Δημοσιεύσεις: 763
Θέματα: 7
Εγγραφή: 12-05-2010
14-04-2013, 08:37 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 14-04-2013, 08:45 PM από pvuccino.)
Δε νομίζω πάντως παιδιά να σκοπεύουν να δημιουργήσουν καινούριο express στην Παραλιακή. Εδώ κι αυτά που υπήρχαν... τα έφαγε η μαρμάγκα! Και το Ε22 μέχρι τώρα έχει λίγες στάσεις όχι τόσο για πιο γρήγορη εξυπηρέτηση των αστικών περιοχών, αλλά επειδή έχει τεράααστια διαδρομή κι άμα έκανε και όλες τις στάσεις θα ήθελε 3,5 ώρες!! (το ίδιο ισχύει και για το Χ63) Το μόνο αυθεντικό express πλέον είναι το Ε14 που όπως όλοι γνωρίζουμε είναι ρουσφετι! (τα αεροδρομιακά και τα σχολικά δεν τα πιάνω, καθώς αποτελούν ξεχωριστή κατηγορία) Καλό θα ήταν όμως αν γινόταν, γιατί θα ήθελε όντως λιγότερα οχήματα από μια πιθανή επέκταση του Β2. Αλλά το δεύτερο μου φαίνεται πιο πιθανό. Και μάλιστα εγώ θα πήγαινα κι ένα βήμα παραπέρα και θα 'λεγα να πάνε και τα Α1/Α2 Γλυφάδα για να μπορούμε να έχουμε εναλλάξ αναχωρήσεις και συντονισμό στην Παραλιακή! Το κομμάτι της Βούλας μπορεί κάλλιστα να το αναλάβει τοπικό από Ελληνικό με διέλευση από Γλυφάδα. Κι αφού πια θα 'χουμε και το Β2 στην παραλιακή, μπορούμε να κόψουμε ωραιότατα το 140 στο Παλ.Αεροδρόμιο (που παραείναι και μακρυνάρι έτσι κι αλλιώς) για να δημιουργηθεί χώρος στη Διαδόχου Παύλου για τις νέες αφετηρίες! (Α1/Α2/Β2/Α3-ναι να φύγει από Γκολφ δεν υπάρχει λόγος για τόσους κύκλους!) Δεν ξέρω βέβαια αν χωράνε όλα αυτά στη Διαδόχου Παύλου (τελευταία φορά που πέρασα μου φάνηκε ένας πολύ φαρδύς δρόμος με όχι ιδιαίτερη κίνηση) οπότε ίσως χρειαστεί να πάνε τελικά Βούλα μόνο και μόνο λόγω έλλειψης χώρου. Αλλά κι αυτό αν γίνει να πηγαίνουν ευθεία μέσω Παραλιακής κι όχι να χάνουν το χρόνο τους μέσα απ' τα στενάκια της Βούλας!
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(14-04-2013, 08:37 PM)pvuccino Έγραψε: Δε νομίζω πάντως παιδιά να σκοπεύουν να δημιουργήσουν καινούριο express στην Παραλιακή. Εδώ κι αυτά που υπήρχαν... τα έφαγε η μαρμάγκα! Και το Ε22 μέχρι τώρα έχει λίγες στάσεις όχι τόσο για πιο γρήγορη εξυπηρέτηση των αστικών περιοχών, αλλά επειδή έχει τεράααστια διαδρομή κι άμα έκανε και όλες τις στάσεις θα ήθελε 3,5 ώρες!! (το ίδιο ισχύει και για το Χ63) Το μόνο αυθεντικό express πλέον είναι το Ε14 που όπως όλοι γνωρίζουμε είναι ρουσφετι! (τα αεροδρομιακά και τα σχολικά δεν τα πιάνω, καθώς αποτελούν ξεχωριστή κατηγορία) Καλό θα ήταν όμως αν γινόταν, γιατί θα ήθελε όντως λιγότερα οχήματα από μια πιθανή επέκταση του Β2. Αλλά το δεύτερο μου φαίνεται πιο πιθανό. Και μάλιστα εγώ θα πήγαινα κι ένα βήμα παραπέρα και θα 'λεγα να πάνε και τα Α1/Α2 Γλυφάδα για να μπορούμε να έχουμε εναλλάξ αναχωρήσεις και συντονισμό στην Παραλιακή! Το κομμάτι της Βούλας μπορεί κάλλιστα να το αναλάβει τοπικό από Ελληνικό με διέλευση από Γλυφάδα. Κι αφού πια θα 'χουμε και το Β2 στην παραλιακή, μπορούμε να κόψουμε ωραιότατα το 140 στο Παλ.Αεροδρόμιο (που παραείναι και μακρυνάρι έτσι κι αλλιώς) για να δημιουργηθεί χώρος στη Διαδόχου Παύλου για τις νέες αφετηρίες! (Α1/Α2/Β2/Α3-ναι να φύγει από Γκολφ δεν υπάρχει λόγος για τόσους κύκλους!) Δεν ξέρω βέβαια αν χωράνε όλα αυτά στη Διαδόχου Παύλου (τελευταία φορά που πέρασα μου φάνηκε ένας πολύ φαρδύς δρόμος με όχι ιδιαίτερη κίνηση) οπότε ίσως χρειαστεί να πάνε τελικά Βούλα μόνο και μόνο λόγω έλλειψης χώρου. Αλλά κι αυτό αν γίνει να πηγαίνουν ευθεία μέσω Παραλιακής κι όχι να χάνουν το χρόνο τους μέσα απ' τα στενάκια της Βούλας!
Το 140 τους χειμερινούς μήνες στην Ποσειδώνος κατεβάζει maximum 2-3 άτομα. Οι υπόλοιποι πάνε Γλυφάδα. Είναι πολύ εξυπηρετικό ως έχει και δεν αξίζει να γίνει καμία τροποποιήση. Επίσης, το κομμάτι της Βούλας έχει κίνηση και από Ελληνικό θα χρειαστεί τοπικό με καλή συχνότητα για να το καλύψει 10'-12' αιχμή και πιστεύω δεν αξίζει. Επίσης, το θέμα με τα Α3/Β3 δεν είναι το γκόλφ. Ίσα ίσα όταν πηγαίνει γλιτώνει την διασταύρωση της Σάκη Καράγιωργα με την Αλ. Παναγούλη και μετά το φανάρι της Ποσειδώνος που τρώει αρκετό χρόνο ενώ η Αλέξανδρου Παναγούλη προς γκόλφ είναι ένας πολύ ήρεμος δρόμος που τα οχήματα πάνε με 60-70. Άμα κοπεί ο κύκλος απ' την Διαδόχου Παύλου στην κατεύθυνση προς Αθήνα και πηγαίνουν από Λαζαράκη γλιτώνουμε τουλάχιστον 5 λεπτά χρόνου διαδρομής.
Δημοσιεύσεις: 763
Θέματα: 7
Εγγραφή: 12-05-2010
15-04-2013, 12:39 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 15-04-2013, 12:40 AM από pvuccino.)
Για το 140 δεν είμαι σίγουρος. Γενικά πιστεύω καλύτερα να 'χεις πολλές και μικρές γραμμές με καλή συχνότητα και μετεπιβιβάσεις, παρά λίγες και μακροσκελείς που σου παρέχουν μεν απευθείας μεταφορά, αλλά χάνονται στην κίνηση κι άντε να τα βρεις... Αν εγώ είμαι στη Λ.Αλίμου και θέλω να πάω Γλυφάδα και γνωρίζω πως το 140 ξεκινά από Πολύγωνο στις 15:10 ελάχιστα με βοηθά! Αν όμως ξέρω πως ξέκινα το τοπικό από Σταθμό Αλίμου στις 15:10 μπορώ πολύ εύκολα να υπολογίσω τι ώρα θα περάσει! Ο κόσμος που πάει από το 140 στη Γλυφάδα (πόσοι είναι αλήθεια; ειδικά το χειμώνα; ) μπορούν να κατέβουν στην Ποσειδώνος και να πάρουν κάποιο απο τα διερχόμενα. (άλλωστε με το Β2 θα 'χει αυξηθεί και η συχνότητα) Όσο για τη Διαδόχου Παύλου δεν το λέω τόσο για την ταχύτητα, όσο για να είναι πιο απλή η διαδρομή και να μη μπερδεύεται ο κόσμος! Τώρα αν το πάμε από Λαζαράκη στην επιστροφή όπως λες χάνεις τη δυνατότητα που υπάρχει τώρα, δηλαδή να μπορείς από την ίδια στάση να πάρεις και το Α2 και το Α3 προς Αθήνα! Ενώ με τη Διαδόχου Παύλου ως τέρμα και δε χάνεις αυτή τη δυνατότητα και απλουστεύεται η διαδρομή!
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(15-04-2013, 12:39 AM)pvuccino Έγραψε: Για το 140 δεν είμαι σίγουρος. Γενικά πιστεύω καλύτερα να 'χεις πολλές και μικρές γραμμές με καλή συχνότητα και μετεπιβιβάσεις, παρά λίγες και μακροσκελείς που σου παρέχουν μεν απευθείας μεταφορά, αλλά χάνονται στην κίνηση κι άντε να τα βρεις... Αν εγώ είμαι στη Λ.Αλίμου και θέλω να πάω Γλυφάδα και γνωρίζω πως το 140 ξεκινά από Πολύγωνο στις 15:10 ελάχιστα με βοηθά! Αν όμως ξέρω πως ξέκινα το τοπικό από Σταθμό Αλίμου στις 15:10 μπορώ πολύ εύκολα να υπολογίσω τι ώρα θα περάσει! Ο κόσμος που πάει από το 140 στη Γλυφάδα (πόσοι είναι αλήθεια; ειδικά το χειμώνα; ) μπορούν να κατέβουν στην Ποσειδώνος και να πάρουν κάποιο απο τα διερχόμενα. (άλλωστε με το Β2 θα 'χει αυξηθεί και η συχνότητα) Όσο για τη Διαδόχου Παύλου δεν το λέω τόσο για την ταχύτητα, όσο για να είναι πιο απλή η διαδρομή και να μη μπερδεύεται ο κόσμος! Τώρα αν το πάμε από Λαζαράκη στην επιστροφή όπως λες χάνεις τη δυνατότητα που υπάρχει τώρα, δηλαδή να μπορείς από την ίδια στάση να πάρεις και το Α2 και το Α3 προς Αθήνα! Ενώ με τη Διαδόχου Παύλου ως τέρμα και δε χάνεις αυτή τη δυνατότητα και απλουστεύεται η διαδρομή!
Ναι όμως μετά από το άνοιγμα του Στ. Ελληνικόυ θα 'χεις Α3/Β3, Ε22 και τοπικά Γλυφάδας για να πας Στ. Ελληνικού και μετά κέντρο που θα' ναι και ο ταχύτερος συνδιασμός. Για το 140 δεν πάει και τίγκα Γλυφάδα αλλά ειδικά από Ηλιούπολη και μετά η πλειοψηφία των επιβατών που επιβιβάζονται πάει Γλυφάδα. Επίσης, πλέον το 140 έχει γίνει υπολογίσιμο καθώς έχει μειωθεί το κυκλοφοριακό και κάνει καλούς χρόνους.
Δημοσιεύσεις: 763
Θέματα: 7
Εγγραφή: 12-05-2010
Έχεις ένα δίκιο. (για τη στάση στην Πλ.Γλυφάδας) Αν και συνεχίζω να πιστεύω πως πρέπει να υπάρχει έστω και μια στάση που να διέρχονται και οι δύο κορμοί για Αθήνα. (υπάρχουν κι αυτοί που δε θέλουν για χ λόγους να πάνε στο μετρό) Σίγουρα πάντως θα είναι πολύ λιγότερο απαραίτητο απ' ό,τι είναι τώρα. Και για το 140 όσο και να φτιάξει το κυκλοφοριακό δεν μπορείς να υπολογίσεις με ασφάλεια μια τόσο μακροσκελή γραμμή! Όσο πιο μεγάλες είναι οι γραμμές τόσο πιο πιθανό είναι να συναντήσουν κάποιο απρόβλεπτο εμπόδιο σε κάποιο σημείο! (πχ παρκαρισμένα σε γωνίες κτλ) Γιατί ένας "μπιπ" που παρκάρησε παράνομα στο Ν.Ψυχικό να επιρρεάζει τη συχνότητα μιας γραμμής 30 χλμ νοτιότερα;
Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
H άποψή μου είναι "Do not touch 140" .- Μακάρι να υπήρχαν κι άλλες γραμμές σαν το 140, που:
1) μεταφέρουν τόσο πολύ κόσμο από τις ενδιάμεσες στάσεις
2) δεν ξέρει κανένας πότε θα περάσει αλλά το περιμένει
3) φορτώνει κόσμο μπροστά από μετρό (Κατεχάκη) για να τους πάει σε περιοχές που υπάρχει η εναλακτική χρήσης μετρό και τοπικής γραμμής
4) δεν επιρρεάζονται τα 27.5km της διαδρομής του (και άλλα τόσα η επιστροφή) από πορείες, γύρους Αθήνας, κ.α events
5) φοβάμαι πως τα τοπικά θα δουλεύουν ασυντόνιστα.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
Δημοσιεύσεις: 763
Θέματα: 7
Εγγραφή: 12-05-2010
Όλα αυτά που αναφέρεις δεν αλλάζουν στο ελάχιστο αν κοπεί στο παλιό αεροδρόμιο. Ούτε στην Κατεχάκη! (που επίσης πιστεύω πως πρέπει να κοπεί)
Δημοσιεύσεις: 3.183
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Ναι στην Κατεχάκη δεν θα πείραζε τόσο να κοπεί άλλα φαντάζομαι (επειδή δεν την έχω χρησιμοποιήσει ποτέ) ότι για κάποιο λόγο φτάνει μέχρι το Πολύγωνο.
Δημοσιεύσεις: 763
Θέματα: 7
Εγγραφή: 12-05-2010
Κοίτα έχει σίγουρα κάποιο κόσμο, αλλά σε καμία περίπτωση το πλήθος που έχει μετά την Κατεχάκη! Και οι περισσότεροι από Πολύγωνο επίσης κατεβαίνουν Κατεχάκη λόγω μετρό. Πολύ λίγοι συνεχίζουν. Εγώ δε λέω φυσικά να καταργηθεί εντελώς το τμήμα του Πολυγώνου, μάλλον φανταζόμουνα ένα τοπικό "αδερφάκι" του 036, το οποίο θα είναι συνένωση 140 με 224. Δηλαδή Στ.Κατεχάκη-Πολύγωνο-Πεδίο Άρεως όπου θα δίνει ανταπόκριση στον ΗΣΑΠ στη Βικτώρια και θ' αναστρέφει μέσω Αλεξάνδρας και Μαυρομματαίων. Το τμήμα Καισαριανής του 224 μπορεί κάλλιστα να γίνει τοπικό στον Ευαγγελισμό.
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(16-04-2013, 11:04 AM)pvuccino Έγραψε: Κοίτα έχει σίγουρα κάποιο κόσμο, αλλά σε καμία περίπτωση το πλήθος που έχει μετά την Κατεχάκη! Και οι περισσότεροι από Πολύγωνο επίσης κατεβαίνουν Κατεχάκη λόγω μετρό. Πολύ λίγοι συνεχίζουν. Εγώ δε λέω φυσικά να καταργηθεί εντελώς το τμήμα του Πολυγώνου, μάλλον φανταζόμουνα ένα τοπικό "αδερφάκι" του 036, το οποίο θα είναι συνένωση 140 με 224. Δηλαδή Στ.Κατεχάκη-Πολύγωνο-Πεδίο Άρεως όπου θα δίνει ανταπόκριση στον ΗΣΑΠ στη Βικτώρια και θ' αναστρέφει μέσω Αλεξάνδρας και Μαυρομματαίων. Το τμήμα Καισαριανής του 224 μπορεί κάλλιστα να γίνει τοπικό στον Ευαγγελισμό.
Προς τί η συζήτηση για σπάσιμο γραμμών; Ας αρχίσει τότε το σπάσιμο και στο 608 και στο 856 και σε όσες γραμμές έχουν προκύψει από συνενώσεις τοπικών. Και ποιο θα είναι το αποτέλεσμα; Θα βελτιωθούν σε κάτι τα πράγματα;
Μέχρι να αρχίσουν τα έργα για την πεζοδρόμηση της Πανεπιστημίου, που θα επηρεάσει και μεγάλο μέρος των κορμών και άλλων γραμμών που διέρχονται από το κέντρο, όποια συζήτηση για "σπάσιμο" γραμμών τι θεωρώ περιττή.
Πριν εφαρμοστούν οι συγκοινωνιακές μεταβολές στο κέντρο θα πρέπει ο ΟΑΣΑ να τα βάλει κάτω και να επανεξετάσει το δίκτυο για να δει τι πρέπει να κρατήσει ίδιο και τι πρέπει να αλλάξει. Τώρα είναι άτοπο να συζητάμε το οτιδήποτε.