(12-01-2015, 01:36 AM)mercedes elbo Έγραψε: Ο Βοτανικός και η Ράλλη και προ κρίσης δεν είχαν τα οχήματά τους σε καλή κατάσταση, ειδικά ο Βοτανικός. Επίσης, και σήμερα π.χ.τα Ν1 Βοτανικού είναι σε χειρότερη κατάσταση από αυτά του Ελληνικού.
Τουλάχιστον, η Ράλλη από πέρσι που αποσύρθηκαν αρκετά Volvo και Ν2 έχει βγάλει αρκετά οχήματα στο δρόμο που ήταν καιρό σε ακινησία π.χ. #658, #668, #675, #679, #680, #689, #697, #698, Volvo #131,#132, #150, #151, #191, #195, #211, #222 και μερικά που είχαν καταθέσει πινακίδες έχουν πάρει καινούριες και είναι ξανά στην κίνηση #130, #153, #181, #198. Και πάλι όμως έχουμε δανεισμό Irisbus από Πειραιά.
Λογικά με τα +5 Ν2 από Βοτανικό η Ράλλη δεν θα χρειάζεται δανεισμό Irisbus! Βέβαια πρέπει πρώτα να βγουν στο δρόμο.
Επίσης για τη κατάσταση οχημάτων σε Βοτανικό και Ράλλη ας έχουμε στο μυαλό μας και ποιες γραμμές έχουν αυτά τα αμαξοστάσια. Και η Ράλλη λόγω της έλλειψης σε νταλίκες αναγκαζόταν να βγάζει τα πάντα έξω οπότε τα οχήματα δούλευαν ασταμάτητα. Φανταστείτε νταλίκα να δουλεύει το πρωί 608 και μετά να πάει να κάνει και αεροδρόμιο την ίδια μέρα. Αυτή τη τύχη είχε η #891 τις προάλλες.