Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
24-05-2013, 02:33 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 24-05-2013, 02:34 AM από marios.ilioupoli.)
Την Πέμπτη το μεσημέρι είχε νταλίκα και το Χ97. Πρώτη φορά (μετά από καιρό) που δρομολογείται 18μετρο σε μέρα που υπάρχει σύνδεση με το Αεροδρόμιο με τα ΜΣΤ.
Βεβαίως, το απόγευμα πέτυχα Β3 και Α4 στο Μετρό του Αγίου Δημητρίου με N1...
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
(24-05-2013, 02:33 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Την Πέμπτη το μεσημέρι είχε νταλίκα και το Χ97. Πρώτη φορά (μετά από καιρό) που δρομολογείται 18μετρο σε μέρα που υπάρχει σύνδεση με το Αεροδρόμιο με τα ΜΣΤ.
Βεβαίως, το απόγευμα πέτυχα Β3 και Α4 στο Μετρό του Αγίου Δημητρίου με N1... Μάριε το Χ97 εχει σχεδον καθε μερα μια νταλίκα
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(24-05-2013, 02:40 AM)georgio Έγραψε: Μάριε το Χ97 εχει σχεδον καθε μερα μια νταλίκα
Πάντως εγώ τον τελευταίο καιρό νταλίκες βλέπω μόνο όταν δεν έχει Μετρό/Προαστιακό για Αεροδρόμιο. Σήμερα ήταν η πρώτη φορά μετά από μήνες που είδα να έχει νταλίκα με κανονική λειτουργία των ΜΣΤ.
Δημοσιεύσεις: 3.201
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
24-05-2013, 09:03 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 24-05-2013, 09:03 PM από ecoj.)
Τα Α3, Β3, Α4, Α5 έχουν και Ν1 καθημερινά. Στο Α4 το Ν1 το χάζευα για κάμποση ώρα σταματημένο στην Πανεπιστημίου. Μετά έφτασαν από Γλυφάδα και τα Α3/Β3 εκ των οποίων το Β3 είχε Ν1. Και το Β2 Ν1 είχε. Δεν φτάνουν τα αρθρωτά για να καλύψουν τα Α3, Β3, Α4 άλλα μπαίνει έστω και ένα στο Χ97 που δεν γεμίζει με τίποτα;
Παρατηρώ επίσης ότι Η Β18 και κυρίως η Γ18 βγάζουν σχεδόν μόνιμα Solaris. Έχω ξεχάσει πότε ήταν η τελευταία φορά που είδα τη Β18 με Volvo.
Βλέπω λοιπόν καθημερινά Solaris 18 σε όλη την Αθήνα από το Α7 μέχρι το 843 και το Χ96. Είδα και στο Α13 Solaris και μου κάνει εντύπωση πως 100 οχήματα φτάνουν να τα βλέπεις σχεδόν παντού πλέον από αεροδρόμιο μέχρι Πέραμα.
Η 11 είχε και Vanhool 7000 σήμερα.
Επίσης η 035 δρομολογεί μόνο Solaris Midi τελευταία και γενικά βλέπω τη χρήση των Neoplan Midi του Βοτανικού να έχει περιοριστεί αρκετά. Σήμερα μόνο στα 025 και 026 τα είδα.
Δημοσιεύσεις: 619
Θέματα: 6
Εγγραφή: 22-08-2010
(24-05-2013, 09:03 PM)ecoj Έγραψε: Παρατηρώ επίσης ότι Η Β18 και κυρίως η Γ18 βγάζουν σχεδόν μόνιμα Solaris. Έχω ξεχάσει πότε ήταν η τελευταία φορά που είδα τη Β18 με Volvo. χτες ειδα ενα irisbus να κανει δρομολογιο Β18 γυρω στις 13:00
Τοπικοποιηστε τα 622,815 στον ευαγγελισμο
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(24-05-2013, 09:03 PM)ecoj Έγραψε: Τα Α3, Β3, Α4, Α5 έχουν και Ν1 καθημερινά. Στο Α4 το Ν1 το χάζευα για κάμποση ώρα σταματημένο στην Πανεπιστημίου. Μετά έφτασαν από Γλυφάδα και τα Α3/Β3 εκ των οποίων το Β3 είχε Ν1. Και το Β2 Ν1 είχε. Δεν φτάνουν τα αρθρωτά για να καλύψουν τα Α3, Β3, Α4 άλλα μπαίνει έστω και ένα στο Χ97 που δεν γεμίζει με τίποτα;
Παρατηρώ επίσης ότι Η Β18 και κυρίως η Γ18 βγάζουν σχεδόν μόνιμα Solaris. Έχω ξεχάσει πότε ήταν η τελευταία φορά που είδα τη Β18 με Volvo.
Βλέπω λοιπόν καθημερινά Solaris 18 σε όλη την Αθήνα από το Α7 μέχρι το 843 και το Χ96. Είδα και στο Α13 Solaris και μου κάνει εντύπωση πως 100 οχήματα φτάνουν να τα βλέπεις σχεδόν παντού πλέον από αεροδρόμιο μέχρι Πέραμα.
Η 11 είχε και Vanhool 7000 σήμερα.
Επίσης η 035 δρομολογεί μόνο Solaris Midi τελευταία και γενικά βλέπω τη χρήση των Neoplan Midi του Βοτανικού να έχει περιοριστεί αρκετά. Σήμερα μόνο στα 025 και 026 τα είδα.
Καλό είναι που βγαίνουν όσο το δυνατόν περισσότερα Solaris στις γραμμές της Ράλλη.
Για τα Neoplan midi καλύτερα να αποσυρθούν εντελώς έτσι όπως έχουν γίνει και να φτιάξουν μερικά μήπως και πουλήσουν κανένα σε Αστικά ΚΤΕΛ. Ούτως ή άλλως επίσημα πλέον έχουμε 141 Neoplan.
http://et.diavgeia.gov.gr/f/yme/ada/%CE%...E%9B%CE%A5
Εδώ στη σελίδα 43 λέει πόσο οχήματα ανά τύπο έχουμε επίσημα σήμερα. Επίσης, έχει στοιχεία για όλες τις γραμμές λεωφορείων και τρόλλεϋ όπως τύπος οχημάτων, συχνότητα δρομολογιών, χρόνοι διαδρομής κτλ. Αν και αυτά που λέει εδώ δεν εφαρμόζονται πλήρως π.χ. Α3/Β3, Α4, 237, 304/305 κ.α. έχει μόνο αρθρωτά ενώ πάντα βγάζουν και 12μετρα.
Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
25-05-2013, 11:15 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 25-05-2013, 11:15 AM από nikos1991.)
(24-05-2013, 09:03 PM)ecoj Έγραψε: Τα Α3, Β3, Α4, Α5 έχουν και Ν1 καθημερινά. Στο Α4 το Ν1 το χάζευα για κάμποση ώρα σταματημένο στην Πανεπιστημίου. Μετά έφτασαν από Γλυφάδα και τα Α3/Β3 εκ των οποίων το Β3 είχε Ν1. Και το Β2 Ν1 είχε. Δεν φτάνουν τα αρθρωτά για να καλύψουν τα Α3, Β3, Α4 άλλα μπαίνει έστω και ένα στο Χ97 που δεν γεμίζει με τίποτα;
Παρατηρώ επίσης ότι Η Β18 και κυρίως η Γ18 βγάζουν σχεδόν μόνιμα Solaris. Έχω ξεχάσει πότε ήταν η τελευταία φορά που είδα τη Β18 με Volvo.
Βλέπω λοιπόν καθημερινά Solaris 18 σε όλη την Αθήνα από το Α7 μέχρι το 843 και το Χ96. Είδα και στο Α13 Solaris και μου κάνει εντύπωση πως 100 οχήματα φτάνουν να τα βλέπεις σχεδόν παντού πλέον από αεροδρόμιο μέχρι Πέραμα.
Η 11 είχε και Vanhool 7000 σήμερα.
Επίσης η 035 δρομολογεί μόνο Solaris Midi τελευταία και γενικά βλέπω τη χρήση των Neoplan Midi του Βοτανικού να έχει περιοριστεί αρκετά. Σήμερα μόνο στα 025 και 026 τα είδα.
Tα Solaris Midi πρακτικά φτάνουν για να αναλάβουν μόνα τους όλες σχεδόν τις γραμμές. Ο Βοτανικός έχει 145 οχήματα και οι μόνες γραμμές του κέντρου που έχει αφήσει στα υπόλοιπα είναι: 060 - 100 (Vanhool για πρακτικούς λόγους) 025-6-7 που παίρνουν ότι μικρό βρουν αλλά κυρίως Νeoplan, 046 που έχει σχεδόν πάντα Neoplan (έχει κάτι περίεργες στροφές πίσω από τον Άρειο Πάγο, που δεν ξέρω κατά πόσο βολεύει να περνάει Solaris)
Όλοι οι κορμοί της ακαδημίας εκτός του Ε22 έχουν μερικά Ν1 καθημερινά (Α2, Β2, Α3, Β3, Α4 και Α5). Στο Α2 είναι το πιο σπάνιο φαινόμενο και συνήθως οφείλεται σε χαλασμένη GN και τράμπα οχήματος από το Β2. Το Β2 είναι στανταράκι N1 και που και που έρχεται και καμιά GN. Τα Α3-Β3-Α4 πρέπει να έχουν γύρω στα 3 Ν1 σιγουράκι, όπως και το Α5 βγάζει και ένα Ν1 έτσι για την αλλαγή.
Τα 2, 4 και 11 όσο καιρό πήγαινα Παγκράττι (πέρσυ τέτοια εποχή αρκετές φορές την εβδομάδα) έβγαιναν με 7000ρα. Έιχε αλλάξει κάτι;
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
Δημοσιεύσεις: 3.201
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
25-05-2013, 03:42 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 25-05-2013, 04:59 PM από ecoj.)
Οι 2 και 4 βγαίνουν ακόμα αποκλειστικά με Vanhool 7000. Η 11 όμως βγαίνει με Neoplan 8000 πλέον εδώ και καιρό και η παρουσία Vanhool 7000 πλέον δεν είναι συνηθισμένη.
Σήμερα είδα το Χ97 με GN που σημαίνει ότι υπερτερούν μάλλον τα αρθρωτά στη συγκεκριμένη γραμμή άλλα συγγνώμη ήταν άδειο μέσα.
Η Α2 πολύ σπάνια βγαίνει με Ν1. Επίσης η Α1 τις καθημερινές έχει GN ή Solaris; Σήμερα έχει Solaris πάντως.
Ναι πιστεύω ότι θα άντεχε το σύστημα και χωρίς τα Neoplan Midi άλλα ίσως τα κρατάνε για πρακτικούς λόγους ή για να είναι πιο σίγουρα. Βέβαια βλέπεις και στα 891, 892 Neoplan Midi άλλα μιλάμε για μερικά οχήματα μιας και τα υπόλοιπα είναι Solaris. Το 821 που έπαιρνε συχνά Neoplan Midi το είδα μια χαρά με τα Ν2 τη Παρασκευή απλά δεν έχω δει τι έχει σήμερα. 709, 749 επίσης μόνιμα Neoplan Midi.
EDIT: Neoplan Midi έχει το 821 σήμερα.
Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
(25-05-2013, 03:42 PM)ecoj Έγραψε: Οι 2 και 4 βγαίνουν ακόμα αποκλειστικά με Vanhool 7000. Η 11 όμως βγαίνει με Neoplan 8000 πλέον εδώ και καιρό και η παρουσία Vanhool 7000 πλέον δεν είναι συνηθισμένη. Έχεις δίκιο, είδα δύο 8000ρα 11 σήμερα στην Πατησίων.
(25-05-2013, 03:42 PM)ecoj Έγραψε: Σήμερα είδα το Χ97 με GN που σημαίνει ότι υπερτερούν μάλλον τα αρθρωτά στη συγκεκριμένη γραμμή άλλα συγγνώμη ήταν άδειο μέσα.
Η Α2 πολύ σπάνια βγαίνει με Ν1. Επίσης η Α1 τις καθημερινές έχει GN ή Solaris; Σήμερα έχει Solaris πάντως.
Η Α2 όπως προείπα μόνο σε κατάσταση ανάγκης βγαίνει με Ν1 και τότε αλλάζει όλο το πλέγμα δρομολογίων, ωστε να μειωθεί η χρονοαπόσταση ανάμεσα σε GN - N1 - GN και να μη δημιουργηθεί μπάχαλο.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(25-05-2013, 03:42 PM)ecoj Έγραψε: Οι 2 και 4 βγαίνουν ακόμα αποκλειστικά με Vanhool 7000. Η 11 όμως βγαίνει με Neoplan 8000 πλέον εδώ και καιρό και η παρουσία Vanhool 7000 πλέον δεν είναι συνηθισμένη.
Σήμερα είδα το Χ97 με GN που σημαίνει ότι υπερτερούν μάλλον τα αρθρωτά στη συγκεκριμένη γραμμή άλλα συγγνώμη ήταν άδειο μέσα.
Η Α2 πολύ σπάνια βγαίνει με Ν1. Επίσης η Α1 τις καθημερινές έχει GN ή Solaris; Σήμερα έχει Solaris πάντως.
Ναι πιστεύω ότι θα άντεχε το σύστημα και χωρίς τα Neoplan Midi άλλα ίσως τα κρατάνε για πρακτικούς λόγους ή για να είναι πιο σίγουρα. Βέβαια βλέπεις και στα 891, 892 Neoplan Midi άλλα μιλάμε για μερικά οχήματα μιας και τα υπόλοιπα είναι Solaris. Το 821 που έπαιρνε συχνά Neoplan Midi το είδα μια χαρά με τα Ν2 τη Παρασκευή απλά δεν έχω δει τι έχει σήμερα. 709, 749 επίσης μόνιμα Neoplan Midi.
EDIT: Neoplan Midi έχει το 821 σήμερα.
To A1 αν θυμάμαι καλά έχει τις Καθημερινές GN από Ελληνικό, Σάββατο Solaris/Volvo από Ράλλη και Κυριακή Irisbus Diesel από Πειραιά.
|