(19-11-2009, 06:44 PM)aliance Έγραψε: Το καλό είναι ότι αντί να καταργηθεί το Ε6 καταργούν το Ε1,Ε7,Ε16Εν αντιθέσει με το καταργούμενα το Ε6 (που έχει λιγότερο κόσμο) προχωρά παρακάτω από το 18.
(19-11-2009, 07:49 PM)panos81 Έγραψε: . αλλά το Ε7 μόνο άδειο δεν πηγαινοέρχεται! Και ναι μεν έχει μεγάλο κομμάτι παράλληλο με το Ε14/Χ14, αλλά από τον κόμβο Λεωφ. Κηφισίας - Σπύρου Λούη που είναι η τελευταία κοινή τους στάση, χωρίζει το ένα από το άλλο.Τα ωράριο του Χ14 και του Ε7 δεν συμπίπτουν.
(19-11-2009, 07:49 PM)panos81 Έγραψε: Επίσης στα express που καταργήθηκαν παλαιότερα να προσθέσω τα Ε11 (Πετρούπολη), Ε21 (Καματερό), Ε15 (Τ.Ε.Ι. Αθηνών) και Ε18 (Πέραμα), επίσης σε περιοχές χωρίς παράλληλο μέσο σταθερής τροχιάς.Από όσο γνωρίζω το Ε15 δεν έχει καταργηθεί. Όσο για τα Ε11/Ε22 (όχι Ε21)/Ε18 και άλλα (πχ Ε40, Χ12 και η 12 δύο φορές) καταργήθηκαν διότι η διαδρομή τους δεν έκανε για γραμμές express. Το θέμα είναι το αποξήλωμα των γραμμών εξπρές, δηλαδή την κατάργηση όσων μπορούσαν να καταργηθούν και μετατροπή άλλων σε κανονικές γραμμές (πχ Χ27, Χ12).
(19-11-2009, 09:15 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Το Ε1 απο πελατεια παει χαρμα! Οταν περιμενω το Α1 και ξαφνικα σκαει μυτη το Ε1 βαραω παλαμακια (οπως και οι περισσοτεροι αλλωστε), γιατι ξερω οτι θα φτασω γρηγορα. Και τωρα το κοβουν? Γλιμπ. Μπουχουχου.Το ίδιο ίσχυε και για το Ε7 στην Λ.Κηφισίας