Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών με το άνοιγμα των νέων σταθμών Μετρό
Η αλήθεια είναι ότι γενικότερα βλέπουμε ενώσεις γραμμών τα τελευταία χρόνια χωρίς αυτό να σημαίνει πως πάντα είναι προς το καλύτερο.
Απάντηση
(16-04-2013, 11:26 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Προς τί η συζήτηση για σπάσιμο γραμμών; Ας αρχίσει τότε το σπάσιμο και στο 608 και στο 856 και σε όσες γραμμές έχουν προκύψει από συνενώσεις τοπικών. Και ποιο θα είναι το αποτέλεσμα; Θα βελτιωθούν σε κάτι τα πράγματα;
Μέχρι να αρχίσουν τα έργα για την πεζοδρόμηση της Πανεπιστημίου, που θα επηρεάσει και μεγάλο μέρος των κορμών και άλλων γραμμών που διέρχονται από το κέντρο, όποια συζήτηση για "σπάσιμο" γραμμών τι θεωρώ περιττή.
Πριν εφαρμοστούν οι συγκοινωνιακές μεταβολές στο κέντρο θα πρέπει ο ΟΑΣΑ να τα βάλει κάτω και να επανεξετάσει το δίκτυο για να δει τι πρέπει να κρατήσει ίδιο και τι πρέπει να αλλάξει. Τώρα είναι άτοπο να συζητάμε το οτιδήποτε.
Μα έτσι κι αλλιώς εδώ πέρα για την πάρτη μας μιλάμε! Λες κι υπάρχει ποτέ περίπτωση να εφαρμοστούν αυτά που λέμε; Εμένα αυτή είναι η άποψή μου και θα συνεχίσω να τη λέω. Να κοπούν ΟΛΕΣ οι διακεντρικές γραμμές που δημιουργήθηκαν με τυχαίο τρόπο και να δημιουργηθούν ΝΕΕΣ που θα είναι στην ουσία συνένωση ΚΟΡΜΩΝ και ΟΧΙ συνένωση τυχαίων συνοικιακών γραμμών, μόνο και μόνο για να ξεφορτωθούμε τις αφετηρίες στην Ακαδημίας! Οι διακεντρικές τρόλλεϋ φυσικά και θα παραμείνουν ως έχουν ως επί τω πλείστον. Ή αυτό ή κόψιμο ΟΛΩΝ των διακεντρικών και τοποθέτηση των κορμών που απέμειναν στην "απέναντι" πλευρά του κέντρου, όπως είχε γίνει παλιότερα με τους κορμούς Βούλας και Γλυφάδας στη Μάρνη. Έτσι θα υπάρχει διακεντρική συγκοινωνία και ταυτόχρονα αποφεύγουμε τις αφετηρίες σε πολύ κεντρικά σημεία, βλέπε Ακαδημίας.

Ως προς την πεζοδρόμηση της Πανεπιστημίου, ας αρχίσει να γίνεται με το καλό (που μεταξύ μας πολύ αμφιβάλλω ότι θα γίνει στο άμεσο μέλλον, εδώ ένα τραμ είπαμε να πάμε στον Πειραιά κι ακόμη περιμένουμε) και βλέπουμε! Άλλωστε είναι αρκετά σαφές το σχέδιο. Πανεπιστημίου πεζόδρομος+τραμ, Ακαδημίας κάθοδος, Σταδίου άνοδος, Αγ.Κωνσταντίνου άνοδος και οι περισσότεροι κάθετοι δρόμοι ανοιχτοί. Δεν αποτρέπουν αυτά σε τίποτα τις διακεντρικές! Εκτός βέβαια αν πιστεύεις ότι με την όδευση του τραμ από την οδό Πανεπιστημίου εκλειπει η ανάγκη για διακεντρικές γραμμές, πράγμα για το οποίο πολύ αμφιβάλλω! Πόση χωρητικότητα έχει πια το τραμ; Κι επίσης, αρχικα θα κάνει τέρμα Πλατ.Αιγύπτου, άρα η περιοχή που θα καλύπτει δε θα 'ναι και τόσο εκτεταμένη!
Απάντηση
Είναι ανάλογα τη διακεντρική νομίζω. Το ίδιο το μετρό διακεντρικό είναι. Από την άλλη συνεχείς συνενώσεις γραμμών σε μακαρόνια που απλά διέρχονται από το κέντρο άλλα δεν κάνουν αφετηρία ή τέρμα δεν έχει πάντα νόημα. Τεράστιες γραμμές που μερικές φορές είναι σπατάλη. Άλλες φορές είναι χρήσιμο. Τα 608, 732, 856 παράδειγμα είναι πολύ καλά όπως είναι. Τώρα για αυτά των νοτίων προαστίων μπορούν κάποια να φτάνουν μέχρι το σταθμό Λαρίσης, άλλα να κοπούν στην Συγγρού - ΦΙΞ και άλλα να μείνουν στην Ακαδημία αν είναι απαραίτητο. Πρέπει με το ζόρι να είναι όλα για τα νότια στο ίδιο σημείο;

ΥΓ: Είναι και τι ενώνεις:
Αιγάλεω - Υμηττός - Δάφνη
Ίλιον - Ζωγράφου
Πατήσια - Καλλιθέα
Γαλάτσι - Ζωγράφου
Βλέπετε δεν είναι όλες οι διακεντρικές του ίδιου ύφους
Απάντηση
(16-04-2013, 12:13 PM)pvuccino Έγραψε: Να κοπούν ΟΛΕΣ οι διακεντρικές γραμμές που δημιουργήθηκαν με τυχαίο τρόπο και να δημιουργηθούν ΝΕΕΣ που θα είναι στην ουσία συνένωση ΚΟΡΜΩΝ και ΟΧΙ συνένωση τυχαίων συνοικιακών γραμμών, μόνο και μόνο για να ξεφορτωθούμε τις αφετηρίες στην Ακαδημίας! Οι διακεντρικές τρόλλεϋ φυσικά και θα παραμείνουν ως έχουν ως επί τω πλείστον.

H άποψή σου είναι κατά βάση σωστή, αρκεί να δούμε ποιές διακεντρικές έχουμε σήμερα (δεν είναι και πάρα πολλές) και η συχνότητα αιχμής/άκρων

1) Από το 1986
024 ΤΡΕΙΣ ΓΕΦΥΡΕΣ - Λιοσίων - Ακαδημίας/Πανεπιστημίου - Ν. ΚΟΣΜΟΣ
057 ΣΕΠΟΛΙΑ - Σταδίου/Πανεπιστημίου - Ν. ΚΟΣΜΟΣ

224 ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗ - Σόλωνος/Ακαδημίας - Εξάρχεια - ΠΟΛΥΓΩΝΟ 9/20
622 ΓΟΥΔΗ - Πανεπιστημίου/Ακαδημίας - Δροσοπούλου- ΑΝΩ ΓΑΛΑΤΣΙ 20/40
815 ΓΟΥΔΗ - Πανεπιστημίου/Ακαδημίας - Πειραιώς -ΤΑΥΡΟΣ 20/40
(Οι δύο πρώτες καταργήθηκαν)

2) Από το 2005
608 ΓΑΛΑΤΣΙ - Πατησίων - Ακαδημίας/Πανεπιστημίου - ΖΩΓΡΑΦΟΥ 6/20
732 ΑΓ. ΦΑΝΟΥΡΙΟΣ - Μπουρνάζι - Δυρραχίου - Λιοσίων 7/20
054 ΠΕΡΙΣΣΟΣ - Λαμπρινή - Ακαδημίας/Πανεπιστημίου - Παγκράτι - ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ ΒΥΡΩΝΑ 15/30
856 ΑΙΓΑΛΕΩ - Ιερά Οδός - Σταδίου/Πανεπιστημίου - ΥΜΗΤΤΟΣ-ΧΑΡΑΥΓΗ ΔΑΦΝΗΣ 15/30
227 ΑΓ. ΑΡΤΕΜΙΟΣ ΒΥΡΩΝΑ - Σταδιου/Πανεπιστημίου - Θησείο - ΚΑΤΩ ΠΕΤΡΑΛΩΝΑ 15/30

Δεν γνωρίζω τα κριτήρια με τα οποία έγιναν οι συνενώσεις το 1986. Όμως, για τις γραμμές του 2005 έχει δίκιο ο pvuccino - όλως "τυχαίως" επιλέχθηκαν για συνένωση οι γραμμές που έκαναν αφετηρία στον παράδρομο της Ρ. Φερραίου Ακαδημίας : 214, 211, 202, 227, καθώς και το 608 που κι αυτό "ενοχλούσε" στην Εδουάρδου Λω.

Είναι αλήθεια επίσης ότι το μοναδικό κριτήριο για τη συνένωση με γραμμές της "άλλης όχθης" ήταν η συχνότητα και ο τύπος οχημάτων. Έτσι, κόλλησε το 732 με το 214, το 608 με το 222, το 054 με το 211 και το 227 με τον παλιό κλάδο του 731 Περιστέρι - Κ. Πετράλωνα.

Απ' όλες τις παραπάνω γραμμές, όλοι συνομολογούμε ότι επιτυχείς είναι οι 608 και 732. Γιατί άραγε; Απλούστατα γιατί έχουν καλές συχνότητες. Ειδικά για το 732, μετά την κατάργηση του 024 είναι το μοναδικό που κατεβαίνει από το κέντρο προς Βάθη/Λιοσίων, οπότε έχει και επιπλέον λόγο ύπαρξης. Επίσης είναι σταθερή αξία και το 224, λόγω Δικαστηρίων.

Τα υπόλοιπα τολμώ να πώ ότι διέρχονται άσκοπα από το κέντρο. Το 856 είναι γενικά "ψώφιο" καθώς το μεγαλύτερο τμήμα του καλύπτεται από το μετρό. Άλλωστε και η διακεντρική σύνδεση που προσφέρει (από Στύλες Ολυμπίου Διός μέσω Ομόνοιας προς Πειραιώς και Ιερά Οδό) είναι κυκλοφοριακά δύσκολη και πολύ χρονοβόρα, ώστε να την επιλέξει ο επιβάτης αντί του μετρό.

Το 054 επίσης αδειάζει στο Ρέξ, ερχόμενο από Βύρωνα. Στο παρακάτω κομμάτι προς Δροσοπούλου, μαζεύει όσους τυχαίως περιμένουν (το 608 ή το 622) καθώς και τους λιγοστούς "πελάτες" του για Λαμπρινή και Περισσό.

Το 227 δεν το εντάσσω καν στις διακεντρικές, αλλά σε ειδική κατηγορία που είναι τα midi ενδομετακινήσεων στο Δήμο Αθηναίων (035, 227, 046, 025/6/7, 022).

Από όλα τα παραπάνω προσωπικά καταλήγω στο ότι δεν προσφέρουν ως διακεντρικές οι 856 και 054, επίσης και τα 622/815 δεν κάνουν δουλειά διακεντρική. Το μόνο που προσφέρουν είναι να "χαλάνε" τη συχνότητα επιστροφής προς Γουδή, όπου έρχονται δύο - δυό μαζί με κενά μισάωρα.

Θα άφηνα το 608 και το 732 και θα κοίταγα να στήσω μια καλή διακεντρική για το ΚΤΕΛ Κηφισού, για να μην αναγκάζεται ο κόσμος να κατεβαίνει σε σκ@τοπεριοχές (Μεταξουργείο, Βάθη, Μενάνδρου). Τέλος, καλό θα ήταν να κατεβεί τουλάχιστον μέχρι Ακαδημίας το 040, γιατί εκεί που είναι σήμερα (Φιλελλήλων) εξυπηρετεί ελάχιστους.
Απάντηση
Θέμα διακεντρικές:
Βλέποντας οι διακεντρικές τις παρακάτω γραμμές: 054, 224, 227, 608, 622, 732, 813, 815, 856 παρατηρώ:

054: Δεν ξέρω κατα πόσο θα πρέπει να είναι διακεντρική, αφού με τις συχνότητές του δεν έχει μόνιμους πελάτες στο κέντρο. Μεζεύει από τα 2 άκρα προς το κέντρο και αντίθετα. Όσοι είναι στην Πατησίων και πάνε προς Παγκράτι ή Βύρωνα, συνήθως προτιμούν τρόλει, ή κατεβαίνουν Ακαδημίας για να έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν και το 203. Από την άλλη πλευρά δεν ξέρω πολλούς που να μπαίνουν Ευαγγελισμό για να κατέβουν Περισσό.. ή όσοι το κάνουν συνήθως ανεβαίνουν με τρόλεϊ μέχρι την Πατησίων και παίρνουν από εκεί ότι του βολεύει
224: Μαζί με το 15 η γραμμή των δικαστηρίων.Ίσως και γι' αυτό είναι πετυχημένη. Τον κόσμο της τον έχει, οι Καισαριανιώτες μπορεί να μην πάνε στα δικαστήρια, αλλά δεν κάνει σε κανένα σημείο κοιλιά στην επιβατική κίνηση.
227: Δεν θυμάμαι πως προήλθε (ποιο νούμερο ήταν το τοπικό των Πετραλώνων), αλλά δεν θεωρείται σοβαρή διακεντρική γραμμή. Θα μπορούσε και να σπάσει, αλλά δεν το θεωρώ αναγκαίο.
608: Μπορεί να το ενώσαν κατα τύχη με το 222, αλλά έχει γίνει η πιο επιτυχημένη διακεντρική. Σχεδόν έως εντελώς γεμάτο σε όλη τη διαδρομή
622- 815, τραγέλαφος. Φεύγουν μια χαρά στην ώρα τους από Γουδή κι επιστρέφουν δυο - δυο. Ας βάλουν ένα midi για τον κλάδο του Ταύρου μέχρι Κουμουνδούρου και ας μείνει το 622 που έχει λόγω ύπαρξης.
732: Μαζί με το 608 από τα πιο επιτυχημένα. Μαζεύει κόσμο από Αττική και από Λιοσίων - Βάθη προς κέντρο.
813: Το μόνο που κατεβαίνει την Ιπποκράτους (το 230 είναι midi όπως και το σύμπλεγμα 025-6-7) Μαζεύει όσο κόσμο κατεβαίνει στις αφετηρίες πέριξ της Κουμουνδούρου προς κέντρο και Λ. Αλεξάνδρας.
856: Νομίζω πως το μακαρόνι μας παράβρασε. Μπορεί να σπάσει στον Αγ. Ιωάννη απο τη μία και κάπου κοντά στον Κεραμεικό από την άλλη. Στο ενδιάμεσο συνήθως δεν έχει κόσμο.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
813: Μαζεύει σχετικά λίγο κόσμο. Στέκεται άνετα με midi.
732: Στο κομμάτι από Ίλιον μέχρι κέντρο δεν μαζεύει ιδιαίτερο κόσμο. Κακώς δρομολογούνται Citelis. Ν2 μια χαρά θα ήταν.
856: Ούτε αυτό γεμίζει εύκολα στα περισσότερα σημεία. Κακώς δρομολογείται από Πειραιά.
224: Αυτή γεμίζει σχετικά. Και γενικά είναι καλά όπως είναι.
608: Από τις πιο γεμάτες γραμμές της Αθήνας και της Ελλάδας ολόκληρης.
622 - 815: Λίγο να συντονίζονταν καλύτερα μεταξύ τους.
054: Καλή άλλα έχει μέτρια συχνότητα με ότι αυτό συνεπάγεται.
Απάντηση
Πάντως για μένα δεν αρκεί μια διακεντρική να 'χει κόσμο για να πω ότι είναι και σωστή συγκοινωνιακά! (προσέξτε τι λέω: σωστή συγκοινωνιακά, όχι επιτυχημένη!) Θα 'πρεπε να 'σαι τουλάχιστον ηλίθιος για να μην προβλέψεις ότι σ' ένα συνενωμένο 608, μ' αυτές τις συχνότητες, με 18μετρα οχήματα και με τη ΛΑΟΘΑΛΑΣΣΑ του φοιτητόκοσμου στου Ζωγράφου, θα 'χεις λαϊκό προσκύνημα! Όπως επίσης ότι αν αφήσεις μόνο του το 732 για σύνδεση κέντρου-Λιοσίων επίσης θα 'χεις πολύ κόσμο! (είναι ακριβώς σαν το παλιό 024, δεν έχει αλλάξει κάτι!) Αυτό όμως δεν τα κάνει σωστές επλογές! Ούτε σημαίνει πως πρέπει να διατηρηθούν επειδή ΟΛΩΣ ΤΥΧΑΙΩΣ "έπιασαν!"

Για μένα (προσωπική γνώμη καθαρά)σωστή διακεντρική είναι το 3. Μπορεί να μη φτάνει πολύ ψηλά στην Κηφισίας, αλλά συνδέει κεντρική αρτηρία με κεντρική αρτηρία, χωρίς να χώνεται στα στενάκια! Πιστεύετε δηλαδή πως αν είχαμε ενιαίο εισητήριο με το μετρό, θα τους πείραζε πολύ τους φοιτητές του Ζωγράφου να κατεβαίνανε Μέγαρο Μουσικής; Σαφέστατα τώρα που υπάρχει απευθείας σύνδεση με το κέντρο τη χρησιμοποιούν (κι εγώ θα το 'κανα, γιατί να κατεβαίνεις στο μετρό για δυο στάσεις; ) αν όμως αυτή εξέλλειπε θα είχαν τόσο μεγάλο πρόβλημα; Ξέρετε πόσα οχήματα (και δη 18μετρα!) θα εξοικονομούσαμε αν γινόταν κάτι τέτοιο; (γιατί το Γαλάτσι εγώ θεωρώ πως βολεύεται και με 12μετρα, αν γίνουν βέβαια κάποιες αλλαγές που έχω κατά νου) Ξαναλέω, μόνο εαν και εφ' όσον επιστρέψει το ενιαίο εισητήριο ή αν το κάνουν ζωνικό όπως πρότεινε κάποιος! Γιατί φυσικά κι αν υπάρχει σημαντική διαφορά στην τιμή, λίγα πράγματα μπορούν να γίνουν γενικά.

(16-04-2013, 05:49 PM)nikos1991 Έγραψε: 224: Μαζί με το 15 η γραμμή των δικαστηρίων.Ίσως και γι' αυτό είναι πετυχημένη. Τον κόσμο της τον έχει, οι Καισαριανιώτες μπορεί να μην πάνε στα δικαστήρια, αλλά δεν κάνει σε κανένα σημείο κοιλιά στην επιβατική κίνηση.

Δεν είναι έτσι, το 224 σχεδόν αδειάζει στον ΟΤΕ και μετά αρχίζει να ξαναγεμίζει από Κάνιγγος. Όσες φορές το 'χω πετύχει στο Πολυτεχνείο, ζήτημα είναι να 'χει μέσα 10 άτομα! Γι' αυτό και πρότεινα να συγχωνευτεί με το τμήμα Πολύγωνο-Κατεχάκη του 140 και να γίνει τοπικό στον ΟΤΕ. Γιατί τα δικαστήρια ΗΔΗ έχουν το 15 που κάνει τη σύνδεση με το κέντρο και μάλιστα πολύ καλύτερα από το 224, μιας που περνά από πιο κεντρικά σημεία! Εκεί που "νικάει" το 224 είναι στην κατά πολύ ταχύτερη σύνδεσή του με την Πατησίων και τον ΗΣΑΠ. (μέχρι να περιμένεις το 15 να βγει από Αλεξάνδρας Πατησίων, το 224 έχει πάει ΟΤΕ κι έχει επιστρέψει 3 φορές!) Επίσης δεν αποκλείεται μια γραμμή όπως αυτή να δημιουργήσει ρεύμα και από τα Δικαστήρια προς το μετρό Κατεχάκη για όσους κατευθύνονται ανατολικά, κάτι που σήμερα με το 140 δε γίνεται. (έχει πολύ αραίες συχνότητες αν θες απλά να πας στο μετρό και μιας και το τέρμα του είναι λίγο παραπάνω, δε νομίζω να το γνωρίζουν και πολλοί!)
Απάντηση
(16-04-2013, 05:49 PM)nikos1991 Έγραψε: Θέμα διακεντρικές:
Βλέποντας οι διακεντρικές τις παρακάτω γραμμές: 054, 224, 227, 608, 622, 732, 813, 815, 856 παρατηρώ:

054: Δεν ξέρω κατα πόσο θα πρέπει να είναι διακεντρική, αφού με τις συχνότητές του δεν έχει μόνιμους πελάτες στο κέντρο. Μεζεύει από τα 2 άκρα προς το κέντρο και αντίθετα. Όσοι είναι στην Πατησίων και πάνε προς Παγκράτι ή Βύρωνα, συνήθως προτιμούν τρόλει, ή κατεβαίνουν Ακαδημίας για να έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν και το 203. Από την άλλη πλευρά δεν ξέρω πολλούς που να μπαίνουν Ευαγγελισμό για να κατέβουν Περισσό.. ή όσοι το κάνουν συνήθως ανεβαίνουν με τρόλεϊ μέχρι την Πατησίων και παίρνουν από εκεί ότι του βολεύει
224: Μαζί με το 15 η γραμμή των δικαστηρίων.Ίσως και γι' αυτό είναι πετυχημένη. Τον κόσμο της τον έχει, οι Καισαριανιώτες μπορεί να μην πάνε στα δικαστήρια, αλλά δεν κάνει σε κανένα σημείο κοιλιά στην επιβατική κίνηση.
227: Δεν θυμάμαι πως προήλθε (ποιο νούμερο ήταν το τοπικό των Πετραλώνων), αλλά δεν θεωρείται σοβαρή διακεντρική γραμμή. Θα μπορούσε και να σπάσει, αλλά δεν το θεωρώ αναγκαίο.
608: Μπορεί να το ενώσαν κατα τύχη με το 222, αλλά έχει γίνει η πιο επιτυχημένη διακεντρική. Σχεδόν έως εντελώς γεμάτο σε όλη τη διαδρομή
622- 815, τραγέλαφος. Φεύγουν μια χαρά στην ώρα τους από Γουδή κι επιστρέφουν δυο - δυο. Ας βάλουν ένα midi για τον κλάδο του Ταύρου μέχρι Κουμουνδούρου και ας μείνει το 622 που έχει λόγω ύπαρξης.
732: Μαζί με το 608 από τα πιο επιτυχημένα. Μαζεύει κόσμο από Αττική και από Λιοσίων - Βάθη προς κέντρο.
813: Το μόνο που κατεβαίνει την Ιπποκράτους (το 230 είναι midi όπως και το σύμπλεγμα 025-6-7) Μαζεύει όσο κόσμο κατεβαίνει στις αφετηρίες πέριξ της Κουμουνδούρου προς κέντρο και Λ. Αλεξάνδρας.
856: Νομίζω πως το μακαρόνι μας παράβρασε. Μπορεί να σπάσει στον Αγ. Ιωάννη απο τη μία και κάπου κοντά στον Κεραμεικό από την άλλη. Στο ενδιάμεσο συνήθως δεν έχει κόσμο.

Τα 224, 227 608 και 732 είναι καλά και έχουν κίνηση στο κέντρο οπότε ας μείνουν ως έχουν.

054: Καλύτερα θα είναι να σπάσει σε μια τοπική 054 Περισσός-Στ.Άνω Πατησίων και στην παλιά 211 Μεταμορφωση-Ακαδημία αλλά με ταυτόχρονο κόψιμο του 209 που καλύπτεται από τρόλλεϋ ώστε το 211 να βγαίνει ανά 10' στην αιχμή.

622/815: Κόψιμο εντελώς. Αν' αυτών προτείνω:
-Δημιουργία μιας νέας 213 Γουδή-Ακαδημία ανά 10'
-Κόψιμο του 914 και τροποποιήση του 838 ώστε να διέρχεται απ' την διαδρομή του 815 στον Ταύρο και να μην φτάνει ως Κέντρο αλλά ως Στ. Κεραμεικού. Αφετηρία ας έχει στην Κοκκινιά. Με κύκλο 80' και 4 οχήματα έχουμε 20' συχνότητα δηλαδή το ίδιο με την σημερινή του 815 και πολύ καλύτερη για το 838. Επίσης, να πάει ένα όχημα για ενίσχυση του 860.
-Ενίσχυση του 036 ώστε να φτάσει το 10λεπτο τις ώρες αιχμής και να πηγαίνει Ψυχικό πάνω στην διαδρομή του 653 αντί για Κατεχάκη. Έτσι μπορούν με ευκολία να κοπούν τα 651-653 και να πάρει περισσότερους επιβάτες το 140 που θα κάνει μόνο του τη σύνδεση Κατεχάκη-Κηφισίας/Ψυχικό.

813/856: Τροποποιήση 750 και από την πλευρά της Δάφνης τοπικό με midi για Στ. Άγιο Ιωάννη.

Επίσης, πιστεύω ότι πρέπει να κοπούν απ' το κέντρο άμεσα τα Β8, Β9, Γ9, Γ10, Α11/Β11, Γ12 και Α13 καθώς καλύπτονται από άλλες γραμμές και το μετρό στους κεντρικούς άξονες.
Απάντηση
(20-04-2013, 12:40 AM)mercedes elbo Έγραψε: 054: Καλύτερα θα είναι να σπάσει σε μια τοπική 054 Περισσός-Στ.Άνω Πατησίων και στην παλιά 211 Μεταμορφωση-Ακαδημία αλλά με ταυτόχρονο κόψιμο του 209 που καλύπτεται από τρόλλεϋ ώστε το 211 να βγαίνει ανά 10' στην αιχμή.

Δύσκολο να κοπεί το 209. Έτσι θα μείνει ακάλυπτη η Πλατ.Βαρνάβα που έχει αρκετό κόσμο. Κι επειδή στο σημείο αυτό υπάρχουν αρκετά μεγάλες κλίσεις, καμιά φορά δεν είναι τόσο απλό το να "περπατήσουν 2 στενά πιο κάτω να πάρουν το 4!" Ειδικά για τους πιο ηλικιωμένους. Συν που το 209 σε πάει πολύ πιο γρήγορα κέντρο, από το να μπλέκεις μες στη Ριζάρη, Ευαγγελισμό κτλ. Γι' αυτό πιστεύω αν είναι να κοπεί ένα απ' τα δύο, αυτό πρέπει να 'ναι το 211! (που στο κάτω κάτω υπερκαλύπτεται κι απ' τα 203/204!)

(20-04-2013, 12:40 AM)mercedes elbo Έγραψε: 622/815: Κόψιμο εντελώς.

Το τμήμα του Άνω Γαλατσίου του 622 δε γίνεται να κοπεί εντελώς. Μόνο αν επεκταθεί το 036 πάνω στο ίχνος του τουλάχιστον μέχρι το Πεδίο Άρεως/Βικτώρια. Και το 036 αν με ρωτήσεις, είναι ήδη ΤΕΡΑΣΤΙΟ μακαρόνι! Ειδικά από τότε που έγινε κυκλικό...

(20-04-2013, 12:40 AM)mercedes elbo Έγραψε: Τροποποιήση του 838 ώστε να διέρχεται απ' την διαδρομή του 815 στον Ταύρο και να μην φτάνει ως Κέντρο αλλά ως Στ. Κεραμεικού. Αφετηρία ας έχει στην Κοκκινιά.

Έχω την υποψία πως δε χωράει αφετηρία στην Κοκκινιά. Είναι πολύ στενοί οι δρόμοι!

(20-04-2013, 12:40 AM)mercedes elbo Έγραψε: -Ενίσχυση του 036 ώστε να φτάσει το 10λεπτο τις ώρες αιχμής και να πηγαίνει Ψυχικό πάνω στην διαδρομή του 653 αντί για Κατεχάκη.

Επίσης θα γινόταν πολύ μακαρόνι πιστεύω. Άσε που επειδή υποχρεωτικά στο Παλ.Ψυχικό είναι κυκλικό, πρέπει να 'χει αφετηρία στην Πλ.Κυψέλης! (επίσης δύσκολο) Το 651 μπορεί και σήμερα να κοπεί, άλλωστε με τις συχνότητες που έχει όλοι στο 036 μπαίνουν. Αν και αυτό που θα προτιμούσα προσωπικά είναι να κοπεί το τμήμα της Ν.Φιλοθέης του 036 και να στρίβει κατευθείαν από Κηφισίας στη Μουσών όπως το 140! Έτσι η εξυπηρέτηση των κατοίκων Ψυχικού και Γαλατσίου (που είναι η πλειονόητα των επιβατών) θα γίνει γρηγορότερα, θα αποφευχθούν οι ανόητοι κύκλοι που και τον οδηγό επιβαρύνουν, αλλά και το χρόνο διαδρομής αυξάνουν και θα αποκτήσει ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ λόγο ύπαρξης το 651!

(20-04-2013, 12:40 AM)mercedes elbo Έγραψε: 813/856: Τροποποιήση 750 και από την πλευρά της Δάφνης τοπικό με midi για Στ. Άγιο Ιωάννη.

Αυτό θα ήταν καλό αν γινόταν. Όμως για να έχει την οποιαδήποτε πιθανότητα επιτυχίας μια τέτοια γραμμή πρέπει ή να την περάσεις από την οδό Αίνου, (που είναι απελπιστικά στενή ακόμα και για midi) ή να δημιουργηθεί λεωφορειολωρίδα αντίθετης ροής στην Καφαντάρη. (εγώ προσωπικά προτιμώ το δεύτερο, αν και δεν ξέρω κατά πόσο είναι εφικτό, λόγω καταστημάτων/φορτηγών τροφοδοσίας σ' αυτή τη μεριά του δρόμου) Αν είναι να πηγαίνει το τοπικό μέσω Ηλιουπόλεως, Ηλία Ηλιού και Κασομούλη... φέξε μου και γλύστρησα! Καλύτερα να το πας κέντρο κατευθείαν!
Απάντηση
(20-04-2013, 11:22 AM)pvuccino Έγραψε: Δύσκολο να κοπεί το 209. Έτσι θα μείνει ακάλυπτη η Πλατ.Βαρνάβα που έχει αρκετό κόσμο. Κι επειδή στο σημείο αυτό υπάρχουν αρκετά μεγάλες κλίσεις, καμιά φορά δεν είναι τόσο απλό το να "περπατήσουν 2 στενά πιο κάτω να πάρουν το 4!" Ειδικά για τους πιο ηλικιωμένους. Συν που το 209 σε πάει πολύ πιο γρήγορα κέντρο, από το να μπλέκεις μες στη Ριζάρη, Ευαγγελισμό κτλ. Γι' αυτό πιστεύω αν είναι να κοπεί ένα απ' τα δύο, αυτό πρέπει να 'ναι το 211! (που στο κάτω κάτω υπερκαλύπτεται κι απ' τα 203/204!)
Το 209 όμως δεν μπορεί να δρομολογηθεί με 12μετρο και σε πηγαίνει Σύνταγμα αντί για Ακαδημία.


(20-04-2013, 11:22 AM)pvuccino Έγραψε: Το τμήμα του Άνω Γαλατσίου του 622 δε γίνεται να κοπεί εντελώς. Μόνο αν επεκταθεί το 036 πάνω στο ίχνος του τουλάχιστον μέχρι το Πεδίο Άρεως/Βικτώρια. Και το 036 αν με ρωτήσεις, είναι ήδη ΤΕΡΑΣΤΙΟ μακαρόνι! Ειδικά από τότε που έγινε κυκλικό...
Το μόνο κομμάτι στο Γαλάτσι που θα μείνει ακάλυπτο είναι το κομμάτι της Κέας που ούτως ή άλλως περνάει μόνο στην κατεύθυνση προς Γαλάτσι. Επίσης, μέχρι Κυψέλη είναι καλά καθώς όποιος θέλει κέντρο θα τον συμφέρει να πάρει το μετρό στην Πανόρμου και όποιος θέλει Πατησίων/Ομόνοια κτλ. μπορεί να πάρει 2/4 και 035 από Κυψέλη.


(20-04-2013, 11:22 AM)pvuccino Έγραψε: Επίσης θα γινόταν πολύ μακαρόνι πιστεύω. Άσε που επειδή υποχρεωτικά στο Παλ.Ψυχικό είναι κυκλικό, πρέπει να 'χει αφετηρία στην Πλ.Κυψέλης! (επίσης δύσκολο) Το 651 μπορεί και σήμερα να κοπεί, άλλωστε με τις συχνότητες που έχει όλοι στο 036 μπαίνουν. Αν και αυτό που θα προτιμούσα προσωπικά είναι να κοπεί το τμήμα της Ν.Φιλοθέης του 036 και να στρίβει κατευθείαν από Κηφισίας στη Μουσών όπως το 140! Έτσι η εξυπηρέτηση των κατοίκων Ψυχικού και Γαλατσίου (που είναι η πλειονόητα των επιβατών) θα γίνει γρηγορότερα, θα αποφευχθούν οι ανόητοι κύκλοι που και τον οδηγό επιβαρύνουν, αλλά και το χρόνο διαδρομής αυξάνουν και θα αποκτήσει ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ λόγο ύπαρξης το 651!
Ναι όμως γιια ποιο λόγο να πηγαίνουν όλοι οι υπόλοιποι επιβάτες μέχρι Κατεχάκη που είναι και πιο μακριά απ' οτι η Πανόρμου. Επίσης, θα ξεμείνει το Ψυχικό με το 651 που έιναι ανά 25'.
(20-04-2013, 11:22 AM)pvuccino Έγραψε: Αυτό θα ήταν καλό αν γινόταν. Όμως για να έχει την οποιαδήποτε πιθανότητα επιτυχίας μια τέτοια γραμμή πρέπει ή να την περάσεις από την οδό Αίνου, (που είναι απελπιστικά στενή ακόμα και για midi) ή να δημιουργηθεί λεωφορειολωρίδα αντίθετης ροής στην Καφαντάρη. (εγώ προσωπικά προτιμώ το δεύτερο, αν και δεν ξέρω κατά πόσο είναι εφικτό, λόγω καταστημάτων/φορτηγών τροφοδοσίας σ' αυτή τη μεριά του δρόμου) Αν είναι να πηγαίνει το τοπικό μέσω Ηλιουπόλεως, Ηλία Ηλιού και Κασομούλη... φέξε μου και γλύστρησα! Καλύτερα να το πας κέντρο κατευθείαν!
Τώρα που το ξανασκέφτομαι είναι δύσκολο να είναι μέχρι εκεί τοπικό. Γι' αυτό καλύτερα ας πηγαίνει μέχρι Φιξ όπως το 202 και να κοπεί κάπως το σημερινό 202 εντελώς που γενικά ψιλοάδειο πηγαίνει. Πάντως πιστυεύω ότι και από Αίνου χωράει που είναι και το καλύτερο.
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών με την έλευση του τραμ στον Πειραιά eniakosatesseras 29 27.146 13-11-2021, 12:41 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Τροποποίηση λεωφορειακών γραμμών λόγω της έλευσης μετρό στη δυτική Αττική Larioupol 39 42.042 10-07-2020, 04:34 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 5 Επισκέπτης (ες)