12-01-2015, 03:26 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 12-01-2015, 03:34 AM από N1Ellinikou.)
MrVanHool, κατ' αρχάς, καλωσήρθες και πάλι.
Σε αυτό θα συμφωνήσω. Όταν ο ΟΑΣΑ (ή οι Συγκοινωνίες Αθηνών πλέον) προσπαθεί να δημιουργήσει μια νέα εικόνα αλλά και ένα νέο κλίμα στη σχέση του με το επιβατικό κοινό, μια τέτοια αμέλεια είναι κάπως... φάουλ. Είναι μεν λεπτομέρεια, ωστόσο δεν περνά απαρατήρητη από το κοινό.
Βοτανικιώτες γ*μιάδες, Ραλλιώτες μαρμελάδες!
Δεν τυγχάνει να γνωρίζω πράγματα εκ των έσω, μα πάντοτε ειχα παρατηρήσει (όπως και οι περισσότεροι άλλωστε) πως τα οχήματα του Βοτανικού και της Ράλλη είναι... σάπια. Άρα κάτι δε πάει καλά με τη συντήρηση των δυο αυτών αμαξοστασίων.
Ο κος Δημητριάδης απλά τη θητεία του κάνει. Η τηλεματική ήταν δρομολογημένη να γίνει εδώ και χρόνια, απλά ξεκίνησε -πιλοτικα έστω- επι θητείας του. Για τις ''πρότυπες'' γραμμές δε θα σχολιάσω κάτι. Εγω προσωπικά αν ήμουν στο τιμόνι των ΣΑ δε θα το παινευόμουν αυτό, γιατί θα ήταν σαν να κορόιδευα το κόσμο στα μούτρα (τι πάει να πει οτι το λεωφορείο πλέον θα περνά στην ώρα του; άρα όλα τ' άλλα δεν περνούν στην ώρα τους; ). Επίσης άλλαξε το έμβλημα και η εμπορική ονομασία της εταιρίας. Ένα απλό rebrand όπως κάνει η κάθε εταιρία. Ίσως καλό είναι που οι ΣΑ άρχισαν, μέσω του διαγωνισμού φωτογραφίας πριν μερικούς μήνες, να έχουν μια επαφή με το κοινό μέσω των social media. Αυτό ναι.
Τουτέστιν;
(11-01-2015, 09:04 PM)MrVanHool Έγραψε: Αδιάφορο είναι, αλλά μια από τις κεντρικότερες στάσεις με αστεράκια 2 βδομάδες, μειώνει την αξιοπιστία του επιβατικού κοινού ως προς τις δυνατότητες του ΟΑΣΑ, μετά από όσες προσπάθειες έχουν αποβεί άκαρπες.
Σε αυτό θα συμφωνήσω. Όταν ο ΟΑΣΑ (ή οι Συγκοινωνίες Αθηνών πλέον) προσπαθεί να δημιουργήσει μια νέα εικόνα αλλά και ένα νέο κλίμα στη σχέση του με το επιβατικό κοινό, μια τέτοια αμέλεια είναι κάπως... φάουλ. Είναι μεν λεπτομέρεια, ωστόσο δεν περνά απαρατήρητη από το κοινό.
(11-01-2015, 09:04 PM)MrVanHool Έγραψε: Όσο για την τζάμπα κριτική που μπορεί να υπήρχαν πολλοί λόγοι για την καθυστέρηση διόρθωσης, το ίδιο ισχύει και για τα οχήματα του ΑΜ ΒΟΤ (τώρα και του ΑΜ ΡΑΛ) που με περισσή ευκολία κράζετε (φαντάζομαι, μη γνωρίζοντας τους τουλάχιστον 5 λόγους που τα οχήματα είναι ακινητοποιημένα / διότι το ''Είναι σιδεροφάγοι - Είναι μπουρδέλο το συνεργείο'' δεν είναι λόγος, προσωπική άποψη του καθενός είναι!)
Βοτανικιώτες γ*μιάδες, Ραλλιώτες μαρμελάδες!
Δεν τυγχάνει να γνωρίζω πράγματα εκ των έσω, μα πάντοτε ειχα παρατηρήσει (όπως και οι περισσότεροι άλλωστε) πως τα οχήματα του Βοτανικού και της Ράλλη είναι... σάπια. Άρα κάτι δε πάει καλά με τη συντήρηση των δυο αυτών αμαξοστασίων.
(11-01-2015, 09:04 PM)MrVanHool Έγραψε: Αντιθέτως, ο κ.Δημητριάδης προσπαθώντας να πλησιάσει τις συγκοινωνίες στον επιβάτη και να αφήσει το δικό του σημάδι στις συγκοινωνίες (με ένα σωρό αλλαγές που προωθεί) , δείχνει ξεκάθαρα ότι πρωτίστως τον νοιάζει η επικοινωνιακή πλευρά με το επιβατικό κοινό (από ηχητική αναγγελία, από οθόνες τηλεματικής, από καθιέρωσης πρότυπων γραμμών, από αναγραφόμενες εκτιμώμενες διελεύσεις από κάθε στάση πρότυπων γραμμών στην ιστοσελίδα του και τις λοιπές καμπάνιες που έκανε). Οπότε (για να καταλήξω) ήταν ρεζίλεμα, αφού στον τομέα που ήθελε, απέτυχαν!
Ο κος Δημητριάδης απλά τη θητεία του κάνει. Η τηλεματική ήταν δρομολογημένη να γίνει εδώ και χρόνια, απλά ξεκίνησε -πιλοτικα έστω- επι θητείας του. Για τις ''πρότυπες'' γραμμές δε θα σχολιάσω κάτι. Εγω προσωπικά αν ήμουν στο τιμόνι των ΣΑ δε θα το παινευόμουν αυτό, γιατί θα ήταν σαν να κορόιδευα το κόσμο στα μούτρα (τι πάει να πει οτι το λεωφορείο πλέον θα περνά στην ώρα του; άρα όλα τ' άλλα δεν περνούν στην ώρα τους; ). Επίσης άλλαξε το έμβλημα και η εμπορική ονομασία της εταιρίας. Ένα απλό rebrand όπως κάνει η κάθε εταιρία. Ίσως καλό είναι που οι ΣΑ άρχισαν, μέσω του διαγωνισμού φωτογραφίας πριν μερικούς μήνες, να έχουν μια επαφή με το κοινό μέσω των social media. Αυτό ναι.
(11-01-2015, 09:04 PM)MrVanHool Έγραψε: (απάντηση δεν έλαβα άμεσα, αλλά κατάλαβα)
Τουτέστιν;