Δημοσιεύσεις: 227
Θέματα: 4
Εγγραφή: 12-01-2010
Το Χ97 σήμερα το πρωί, 05.55, ήλθε με Ν1 και ήταν γεμάτο στο Σταθμό Αγ.Δημητρίου (#104), έτσι οι δικοί μου παρόλο που πλήρωσαν τα 10 ευρώ, τα 2 άτομα, ταξίδεψαν-όπως και πολλοί- άλλοι όρθιοι μέχρι το Αεροδρόμιο, με βαλίτσες.
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
Το 216 (ΑΓ.ΜΑΡΙΝΑ-ΣΤ.ΑΓ.ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ) δεν έχει δρομολόγια Σάββατο και Κυριακή; Στην ιστοσελίδα του ΟΑΣΑ αναφέρει μόνο ώρες δρομολογίων για Δευτέρα-Παρασκευή.
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(08-06-2012, 06:28 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Το 216 (ΑΓ.ΜΑΡΙΝΑ-ΣΤ.ΑΓ.ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ) δεν έχει δρομολόγια Σάββατο και Κυριακή; Στην ιστοσελίδα του ΟΑΣΑ αναφέρει μόνο ώρες δρομολογίων για Δευτέρα-Παρασκευή.
Το 216 δεν έχει δρομολόγια Σαββατοκύριακο.
Δημοσιεύσεις: 53
Θέματα: 1
Εγγραφή: 24-04-2011
Μιας και μπήκε το θέρος, ο ΟΑΣΑ έχει φορτώσει ενισχυμένα δρομολόγια τα Σάββατα και τις Κυριακές στις γραμμές παραλίας:
Οι γραμμές 304 και 305 συντονισμένα έχουν συχνότητα 15-20', ενώ χτες κυκλοφορούσαν με GN (+ 1 γκαζιέρα Ανθούσας) και το Α5 μόνο με γκαζιέρες Β΄ γενιάς της Ανθούσας (υποψιάζομαι πως οι βάρδιες του Ελληνικού στο Α5 μεταφέρθηκαν στα 304/305, της Ανθούσας από τα 304/305 στο Α5 απλώς πρέπει να υπήρχε 1 παραπάνω όχημα στα 304/305 οπότε παρέμεινε να βγαίνει από Ανθούσα).
Η γραμμή Ε22 έχει πυκνότερα δρομολόγια με συχνότητα 20-25'
Η γραμμή 171 έχει επίσης πυκνότερα δρομολόγια με συχνότητα 15-20'
Η γραμμή Α2 πυκνώνει με συχνότητα 12'
Προσωπική μου απορία είναι πού βρήκαν τους οδηγούς, που όλο το χειμώνα για να δεις όχημα τις Κυριακές έπρεπε να κάνεις ευχέλαιο... Μάλλον κάτι κόψανε αλλά ακόμα δεν έχω βρει τι....
Και φυσικά για να πιάσουμε και το κλίμα της εποχής: Καλό Καλοκαίρι
Δημοσιεύσεις: 619
Θέματα: 6
Εγγραφή: 22-08-2010
11-06-2012, 04:52 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 11-06-2012, 05:36 PM από Vasilis21.)
δηλαδη τις καθημερινες ο κοσμος δεν παει παραλια?
ξεχασαν την 330
Τοπικοποιηστε τα 622,815 στον ευαγγελισμο
Δημοσιεύσεις: 220
Θέματα: 10
Εγγραφή: 09-09-2010
Μάλλον θα κόπηκε κανένα Β2, Α3/Β3 ανά μισή ώρα ΜΑΖΙ, στο 171 θα μπήκαν τα 154 κλπ.....
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
13-06-2012, 12:10 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 13-06-2012, 12:14 AM από marios.ilioupoli.)
Σήμερα το απόγευμα, περίπου στις 18:10, επιβιβάστηκα σε λεωφορείο της γραμμής Β3 στη στάση "ΣΤΡΟΦΗ ΗΛΙΟΥΠΟΛΕΩΣ" στην κατεύθυνση προς Γλυφάδα.
Λίγο αργότερα, και ενώ το λεωφορείο βρισκόταν στο ύψος της Αλίμου, ηλικιωμένος επιβάτης άρχισε να διαμαρτύρεται για τη μη λειτουργία του κλιματισμού στο όχημα. Πρόβλημα ουσιαστικό δεν υπήρχε, καθώς μπορεί αυτές τις ημέρες η θερμοκρασία να είναι αρκετά υψηλή, αλλά η κατάσταση μέσα στο όχημα ήταν κάτι παραπάνω από ανεκτική, αφού από τα ανοιχτά παράθυρα έμπαινε αέρας που δημιουργούσε μια αίσθηση δροσιάς.
Το πρόβλημα του "κυρίου" αυτού -θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω κοσμητικά επίθετα, αλλά δε θέλω να ρίξω το επίπεδο του forum- ήταν το ότι εκεί που είχε άδεια θέση για να κάτσει ενοχλούνταν από τον ήλιο!!!! (Δεν είναι δική μου επινόηση. Τον παρακολουθούσα από την πρώτη στιγμή που μπήκε στο λεωφορείο)
Ποιο ήταν, λοιπόν, το αποτέλεσμα. Ο οδηγός -ως όφειλε αφού είχε παράπονο από επιβάτη- επικοινώνησε με τα κεντρικά από όπου του είπαν να διακόψει το δρομολόγιο, όπως και έγινε και τελικά μας ζήτησε να αποβιβαστούμε από το όχημα στη στάση "3η ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΕΩΣ" και να επιβιβαστούμε στο επόμενο. (Ευτυχώς που από πίσω ερχόταν το 171)
Αλήθεια, τόσο εύκολα παίρνουν απόφαση οι αρμόδιοι στον ΟΑΣΑ ή την ΟΣΥ για να διακόπτουν τα δρομολόγια; Γιατί για 1 επιβάτη θα πρέπει να ταλαιπωρούνται άλλα 100 άτομα;
Είμαι ένα ευσυνείδητος επιβάτης και ξοδεύω κάθε μήνα 10€ για να αγοράζω κάρτα απεριορίστων. Διαπιστώνω, όμως, ότι τα χρήματα που πληρώνω -τα οποία και θα μπορούσα να τα δαπανήσω για να βγω σε μια καφετέρια ή κάποιο μπαρ, δεν έχουν αντίκρυσμα, αφού πέρα από την αραίωση των δρομολογίων, τώρα έχουμε να αντιμετωπίσουμε και ηλίθιους κ**όγερους (συγγνώμη, αλλά δε μπορώ να συγκρατηθώ άλλο), αλλά και την ευκολία με την οποία κάποιοι αποφασίζουν τη διακοπή ενός δρομολογίου.
Θα ήθελα να ακούσω και την άποψη τη δικιά σας, των υπολοίπων μελών του forum, για το τι πρέπει εγώ να κάνω για το παραπάνω περιστατικό. Λίγη ώρα μετά το συμβάν επικοινώνησα με το τηλεφωνικό κέντρο πληροφοριών του ΟΑΣΑ (185), όπου μου είπαν να επικοινωνήσω αύριο το πρωί με κάποιον αριθμό που μου έδωσαν. Από το απόγευμα έχω σκεφτεί τα πάντα, ακόμη και να προχωρήσω σε επιστολή διαμαρτυρίας προς τον Υπουργό Μεταφορών, κοινοποιούμενη και στον ΟΑΣΑ και στην ΟΣΥ και στο Σωματείο των εργαζομένων στα λεωφορεία. Τι θα προτείνατε να κάνω;
Να σημειώσω, ακόμη, πως καλύτερη ήταν η κατάσταση στο απογευματινό όχημα της Β3 που είχε ανοιχτά τα παράθυρα, παρά στο 171 που επιβιβαστήκαμε μετά ή ακόμα και στο προτελευταίο Α3 που πήρα για να επιστρέψω σπίτι μου, τα οποία είχαν σε λειτουργία τον κλιματισμό και τα παράθυρα κλειστά.
Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
Γιατί δεν κατεβάζατε εσείς σαν επιβάτες αυτόν που είχε το "τεράστιο" πρόβλημα με την θερμοκρασία και να τον αναγκάσετε να πάρει το επόμενο..
Όντως πολλές φορές το παράθυρο κάνει καλύτερη δουλειά από τον κλιματισμό, ειδικά σε μεγάλες λεωφόρους
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(13-06-2012, 01:05 AM)nikos1991 Έγραψε: Γιατί δεν κατεβάζατε εσείς σαν επιβάτες αυτόν που είχε το "τεράστιο" πρόβλημα με την θερμοκρασία και να τον αναγκάσετε να πάρει το επόμενο..
Όντως πολλές φορές το παράθυρο κάνει καλύτερη δουλειά από τον κλιματισμό, ειδικά σε μεγάλες λεωφόρους
Όταν αντιληφθήκαμε τι συμβαίνει διαμαρτυρηθήκαμε και μάλιστα του είπα του "κυρίου" που δεν άντεχε χωρίς κλιματισμό (μάλλον πρώτη φορά θα έμπαινε σε λεωφορείο και θα περίμενε ότι θα μπει σε μια όαση δροσιάς! ) ότι από πίσω ακολουθεί άλλο λεωφορείο και ας κατέβει να το πάρει, αλλά ο οδηγός είχε επικοινωνήσει ήδη και είχε πάρει εντολή να σταματήσει το δρομολόγιο.
Εντόπισα στο διαδίκτυο αυτό: [url=http://etheldrivers.blogspot.com/2012/06/blog-post_12.html]. Σύμφωνα με την απόφαση αυτή, λοιπόν, όταν δε λειτουργεί σε τέτοιες μέρες ο κλιματισμός, αυτό λογίζεται ως βλάβη και το λεωφορείο διακόπτει το δρομολόγιο. Όταν, όμως, όπως στην περίπτωση που βίωσα εγώ, η κατάσταση μέσα στο όχημα είναι κάτι παραπάνω από φυσιολογική και με τον αέρα που μπαίνει από τα παράθυρα να δημιουργεί μια αίσθηση δροσιάς και βεβαίως το λεωφορείο να μην είναι υπερπλήρες από επιβάτες με αποτέλεσμα, οπότε συνήθως οι συνθήκες είναι αφόρητες, γιατί να σταματήσει το δρομολόγιο;
Δημοσιεύσεις: 1.793
Θέματα: 742
Εγγραφή: 22-08-2009
13-06-2012, 09:33 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 13-06-2012, 09:33 AM από Cmaniac.)
Η κατάσταση έγινε και άρθρο στην ημερησία :p
Στον ΧΥΚ του ΟΑΣΑ αναφέρεται ρητά
Σύναψη:Ε. ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΣ
Για την τήρηση ικανοποιητικής θερµοκρασίας εντός των µεταφορικών µέσων που
διαθέτουν κλιµατισµό πρέπει να υπάρχει η µέριµνα, για µεν τη θερινή περίοδο η ψύξη να
ενεργοποιείται όταν η εσωτερική θερµοκρασία φθάσει τους 28 βαθµούς Κελσίου για δε 17
τη χειµερινή η θέρµανση να ενεργοποιείται όταν η θερµοκρασία πέσει κάτω από τους 15
βαθµούς Κελσίου.
Εάν οι συνθήκες ξεπεραστούν και το λεωφορείο δεν έχει λειτουργικό το σύστημα κλιματισμού, τότε είναι λογικό να θεωρείται το λεωφορείο ανίκανο να συνεχίσει το δρομολόγιο.
Εδώ που τα λέμε, γιατί δεν αντιδράσατε επί τόπου και να αναφέρετε ότι δεν υπάρχει σημαντικό πρόβλημα; Εάν ο εν λόγω επιβάτης δεν άντεχε τις συνθήκες τότε θα μπορούσε να βγει έξω να πάρει αέρα και να πάρει το επόμενο λεωφορείο..
|