Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών με το άνοιγμα των νέων σταθμών Μετρό
#81
(02-03-2013, 01:01 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Με τη σημαντική διαφορά όμως ότι στο Νομισματοκοπείο έπρεπε να ολοκληρωθεί η κατασκευή του σταθμού μετεπιβίβασης για να μεταφερθούν οι αφετηρίες των γραμμών.
Αξίζει να σημειωθεί και το ότι ο ΟΑΣΑ προγραμμάτιζε στις αρχές του 2010 την κατασκευή 3 νέων σταθμών μετεπιβίβασης σε Ελαιώνα (γραμμές Αγ. Βαρβάρας, Κορυδαλλού, Χαϊδαρίου, Νίκαιας), Περιστέρι (γραμμές Περιστερίου, Ιλίου, Πετρούπολης, Καματερού) και Ελληνικό (γραμμές ΝΠ). Μέχρι στιγμής έχουμε 0/3! Και ούτε βλέπω να υπάρχει κάποια κινητικότητα ως προς αυτό. Ούτε καν ως σκέψη δεν πρέπει να υπάρχει πια.

Για το θέμα του Ε22 θα πρέπει να έχουμε υπόψιν μας ότι μέσα στο 2014 προγραμματίζεται (θα γίνει πράξη; ) η έναρξη των έργων για την πεζοδρόμηση της Πανεπιστημίου, που σημαίνει ότι κάποιες γραμμές θα αρχίσουν να βλέπουν το δρόμο της εξόδου από το κέντρο και ίσως αλλάξουν πολλά και απ' αυτά που ξέραμε μέχρι τώρα για τους κορμούς που συνέδεαν τα Νότια με το κέντρο (Α2, Β2, Α3/Β3, Α4).

Για τη μεταφορά της αφετηρίας των ΚΤΕΛ για Ν. Αττική στο στ. Ελληνικό, από τη μια πιστεύω πως είναι μια λογική κίνηση, αλλά που θα σταματάνε τα λεωφορεία; Θα έχουν χώρο αναμονής επί της Ελ. Βενιζέλου; Γιατί αλλού δε βλέπω να βολεύονται. Αλλά και πάλι υπάρχει η δυνατότητα να γεμίσουμε όλη την περιοχή με λεωφορεία και ΚΤΕΛ; Μην ξεχνάμε και ότι ο σταθμός αυτός θα εξυπηρετεί όλες τις περιοχές από Ελληνικό και νοτιότερα και δε θα διαθέτει ούτε ένα οργανωμένο χώρο στάθμευσης.

ΥΓ: Καλό θα ήταν να μην απομονώνεται μια φράση από ένα σχόλιο και η ειρωνεία να λείπει μεταξύ ημών, που γράφουμε σ' αυτό το forum.
Για τον Ελαιώνα και το Περιστέρι λογικό μου φαίνεται να ακυρωθούν καθώς αυτός που θα έρχεται από Αγία Βαραβάρα/Νίκαια γιατί να μην κατέβει στην Αγία Μαρίνα/Αιγάλεω και να συνεχίσει με το μετρό που θα τον πάει γρήγορα και να πήζει στην κίνηση της Ιεράς Οδού όπως και στο Περιστέρι άμα ο άλλος περνάει από Ανθούπολη θα κατέβει εκεί και όχι στο Περιστέρι. Επίσης, στο Ελληνικό αποκλείεται να πάνε ΚΤΕΛ. Άμα τα ΚΤΕΛ ήθελαν να συνεργαστούν με τα Μέσα σταθερής τροχιάς θα είχαν πάει εδώ και χρόνια όλες οι γραμμές των ΚΤΕΛ στην Πλακεντία.
Τέλος, όσον αφορά την πεζοδρόμηση της Πανεπιστημίου και γενικότερα την ανάπλαση του Κέντρου σίγουρα θα αλλάξει πολλά πράγματα και πιστέυω οτι θα φύγουν πολλές γραμμές λεωφορείων και τρόλλεϋ.
Απάντηση
#82
Σε λίγα χρόνια, και αν προχωρήσει η ανάπλαση κέντρου (τίποτα δεν θεωρείται σίγουρο), θα εξαφανιστούν οι γραμμές λεωφορείων και τρόλεϊ από το κέντρο γενικότερα. Θα μείνει μόνο το Τραμ. Οι γραμμές Ακαδημία - Νότια Προάστια θα αραιώσουν πολύ συντομότερα (μπορεί να μείνουν μέχρι Συγγρού - ΦΙΞ και να μην φτάνουν κέντρο αν αυτό δεν είναι προσβάσιμο) για διάφορους λόγους όπως για τη μείωση λειτουργικών εξόδων του ΟΑΣΑ.
Απάντηση
#83
(02-03-2013, 01:28 AM)mercedes elbo Έγραψε: Για τον Ελαιώνα και το Περιστέρι λογικό μου φαίνεται να ακυρωθούν καθώς αυτός που θα έρχεται από Αγία Βαραβάρα/Νίκαια γιατί να μην κατέβει στην Αγία Μαρίνα/Αιγάλεω και να συνεχίσει με το μετρό που θα τον πάει γρήγορα και να πήζει στην κίνηση της Ιεράς Οδού όπως και στο Περιστέρι άμα ο άλλος περνάει από Ανθούπολη θα κατέβει εκεί και όχι στο Περιστέρι.

Εγώ πιστεύω ότι υπάρχει μια λογική στον Ελαιώνα και στο Περιστέρι. Αυτός που όπως είπες θα έρχεται από Αγία Βαρβάρα/Νίκαια μπορεί να κατεβαίνει στην Αγία Μαρίνα για να πάρει το μετρό, αλλά δεν μπορείς να αποκόψεις τις τοπικές γραμμές από το κέντρο του Αιγάλεω, που είναι σημαντικότατος πόλος της Δυτικής Αθήνας. Κι ούτε γίνεται κάποιος που πάει από Χαϊδάρι στο Αιγάλεω να μπαίνει στο μετρό για μία στάση. Άρα οι περισσότερες γραμμές θα πρέπει να συνεχίσουν να πηγαίνουν Αιγάλεω. (ή έστω οι πιο κοντινές από Αγ.Βαρβάρα/Κορυδαλλό/Χαϊδαρι) Κι επειδή στο Αιγάλεω δεν υπάρχει χώρος για σταθμό μετεπιβίβασης, ο κοντινότερος σταθμός είναι ο Ελαιώνας. Ομοίως και στο Περιστέρι. Δε μπορεί το τοπικό της Χρυσούπολης να κάνει τέρμα στη Θηβών. Πρέπει να φτάνει μέχρι το δημαρχείο τουλάχιστον! Αλλά στο Περιστέρι μου κάνει εντύπωση που είχαν κανονίσει σταθμό μετεπιβίβασης, γιατί απλούστατα δεν υπάρχει χώρος ούτε για ρεμίζα!
Απάντηση
#84
Μια επισήμανση: ο σταθμός μετεπιβίβασης στο Περιστέρι (πόλη) σχεδιάζονταν να κατασκευαστεί στην περιοχή του σταθμού Ανθούπολης.
Απάντηση
#85
(02-03-2013, 12:41 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Μια επισήμανση: ο σταθμός μετεπιβίβασης στο Περιστέρι (πόλη) σχεδιάζονταν να κατασκευαστεί στην περιοχή του σταθμού Ανθούπολης.
Α ναι; Πιο λογικό από άποψης χώρου. Ίσως σχεδίαζαν να το κάνουν εκεί που ήταν αρχικά να κατασκευαστεί ο σταθμός, απέναντι απ' το γήπεδο.
Απάντηση
#86
(02-03-2013, 02:57 AM)pvuccino Έγραψε: Εγώ πιστεύω ότι υπάρχει μια λογική στον Ελαιώνα και στο Περιστέρι. Αυτός που όπως είπες θα έρχεται από Αγία Βαρβάρα/Νίκαια μπορεί να κατεβαίνει στην Αγία Μαρίνα για να πάρει το μετρό, αλλά δεν μπορείς να αποκόψεις τις τοπικές γραμμές από το κέντρο του Αιγάλεω, που είναι σημαντικότατος πόλος της Δυτικής Αθήνας. Κι ούτε γίνεται κάποιος που πάει από Χαϊδάρι στο Αιγάλεω να μπαίνει στο μετρό για μία στάση. Άρα οι περισσότερες γραμμές θα πρέπει να συνεχίσουν να πηγαίνουν Αιγάλεω. (ή έστω οι πιο κοντινές από Αγ.Βαρβάρα/Κορυδαλλό/Χαϊδαρι) Κι επειδή στο Αιγάλεω δεν υπάρχει χώρος για σταθμό μετεπιβίβασης, ο κοντινότερος σταθμός είναι ο Ελαιώνας. Ομοίως και στο Περιστέρι. Δε μπορεί το τοπικό της Χρυσούπολης να κάνει τέρμα στη Θηβών. Πρέπει να φτάνει μέχρι το δημαρχείο τουλάχιστον! Αλλά στο Περιστέρι μου κάνει εντύπωση που είχαν κανονίσει σταθμό μετεπιβίβασης, γιατί απλούστατα δεν υπάρχει χώρος ούτε για ρεμίζα!
Τότε ποιο είναι το νόημα να επεκτείνεται το μετρό? Το σωστό είναι οι γραμμές αφού φτάσουν στον πρώτο σταθμό που συναντόυν στην διαδρομή τους να αναστρέφουν ώστε να γίνεται εξοικονόμηση πόρων. Και στο κάτω κάτω πόσοι θα θέλουν να πάνε κάπου ενδιάμεσα δυο, τρεις πάντως όχι παραπάνω και η απόδειξη ήταν το 171 που μέχρι το 2008 πήγαινε Δάφνη ενώ είχε ανοίξει ο Άγιος Δημήτριος και πήγαινε κυριολεκτικά άδειο.
Απάντηση
#87
(03-03-2013, 01:41 AM)mercedes elbo Έγραψε: Τότε ποιο είναι το νόημα να επεκτείνεται το μετρό? Το σωστό είναι οι γραμμές αφού φτάσουν στον πρώτο σταθμό που συναντόυν στην διαδρομή τους να αναστρέφουν ώστε να γίνεται εξοικονόμηση πόρων. Και στο κάτω κάτω πόσοι θα θέλουν να πάνε κάπου ενδιάμεσα δυο, τρεις πάντως όχι παραπάνω και η απόδειξη ήταν το 171 που μέχρι το 2008 πήγαινε Δάφνη ενώ είχε ανοίξει ο Άγιος Δημήτριος και πήγαινε κυριολεκτικά άδειο.
Συμφωνώ απόλυτα. Στις τοπικοποιημένες γραμμές είναι ανώφελο να μη φτάνει μέχρι τον πρώτο σταθμό που συναντά, αλλά να συνεχίζει. Γιατί είναι αναμενόμενο ότι αυτός που θέλει να μπει στο Μετρό, στον πρώτο σταθμό που θα βρεθεί στο δρόμο του θα προτιμήσει να πάρει το Μετρό, παρά να μείνει στο λεωφορείο για να φτάσει στον επόμενο.
Και πάνω σ' αυτό είναι και ο δικός μου ενδοιασμός σε απόψεις που διατυπώθηκαν για να πάει το 154 στο στ. Ηλιούπολης και όχι στο στ. Αλίμου. Στη στάση κοντά στο στ. Αλίμου όλος ο κόσμος θα κατεβαίνει και οι λιγοστοί που θα μένουν θα είναι αυτοί που θα θέλουν να κατέβουν κάπου ενδιάμεσα. Άρα θα είναι ανώφελο να πάει το 154 στην Ηλιούπολη μόνο και μόνο για συνδυασμό με το Α4 λόγω κοινής διαδρομής στην Κύπρου.
Απάντηση
#88
(03-03-2013, 02:58 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Συμφωνώ απόλυτα. Στις τοπικοποιημένες γραμμές είναι ανώφελο να μη φτάνει μέχρι τον πρώτο σταθμό που συναντά, αλλά να συνεχίζει. Γιατί είναι αναμενόμενο ότι αυτός που θέλει να μπει στο Μετρό, στον πρώτο σταθμό που θα βρεθεί στο δρόμο του θα προτιμήσει να πάρει το Μετρό, παρά να μείνει στο λεωφορείο για να φτάσει στον επόμενο.
Και πάνω σ' αυτό είναι και ο δικός μου ενδοιασμός σε απόψεις που διατυπώθηκαν για να πάει το 154 στο στ. Ηλιούπολης και όχι στο στ. Αλίμου. Στη στάση κοντά στο στ. Αλίμου όλος ο κόσμος θα κατεβαίνει και οι λιγοστοί που θα μένουν θα είναι αυτοί που θα θέλουν να κατέβουν κάπου ενδιάμεσα. Άρα θα είναι ανώφελο να πάει το 154 στην Ηλιούπολη μόνο και μόνο για συνδυασμό με το Α4 λόγω κοινής διαδρομής στην Κύπρου.

Γενικότερα εκτός από ανώφελο είναι και ανέφικτο να συντονιστούν καθώς η διαδρομή μέσω Κάτω Ηλιούπολης κάνει περισσότερη ώρα απ' ότι από Βουλιαγμένης. Γι' αυτό και είχα προτείνει να φύγει το 154 από Αργυρούπολη και να ενισχυθεί το Α4 ως τοπικό τόσο ώστε να καλύψει το κενό του 154 και να υπάρχει ενιαία συχνότητα. Η απόσταση από Γεωργίου Παπαδρέου μέχρι Βουλιαγμένης είναι 2 στασεις, 600 μέτρα δηλαδή μάξιμουμ 300 μέτρα περπάτημα για να πας ή Βουλιαγμένης ή Γεωργίου Παπανδρέου.
Απάντηση
#89
(03-03-2013, 03:11 AM)mercedes elbo Έγραψε: Γενικότερα εκτός από ανώφελο είναι και ανέφικτο να συντονιστούν καθώς η διαδρομή μέσω Κάτω Ηλιούπολης κάνει περισσότερη ώρα απ' ότι από Βουλιαγμένης. Γι' αυτό και είχα προτείνει να φύγει το 154 από Αργυρούπολη και να ενισχυθεί το Α4 ως τοπικό τόσο ώστε να καλύψει το κενό του 154 και να υπάρχει ενιαία συχνότητα. Η απόσταση από Γεωργίου Παπαδρέου μέχρι Βουλιαγμένης είναι 2 στασεις, 600 μέτρα δηλαδή μάξιμουμ 300 μέτρα περπάτημα για να πας ή Βουλιαγμένης ή Γεωργίου Παπανδρέου.

Συμφωνώ απόλυτα. Το να μείνουν ακάλυπτες δυο στάσεις δεν είναι και μεγάλη ζημιά.

Προσωπικά, θα πρότεινα το Α4 να μετονομαστεί σε έναν αριθμό τριψήφιο και να κοπεί μέχρι τον Σταθμό Ηλιούπολης: πχ 150 ΤΕΡΨΙΘΕΑ - ΣΤ. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ

Το 154 θα πρότεινα να κοπεί στον Σταθμό Ελληνικού και να επεκταθεί έως Άνω Βούλα (διαδρομή: Άνω Βούλα > Γούναρη > αριστερά Ιασωνίδου > απέναντι Ελ. Βενιζέλου). Νέα ονομασία: 154 ΑΝΩ ΒΟΥΛΑ - ΣΤ. ΕΛΛΗΝΙΚΟ
Απάντηση
#90
Με το άνοιγμα του σταθμού του Ελληνικού, πιστεύω πως οι γραμμές 205 και 207 πρέπει να επανασχεδιαστούν και να προσαρμοστούν με τις νέες ανάγκες των γύρω περιοχών. Έτσι λοιπόν, προτείνω οι γραμμές αυτές να γίνουν αντίρροπες. Και οι δύο γραμμές θα έχουν την αφετηρία τους στο Γκόλφ Γλυφάδας και θα έχουν μια συχνότητα 15-25 λεπτών έκαστη.

Το 205 θα ξεκινά από Γλυφάδα, θα περνά από Ευρυάλη για να καταλήξει στο σταθμό του Ελληνικού. Από εκεί, μέσω της Ιασωνίδου θα ανεβαίνει έως την Τερψιθέα για να κατέβει ξανά στο κέντρο της Γλυφάδας μέσω ενός τμήματος του Καραχάλιου. Νέα ονομασία: 205 ΓΛΥΦΑΔΑ - ΣΤ. ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ - ΤΕΡΨΙΘΕΑ

Το 207 θα ξεκινά από Γλυφάδα και από το τμήμα του Καραχάλιου θα ανεβαίνει έως τη Τερψιθέα. Από εκεί, μέσω της Ιασωνίδου θα καταλήγει στο σταθμό του Ελληνικού και μέσω Ευρυάλης, θα συνεχίζει για Γλυφάδα. Νέα ονομασία: 207 ΓΛΥΦΑΔΑ - ΤΕΡΨΙΘΕΑ - ΣΤ. ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ

Σας παραθέτω και έναν πρόχειρο χάρτη, για να έχετε και μια οπτική εικόνα της σκέψης μου:

http://www.scribblemaps.com/maps/view/OGd5SVeZB3

Από την πρόταση αυτή επιτυγχάνονται τα εξής:
1. αναβαθμίζονται οι δυο γραμμές αυτές και αποκτούν πραγματικό λόγο ύπαρξης
2. σύνδεση σταθμού μετρό Ελληνικού με Γλυφάδα και Τερψιθέα
3. σύνδεση συνοικίας Σουρμένων με Γλυφάδα και Τερψιθέα
4. σύνδεση Τερψιθέας, Ευρυάλης και Καραχάλιου με το κέντρο του Δήμου Γλυφάδας
5. οι συνοικίες της Ευρυάλης και του Καραχάλιου (τμήμα του) αποκτούν αξιόπιστη σύνδεση με σταθμό μετρο και με το κέντρο της Γλυφάδας. (παράλληλα το Β3 καταργείται και το Α3 θα πηγαίνει κατευθείαν στη Γλυφάδα μέσω της Σάκη Καράγιωργα)

Περιμένω τα σχόλιά σας.
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών με την έλευση του τραμ στον Πειραιά eniakosatesseras 29 27.232 13-11-2021, 12:41 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Τροποποίηση λεωφορειακών γραμμών λόγω της έλευσης μετρό στη δυτική Αττική Larioupol 39 42.243 10-07-2020, 04:34 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 12 Επισκέπτης (ες)