06-03-2020, 02:34 PM
(04-03-2020, 01:15 PM)NightLine Έγραψε: Το 810 (και 809 και 814) ενώνουν Κορυδαλλό με Πειραιά, οπότε δε νομίζω να πειραχτούν. Σίγουρα θα πάρουν πόδι 806 και 807.Όντως 810, 814 δεν νομίζω να πειραχτουν. Για 809 δεν ξέρω αν θα μείνει ή αν θα ενωθούν 806-807 σε μια γραμμή που θα ενώνει Άνω Κορυδαλλό με μετρό. Λογικά και το 750 θα μείνει ως έχει και το Γ18.
Για το 831 που αναφέρθηκε δε βλέπω λόγω κατάργησης...θα φύγουν τα 806 και 807, και άμα φύγει και η 831 τι θα μείνει στη Μεγάλου Αλεξάνδρου; Είναι μεγάλος δρόμος δεν γίνετε να μείνει χωρίς λεωφορεία.
Για Σχιστό πιστεύω θα υπάρχουν δύο γραμμές για μετρό. Μία που θα συνδέει Σχιστό και Καραβά με μετρό Κορυδαλλού και θα γυρίζει πίσω, και μία που θα συνδέει Σχιστό με την περιοχή πάνω από τις φυλακές κοντά στην πλατεία Κανάρια, με το μετρό της Αγίας Βαρβάρας, η οποία θα διέρχεται και από τον Προφήτη Ηλία, ούτως ώστε να γυρίσει πίσω στο Σχιστό. Δηλαδή να βγει από τη Βενιζέλου μέσω Δεληγιάννη, να κάνει κύκλο στον Προφήτη Ηλία, και να γυρίσει στη Βενιζέλου μέσω Χίου και να γυρίσει πίσω στο Σχιστό.
Αποκλείω να βγει τοπική γραμμή που να συνδέει Προφήτη Ηλία με μετρό Αγίας Βαρβάρας γιατί η διαδρομή είναι πολύ μικρή. Που είναι ήδη μικρή από την Αγία Μαρίνα που είναι τώρα.