Αξιολόγηση Θέματος:
  • 2 Ψήφοι - 1.5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών ΣΤΑΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
#11
Γεια σας! Είναι η πρώτη φορά που γρ΄φω στην ιστοσελίδα, αν και τη διαβάζω εδώ και αρκετό καιρό κατά διαστήματα. Ξεκινώ, λοιπόν, με μια ερώτηση: σήμερα το πρωί υπήρξε τεχνικό πρόβλημα στη γραμμή 2 του Μετρό. Γνωρίζει κάποιος/α περί τίνος πρόκειται; Εδώ το λινκ
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=2...d=63778480
Απάντηση
#12
(06-02-2013, 03:51 PM)Pelham Express Έγραψε: Γεια σας! Είναι η πρώτη φορά που γρ΄φω στην ιστοσελίδα, αν και τη διαβάζω εδώ και αρκετό καιρό κατά διαστήματα. Ξεκινώ, λοιπόν, με μια ερώτηση: σήμερα το πρωί υπήρξε τεχνικό πρόβλημα στη γραμμή 2 του Μετρό. Γνωρίζει κάποιος/α περί τίνος πρόκειται; Εδώ το λινκ
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=2...d=63778480
Φίλε Pelham Express, καταρχάς καλωσόρισες! Κατά δεύτερον, χθες το πρωί όντως προέκυψε αυτό και έμειναν για αρκετή ώρα κλειστοί οι σταθμοί του Μετρό σε Δάφνη και Αγ. Δημήτριο, αλλά όπως συνηθίζει η ΣΤΑΣΥ σε τέτοιες περιπτώσεις δε βγάζει ανακοινώσεις (δημοσιοϋπαλληλική νοοτροπία το χαρακτηρίζω εγώ αυτό και πείτε με υπερβολικό).
Το πιο πιθανό -κατ' εμέ και χωρίς να είμαι γνώστης επί των συστημάτων του Μετρό, μιας και είμαι απλός επιβάτης- είναι να υπήρχε κάποια βλάβη στο σύστημα έλξης. Μόνο αυτή την εξήγηση μπορώ να δώσω, καθώς δε φαίνεται να υπήρξε κάποιο ατύχημα, αντίστοιχο με αυτό του Δεκεμβρίου που σκοτώθηκε ηλικιωμένος σε σήραγγα.
Πάντως απαράδεκτό να μη βγαίνει ανακοίνωση από τη ΣΤΑΣΥ. Αλλά θυμούνται να βγάλουν ανακοινώσεις μόνο όταν οι απεργίες βγαίνουν παράνομες! Τότε όλα ωραία και καλά. Στα υπόλοιπα...

Άλλο ένα απαράδεκτο είναι αυτό που συνέβη σήμερα το απόγευμα στον Ηλεκτρικό. Διαβάζω στο ΣΚΑΪ:
skai.gr Έγραψε:Σταμάτησαν τα δρομολόγια του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου λόγω πτώσης δέντρου από κεραυνό μεταξύ των σταθμών Ταύρου και Καλλιθέας.
Τα δρομολόγια εκτελούνται στα τμήματα Κηφισιά-Θησείο και Πειραιάς-Φάληρο.
Εχει κληθεί η πυροσβεστική να απομακρύνει το δέντρο.
Πραγματικά είναι να απορεί κανείς. Στην Ελλάδα του 2013, σε μια σύγχρονη ευρωπαϊκή πρωτεύουσα του 21ου αιώνα, με μια κακοκαιρία που δεν είναι και από τις χειρότερες που έχουμε ζήσει στο Λεκανοπέδιο, παραλύει όλο το δίκτυο ενός βασικού ΜΣΤ από τον Πειραιά μέχρι και το Θησείο από ένα δέντρο;
Υποχρέωση της ΣΤΑΣΥ και βεβαίως των λοιπών αρμοδίων φορέων είναι να λαμβάνουν όλα τα απαραίτητα μέτρα για την αποτροπή προβλημάτων στο δίκτυο. Γι' άλλη μια φορά κάτι τέτοιο δε γίνεται. Εγώ να θυμίσω πως μια ζωή είτε με σφοδρές κακοκαιρίες, όπως με τις ισχυρές χιονοπτώσεις του '02 και του '08, είτε και με πιο ασθενείς, όπως και η σημερινή, ο Ηλεκτρικός παρέλυε στην κυριολεξία.
Το σημερινό θα μπορούσε να είχε αποφευχθεί αν πολύ απλά κάποιοι φρόντιζαν να ελέγχουν τι υπάρχει ένθεν κι εκείθεν των τροχιών του Ηλεκτρικού και όχι να ενεργοποιούνται μόλις πέσει το δέντρο για να αποκαταστήσουν τη βλάβη και μετά επιστροφή στη μόνιμη χειμερία νάρκη.
Απάντηση
#13
(08-02-2013, 12:32 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Φίλε Pelham Express, καταρχάς καλωσόρισες! Κατά δεύτερον, χθες το πρωί όντως προέκυψε αυτό και έμειναν για αρκετή ώρα κλειστοί οι σταθμοί του Μετρό σε Δάφνη και Αγ. Δημήτριο, αλλά όπως συνηθίζει η ΣΤΑΣΥ σε τέτοιες περιπτώσεις δε βγάζει ανακοινώσεις (δημοσιοϋπαλληλική νοοτροπία το χαρακτηρίζω εγώ αυτό και πείτε με υπερβολικό).
Το πιο πιθανό -κατ' εμέ και χωρίς να είμαι γνώστης επί των συστημάτων του Μετρό, μιας και είμαι απλός επιβάτης- είναι να υπήρχε κάποια βλάβη στο σύστημα έλξης. Μόνο αυτή την εξήγηση μπορώ να δώσω, καθώς δε φαίνεται να υπήρξε κάποιο ατύχημα, αντίστοιχο με αυτό του Δεκεμβρίου που σκοτώθηκε ηλικιωμένος σε σήραγγα.
Πάντως απαράδεκτό να μη βγαίνει ανακοίνωση από τη ΣΤΑΣΥ. Αλλά θυμούνται να βγάλουν ανακοινώσεις μόνο όταν οι απεργίες βγαίνουν παράνομες! Τότε όλα ωραία και καλά. Στα υπόλοιπα...

Άλλο ένα απαράδεκτο είναι αυτό που συνέβη σήμερα το απόγευμα στον Ηλεκτρικό. Διαβάζω στο ΣΚΑΪ:
Πραγματικά είναι να απορεί κανείς. Στην Ελλάδα του 2013, σε μια σύγχρονη ευρωπαϊκή πρωτεύουσα του 21ου αιώνα, με μια κακοκαιρία που δεν είναι και από τις χειρότερες που έχουμε ζήσει στο Λεκανοπέδιο, παραλύει όλο το δίκτυο ενός βασικού ΜΣΤ από τον Πειραιά μέχρι και το Θησείο από ένα δέντρο;
Υποχρέωση της ΣΤΑΣΥ και βεβαίως των λοιπών αρμοδίων φορέων είναι να λαμβάνουν όλα τα απαραίτητα μέτρα για την αποτροπή προβλημάτων στο δίκτυο. Γι' άλλη μια φορά κάτι τέτοιο δε γίνεται. Εγώ να θυμίσω πως μια ζωή είτε με σφοδρές κακοκαιρίες, όπως με τις ισχυρές χιονοπτώσεις του '02 και του '08, είτε και με πιο ασθενείς, όπως και η σημερινή, ο Ηλεκτρικός παρέλυε στην κυριολεξία.
Το σημερινό θα μπορούσε να είχε αποφευχθεί αν πολύ απλά κάποιοι φρόντιζαν να ελέγχουν τι υπάρχει ένθεν κι εκείθεν των τροχιών του Ηλεκτρικού και όχι να ενεργοποιούνται μόλις πέσει το δέντρο για να αποκαταστήσουν τη βλάβη και μετά επιστροφή στη μόνιμη χειμερία νάρκη.
Κατ' αρχάς ευχαριστώ για την απάντησή σου. Θα ξεκινήσω από το πρώτο σκέλος της. Κατά πάσα πιθανότητα, όπως είπες, υπήρξε κάποια βλάβη στο σύστημα έλξης ή, προσθέτω εγώ, στο σύστημα σηματοδότησης ή στις διακλαδώσεις των γραμμών, με περισσότερο πιθανό, κατά την άποψή μου το πρώτο. Το λέω αυτό γιατί μου κάνει εντύπωση το πώς η βλάβη έβγαλε 2 σταθμούς εκτός λειτουργείας ενώ υπάρχουν διακλαδώσεις στις γραμμές και στη Δάφνη, οπότε οι συρμοί θα μπορούσαν να τερματίζουν εκεί. Ούτε εγώ φυσικά έχω συγκεκριμένες γνώσεις πάνω στο αντικείμενο, αλλά η αλήθεια είναι ότι ασχολούμαι με συστήματα μετρό ανά τον κόσμο. Συγκεκριμένα το αγαπημένο μου είναι εκείνο της Νέας Υόρκης, με το οποίο ασχολούμαι και αρκετά. Σε αυτό που θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου είναι ότι έπρεπε να υπάρξει ενημέρωση από πλευράς ΣΤΑ.ΣΥ. για το τι ακριβώς συνέβη, όπως γίνεται ως επί το πλείστον στο εξωτερικό. Ας πούμε <<εξ αιτίας αυτού του προβλήματος, τα τρένα τερματίζουν στο σταθμο Αγ. Ιωάννης>>.
Τώρα όσον αφορά το δεύτερο σκέλος, σε βρίσκω κάπως αυστηρό. Σίγουρα είναι ταλαιπωρία για το επιβατικό κοινό να μην εκτελούνται δρομολόγια λόγω καιρικών συνθηκών, αλλά σε πληροφορώ πως γίνεται πολύ συχνά και σε άλλες <<σύγχρονες>> πόλεις. Αυτό που δεν ήταν σωστό, κατά την άποψή μου στη συγκεκριμένη περίπτωση, ήταν ότι ενώ μπήκα στην ιστοσελίδα της ΣΤΑ.ΣΥ. κατά τη διάρκεια του συμβάντος, έγραφε ότι τα δρομολόγια εκτελούνται ομαλά. Αφού έχουν το λεγόμενο service status στην ιστοσελίδα τους, πρέπει και να το ενημερώνουν!
Απάντηση
#14
(08-02-2013, 02:24 PM)Pelham Express Έγραψε: Κατ' αρχάς ευχαριστώ για την απάντησή σου. Θα ξεκινήσω από το πρώτο σκέλος της. Κατά πάσα πιθανότητα, όπως είπες, υπήρξε κάποια βλάβη στο σύστημα έλξης ή, προσθέτω εγώ, στο σύστημα σηματοδότησης ή στις διακλαδώσεις των γραμμών, με περισσότερο πιθανό, κατά την άποψή μου το πρώτο. Το λέω αυτό γιατί μου κάνει εντύπωση το πώς η βλάβη έβγαλε 2 σταθμούς εκτός λειτουργείας ενώ υπάρχουν διακλαδώσεις στις γραμμές και στη Δάφνη, οπότε οι συρμοί θα μπορούσαν να τερματίζουν εκεί. Ούτε εγώ φυσικά έχω συγκεκριμένες γνώσεις πάνω στο αντικείμενο, αλλά η αλήθεια είναι ότι ασχολούμαι με συστήματα μετρό ανά τον κόσμο. Συγκεκριμένα το αγαπημένο μου είναι εκείνο της Νέας Υόρκης, με το οποίο ασχολούμαι και αρκετά. Σε αυτό που θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου είναι ότι έπρεπε να υπάρξει ενημέρωση από πλευράς ΣΤΑ.ΣΥ. για το τι ακριβώς συνέβη, όπως γίνεται ως επί το πλείστον στο εξωτερικό. Ας πούμε <<εξ αιτίας αυτού του προβλήματος, τα τρένα τερματίζουν στο σταθμο Αγ. Ιωάννης>>.
Τώρα όσον αφορά το δεύτερο σκέλος, σε βρίσκω κάπως αυστηρό. Σίγουρα είναι ταλαιπωρία για το επιβατικό κοινό να μην εκτελούνται δρομολόγια λόγω καιρικών συνθηκών, αλλά σε πληροφορώ πως γίνεται πολύ συχνά και σε άλλες <<σύγχρονες>> πόλεις. Αυτό που δεν ήταν σωστό, κατά την άποψή μου στη συγκεκριμένη περίπτωση, ήταν ότι ενώ μπήκα στην ιστοσελίδα της ΣΤΑ.ΣΥ. κατά τη διάρκεια του συμβάντος, έγραφε ότι τα δρομολόγια εκτελούνται ομαλά. Αφού έχουν το λεγόμενο service status στην ιστοσελίδα τους, πρέπει και να το ενημερώνουν!

Στην ιστοσελίδα της ΣΤΑΣΥ υπάρχει επιλεκτική ενημέρωση για την κατάσταση του δικτύου. Για παράδειγμα την Τετάρτη που δε γινόντουσαν 12:00-16:00 τα δρομολόγια προς Αεροδρόμιο λόγω της απεργίας στον Προαστιακό, αυτές τις ώρες είχαν βάλει στη σχετική κατάσταση ενημέρωση ότι δε διεξάγονται τα δρομολόγια. Όταν υπάρχουν κλειστοί σταθμοί λόγω διαδηλώσεων συμβαίνει το ίδιο. Όταν, όμως, κλείνει κάποιο τμήμα το δικτύου του Ηλεκτρικού, του Μετρό ή του Τραμ για τον Χ ή Ψ λόγο, δε φροντίζουν για ενημέρωση του κοινού, παρά μόνο υπάρχουν ανακοινώσεις από τα μεγάφωνα και τις οθόνες στο Μετρό και από τους πίνακες τηλεματικής στο Τραμ.
Για το θέμα με το πρόβλημα στη λειτουργία των σταθμών σε Δάφνη και Άγ. Δημήτριο, το πρόβλημα δεν ήταν μόνο στον Αγ. Δημήτριο, γιατί όπως και εσύ επισήμανες στη Δάφνη υπάρχουν διακλαδώσεις.
Επίσης, αν πούμε ότι υπήρχε πρόβλημα με σηματοδότηση ή τις διακλαδώσεις, τότε θα μπορούσε κάλλιστα να υπάρχει μια μονοδρόμηση από τη διακλάδωση μεταξύ Ν. Κόσμου και Αγ. Ιωάννη και μέχρι τον Άγ. Δημήτριο και με μια αραίωση των δρομολογίων για λόγους ασφαλείας θα έλυναν το πρόβλημα.
Βέβαια όλα αυτά είναι εικασίες και γι' αυτό θα έπρεπε να φροντίζει η ίδια η εταιρεία να ενημερώνει, όχι περισσότερο για να κάνουμε αναλύσεις εμείς εδώ στα forum, αλλά για να γνωρίζει και ο επιβάτης που πληρώνει το εισιτήριο ή την κάρτα του γιατί το πρωί φτάνοντας στον Άγ. Δημήτριο ή τη Δάφνη είδε κατεβασμένα ρολά.

Για το άλλο θέμα με τον Ηλεκτρικό και τη χθεσινή διακοπή των δρομολογίων, σίγουρα δεν είναι μόνο ελληνικό το φαινόμενο. Και σίγουρα και στην περίπτωση της κακοκαιρίας του Φεβρουαρίου του '08, για παράδειγμα, δε μπορούσε να αποφευχθεί η διακοπή της λειτουργίας του μέσου, διότι οι χιονοθύελλες που είχαν πλήξει τότε την Αττική ήταν άνευ προηγουμένου, τουλάχιστον για τις τελευταίες δεκαετίες, και σε συνδυασμό με τις εξαιρετικά χαμηλές θερμοκρασίες (στους -5°C αν θυμάμαι καλά είχε πέσει εκείνες τις μέρες η θερμοκρασία ακόμη και στο κέντρο της Αθήνας) ότι χιόνι υπήρχε γίνονταν ένα στρώμα πάγου.
Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι δεν πρέπει να μεριμνούν η ΣΤΑΣΥ, οι δήμοι και όποιοι άλλοι φορείς εμπλέκονται, ώστε να μην είναι τόσο ευάλωτο το δίκτυο σε κακοκαιρίες. Χωρίς αυτό να μεταφράζεται στο ότι θα πρέπει σε ακτίνα 1 χλμ. από τις τροχιές να μην υπάρχει ίχνος δέντρου. Απλά όπως χθες έπεσε το δέντρο στις ράγες, έτσι μπορεί να έπεφτε και σε κάποιο παρακείμενο ΙΧ ίσως ή φανταστείτε να διέρχονταν εκείνη την ώρα και συρμός από εκεί!
Απάντηση
#15
Σε γενικές πάντως γραμμές δεν έχω παράπονο για την ποιότητα εξυπηρέτησης του μετρό. Αυτό που τρελαίνει είναι ότι η ΣΤΑ.ΣΥ. συμπρεριφέρεται στη Γραμμή 1 (ΗΣΑΠ) σα να είναι ενετελώς παρακατιανή. Πριν κάποιο καιρό είχαν κάνει δοκιμές στο σύστημα τηλεματικής. Τώρα φαίνεται να έχουν στατματήσει. Για να μη μιλήσω για την ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ εικόνα των συρμών.
Απάντηση
#16
(08-02-2013, 09:14 PM)Pelham Express Έγραψε: Σε γενικές πάντως γραμμές δεν έχω παράπονο για την ποιότητα εξυπηρέτησης του μετρό. Αυτό που τρελαίνει είναι ότι η ΣΤΑ.ΣΥ. συμπρεριφέρεται στη Γραμμή 1 (ΗΣΑΠ) σα να είναι ενετελώς παρακατιανή. Πριν κάποιο καιρό είχαν κάνει δοκιμές στο σύστημα τηλεματικής. Τώρα φαίνεται να έχουν στατματήσει. Για να μη μιλήσω για την ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ εικόνα των συρμών.
Πάλι σταμάτησε η τηλεματική; Το Δεκέμβρη μια φορά που είχε χρειαστεί να χρησιμοποιήσω τη γραμμή 1 γιατί είχε κλείσει ο σταθμός στο Σύνταγμα, και στο Μοναστηράκι και στην Ομόνοια λειτουργούσαν μια χαρά οι πίνακες τηλεματικής. Βέβαια το βράδυ της παραμονή των Χριστουγέννων που πήρα Ηλεκτρικό από Θησείο για Ομόνοια και στους 2 σταθμούς ήταν κλειστές οι οθόνες, αλλά θεώρησα πως είναι λόγω της ημέρας.
Απαράδεκτο αν σταμάτησε πάλι η λειτουργία της τηλεματικής που μετράει ελάχιστους μήνες (για να μην πω εβδομάδες) ζωής!
Απάντηση
#17
Το πρόβλημα στο μετρό δημιουργήθηκε εξ'αιτίας προβλήματος ηλεκτροδότησης στους σταθμούς.
Απάντηση
#18
Αυτή τη στιγμή η Γραμμή 1 (Ηλεκτρικός) λειτουργεί στα τμήματα μεταξύ ΟΜΟΝΟΙΑ-ΚΗΦΙΣΙΑ & ΤΑΥΡΟΣ-ΠΕΙΡΑΙΑΣ, λόγω πτώσης δέντρου.
Απάντηση
#19
(22-02-2013, 11:31 AM)Pelham Express Έγραψε: Αυτή τη στιγμή η Γραμμή 1 (Ηλεκτρικός) λειτουργεί στα τμήματα μεταξύ ΟΜΟΝΟΙΑ-ΚΗΦΙΣΙΑ & ΤΑΥΡΟΣ-ΠΕΙΡΑΙΑΣ, λόγω πτώσης δέντρου.
Δεν είναι πτώση δέντρου. Πλημμύρισαν Μοναστηράκι και Θησείο.
Επίσης κλειστός ο σταθμός του Μετρό στο Μέγαρο Μουσικής (Γραμμή 3), ο οποίος πλημμύρισε. Αρχικά είχε κλείσει η αποβάθρα προς Πλακεντίας και Αεροδρόμιο, αλλά μετά αναγκάστηκαν να κλείσουν τελείως το σταθμό.
Τα δρομολόγια του Τραμ που είχαν σταματήσει για αρκετή ώρα, τώρα διεξάγονται από Σύνταγμα έως Μπάτη και Πικροδάφνη.
Ο σημερινός κατακλυσμός έπληξε για τα καλά της ΣΤΑΣΥ, αλλά ευτυχώς δεν είχαμε προβλήματα όπως αυτά που είχα διαβάσει ότι γινόντουσαν παλαιότερα σε μεγάλες πλημμύρες στην Αττική.
Απάντηση
#20
(22-02-2013, 12:42 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Δεν είναι πτώση δέντρου. Πλημμύρισαν Μοναστηράκι και Θησείο.
Επίσης κλειστός ο σταθμός του Μετρό στο Μέγαρο Μουσικής (Γραμμή 3), ο οποίος πλημμύρισε. Αρχικά είχε κλείσει η αποβάθρα προς Πλακεντίας και Αεροδρόμιο, αλλά μετά αναγκάστηκαν να κλείσουν τελείως το σταθμό.
Τα δρομολόγια του Τραμ που είχαν σταματήσει για αρκετή ώρα, τώρα διεξάγονται από Σύνταγμα έως Μπάτη και Πικροδάφνη.
Ο σημερινός κατακλυσμός έπληξε για τα καλά της ΣΤΑΣΥ, αλλά ευτυχώς δεν είχαμε προβλήματα όπως αυτά που είχα διαβάσει ότι γινόντουσαν παλαιότερα σε μεγάλες πλημμύρες στην Αττική.

Πόσο πλημμύρισε στο Μέγαρο Μουσικής; Έχεις εικόνα;
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 4 Επισκέπτης (ες)