Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Τροποποίηση λεωφορειακών γραμμών λόγω της έλευσης μετρό στη δυτική Αττική
#27
(09-03-2020, 01:45 PM)Citaro Έγραψε: Οι αλλαγές θα γίνουν σε πολλά στάδια και θα αναθεωρηθούν σε βάθος χρόνου, ανάλογα με τη διαμόρφωση των επιβατικών ροών. Μέχρι σήμερα υπάρχουν συγκεκριμένες διαδρομές του επιβατικού κοινού, πχ. ο Κορυδαλλός και η Νίκαια κινούνται πιό πολύ προς Πειραιά , παρά προς Αθήνα. Με την έλευση του μετρό, οι αποστάσεις για Αθήνα θα εκμηδενιστούν. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα να μετατοπιστεί το ενδιαφέρον των κατοίκων, επίσης θα προστεθούν νέοι επιβάτες (αφού πλέον θα μπορεί να κατοικεί κάποιος στον Κορυδαλλό και να δουλεύει στην Κηφισίας, πράγμα δύσκολο και χρονοβόρο μέχρι σήμερα). Στον αντίποδα, οι ροές προς Πειραιά θα μειωθούν.

Ας πάρουμε ως παράδειγμα το Χαλάνδρι. Πριν το μετρό είχε βασικό άξονα προσέγγισης την Λεωφ. Κηφισίας και τα Α6/Β6 και 450 (μετέπειτα τρόλλεϋ 10/18/19). Σήμερα, η διαδρομή αυτή είναι σχεδόν στα ... αζήτητα, αφού η εξυπηρέτηση γίνεται με τις τοπικές λεωφορειακές γραμμές από τους πλησιέστερους σταθμούς. Άλλες συνδέσεις πάλι (πχ 404) καταργήθηκαν τελείως, αφού οι περιοχές από τις οποίες περνούσε, είναι σε απόσταση περπατήματος από τους σταθμούς Χολαργό και Αγ. Παρασκευή.

Έτσι θα γίνει και στην επέκταση προς Δυτικά. Αρχικά θα διατηρηθούν οι τοπικές γραμμές (πχ 837). Στη συνέχεια όμως και ανάλογα με τις μετρήσεις του επιβατικού κοινού, ενδεχομένως να μην έχουν πλέον λόγο ύπαρξης.

Σε πρώτο στάδιο θεωρώ πως θα γίνει μια προσαρμογή στα 806/7 (το 806 θα πρέπει να καταργηθεί και να μείνει μόνο το 807, ισως με μια συνένωση του 837 και διαδρομή μέχρι Αγ. Μαρίνα).
Το 831 θα μπορούσε να παραμείνει ώστε να υπάρχει και επίγεια εξυπηρέτηση της Μ. Αλεξάνδρου.
809/10 θα πρέπει κι αυτά να αναθεωρηθούν, ώστε από το Σχιστό να καταλήγει στο Μετρό. Προφανώς το τμήμα που καλύπτεται από το 807 θα πρέπει να εγκαταλειφθεί και να μείνει μια γραμμή 809 με ενιαία διαδρομή άνοδο/κάθοδο.
846/7 θα μπορούσαν να ενοποιηθούν και να διατηρηθούν μέχρι Πειραιά, ώστε να υπάρχει σύνδεση της επίγειας διαδρομής και δη της πίσω πλευράς του Βώκου (Βαλαωρίτου/7ης Μαρτίου)
Το 750 θα χάσει τον λόγο ύπαρξης του.
Η γραμμή Ομόνοια - Πέραμα (Β/Γ18) θα πρέπει να ενοποιηθεί μέσω Γρ. Λαμπράκη (που δεν ευεργετείται άμεσα από το μετρό). Εναλλακτικά, ο κλάδος του Β18 θα πρέπει να τοπικοποιηθεί στο μετρό Νίκαια.
Το τρόλλεϋ 21 θα παραμείνει και θα αναλάβει μόνο του την Π.Ράλλη.
Δηλαδή στον Κορυδαλλό ποια λεωφορεία να παραμείνουν;
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Τροποποίηση λεωφορειακών γραμμών λόγω της έλευσης μετρό στη δυτική Αττική - από Markos - 10-03-2020, 07:36 AM
Λεωφορεία Κορυδαλλού - από Aggele - 01-06-2020, 11:41 AM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών με το άνοιγμα των νέων σταθμών Μετρό georgio 370 422.149 11-12-2013, 10:44 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)