα Σεπόλια παρά να περιμένει το 12 που δεν ξέρει και πότε θα περάσει; Όσο για τις αφετηρίες στην Ομόνοια, όντως πρέπει να φύγουν. Όπως πρέπει να καταργηθεί πια και το 100! Το πήρα προχτές σε ώρα αιχμής και ζήτημα είναι αν ανέβηκαν άλλοι 5 σε όλη τη διαδρομή! Και συγκεκριμένα μπήκαν δυο-τρεις ξέμπαρκοι στην Ακαδημίας, που περίμεναν τα 022/060 για Κολωνάκι και τους έσκασε αυτό (δεν τους χάλασε! Big Grin ) και άλλοι τόσοι από κάτι στάσεις πίσω από την Πλατ.Καρύτση που κατέβηκαν Ομόνοια. That's it! Αυτό που με ψιλοπροβλημάτισε ήταν ότι από Λυκαβηττού και Σκουφά το 100 έφτασε στην Πλ.Κολωνακίου σε χρόνο dt! Κι επειδή στην Κανάρη συνήθως κολλάνε με τις ώρες τα λεωφορεία (και πλέον όχι μόνο τις ώρες αιχμής) μήπως θα 'ταν προτιμότερο αφού καταργηθεί το 100, να πηγαίνουν τα 022/060 από Λυκαβηττού και Σκουφά; Δεν ξέρω βέβαια και τι κόσμο έχει η στάση επί της Κανάρη, αλλά τόσο δύσκολο τους είναι ν' ανέβουν δυο στενά πιο πάνω, στην Πλατ.Κολωνακίου;
Το VanHoolάκι δυσκολεύεται να στρίψει απο ακαδημίας στην Λυκαβηττού και σχεδόν πάντα καβαλάει πεζοδρόμιο. Τα μίντι (Solaris, Neoplan) πιστεύω πως θα δυσκολευτούν ακόμα περισσότερο.

Πάντως, μετά από το χτεσινό φιάσκο με το 141, σήμερα η γραμμή έχει κανονικά Ν1!
(30-05-2013, 08:16 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Το VanHoolάκι δυσκολεύεται να στρίψει απο ακαδημίας στην Λυκαβηττού και σχεδόν πάντα καβαλάει πεζοδρόμιο. Τα μίντι (Solaris, Neoplan) πιστεύω πως θα δυσκολευτούν ακόμα περισσότερο.

Πάντως, μετά από το χτεσινό φιάσκο με το 141, σήμερα η γραμμή έχει κανονικά Ν1!
Σημερα είχε παλι το Β2 τουλαχιστον μια νταλικα
(30-05-2013, 08:16 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Πάντως, μετά από το χτεσινό φιάσκο με το 141, σήμερα η γραμμή έχει κανονικά Ν1!

Και στη 216 είχε και N1 σήμερα (πάντα μαζί με solaris).

(30-05-2013, 09:00 PM)georgio Έγραψε: Σημερα είχε παλι το Β2 τουλαχιστον μια νταλικα

Για δες που τους περισσεύουν κιόλας! Στο Α4 που το πήρα εγώ κατά τις 3 παρά από το Μετρό του Αγ. Δημητρίου, η νταλίκα είχε και κλιματισμό παρακαλώ! Tongue Είναι μπροστά οι άνθρωποι... Big Grin
Η Solaris Urbino 18 #910 και το Α13 έχουν μια σχέση πάθους. Πάλι εκεί το είδα την ίδια ώρα με χτες. Big Grin
Ν2 και πάλι στο 821. Yeah!
Παιδιά για να πάρει η 12 ολόκληρη αρθρωτά πρέπει να αφήσεις με 12μετρα τουλάχιστο όλη την 6 και κομμάτι άλλης γραμμής πράγμα που δεν γίνεται. Δεν κόβεται η Α13 τόσο εύκολα. Η 100 όμως κόβεται.


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2024 N1Ellinikou 838 107.941 5 ώρες πριν
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2023 N1Ellinikou 336 97.044 30-12-2023, 05:03 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2022 N1Ellinikou 311 131.298 27-12-2022, 07:56 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2021 N1Ellinikou 497 283.704 28-12-2021, 03:28 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Ody.
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2020 MrVanHool 236 173.936 31-12-2020, 01:03 PM
Τελευταία Δημοσίευση: RenaultAgora7069
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2019 N1Ellinikou 230 172.302 18-12-2019, 03:27 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2018 N1Ellinikou 739 588.068 31-12-2018, 06:59 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν - 2017 ecoj 468 458.214 31-12-2017, 11:39 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιοι τύποι τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2017 MrVanHool 19 26.445 17-11-2017, 12:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: nikos1991
  Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν - 2016 notis 598 705.187 01-01-2017, 02:02 PM
Τελευταία Δημοσίευση: NEOPLAN N4007

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 16 Επισκέπτης (ες)