Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2010
#65
Επιστρεφω και συνεχιζουμε...

Οι χρονοαποστάσεις ανάμεσα στα λεωφορεία στη Μεσογείων έχουν αυξηθεί κατά πολύ από την 1η Ιουλίου και μετά, ενώ παρατηρείται συχνά το φαινόμενο να περνάνε 4-5 express από τις στάσεις προτού διέλθει κανονικό δρομολόγιο που μας κάνει την τιμή να σταματήσει. Θα πρότεινα, λοιπόν, μια και έτσι κι αλλιώς κοντεύει η ημερομηνία λήξης των έργων του Μετρό, για το υπόλοιπο διάστημα της λειτουργίας τους τα Χ5 και Χ6 να σταματούν σε όλες τις στάσεις ώστε να επανέλθει το συγκοινωνιακό έργο στη Μεσογείων σε επαρκείς για το επιβατικό κοινό ρυθμούς. (Χρόνοι Δρομολογίων)

Καλώς τον φίλο. Συμφωνώ σχεδόν σε όλα όσα γράφεις. Δύο γραμμές εξπρές στο Αμυνα - Πλακεντία είναι πολλές. Τα λεωφορεία του Χ5 πιστεύω πως έπρεπε απλά να προστεθούν σε αυτά του 403.


Ετσι μπραβο... Να σταματανε παντου και να βγαζει το καθε αμαξι στην καθε βαρδια ενα δρομολογιο μονο, και αυτο με υπερωρια... Και να ταλαιπωρειται το ΣΥΝΟΛΟ των μετακινουμενων στη Μεσογειων... Καταργηση ολων των εξπρες τωρα!

Τα εξπρές του αεροδρομίου πρέπει επιτέλους να καταργήσουν τον ανόητο περιορισμό επιβίβασης και αποβίβασης. Ας κρατήσουν την αυξημένη τιμή εισιτηρίου αλλά ας αφήνουν ελεύθερα να μπαίνει και να βγαίνει όποιος θέλει να την πληρώσει στις λίγες στάσεις τους. Δεν μπορώ να σκεφτώ ΕΝΑΝ λόγο για να κάθομαι π.χ. στην 7η Χολαργού και να βλέπω τα Χ94 και Χ95 να κατεβαίνουν τη Μεσογείων προς Αθήνα άδεια. Ποιος κερδίζει από αυτό;


Κερδιζει ο επιβατης που ειναι εκεινη τη στιγμη μεσα στο οχημα και εχει πληρωσει το ακριβο εισητηριο για να ταξιδεψει απο το αεροδρομιο και ο επιβατης ο οποιος το αναμενει να επιστρεψει για να τον ΠΑΕΙ στο αεροδρομιο και δεν χρωσταει τιποτα να τον καθυστερεις εσυ, ποσο μυαλο να θελει αυτο?

Και κάτι για τις γραμμές 300: Στα Χ5 και Χ6 πολύ σωστά αποφάσισαν να αφήνουν τον επιβάτη στην Εθνική Αμυνα χωρίς αλλαγή ρεύματος, ώστε να μην καθυστερεί να πάει στη δουλειά του, και να στρίβουν άδεια τα λεωφορεία από Κατεχάκη. Πολύ σωστά και μπράβο. Και ρωτώ τώρα: Τα λεωφορεία 3ΧΧ και 125 που δεν το κάνουν αυτό, είναι από άλλη χώρα; Απευθύνονται σε επιβάτες κατώτερου Θεού; Πόσο δύσκολο είναι να κάνουν και αυτά το ίδιο πράγμα και να μας απαλλάξουν από την αναμονή στο φανάρι που μπορεί να πάρει και 20 λεπτά με κίνηση; Χρειάζονται πολλά κεφάλια να το σκεφτούν και πολλοί καρεκλοκένταυροι να υπογράψουν; (Διακοπή Μετρό γραμμή 3)


Λογοι ασφαλειας το επιβαλλουν... Επισης υπενθυμιζω οτι αν συγκεντρωθουν ΟΛΑ μαζι να αποβιβασουν τοτε θα δημιουργησουν προσθετο προβλημα...

Το βασικό με τις απεργίες είναι πως αυτό το "την τάδε ώρα πρέπει να βρίσκονται στα αμαξοστάσια" δεν εξυπηρετεί καθόλου τους επιβάτες και γίνεται αφορμή για μεγάλες ταλαιπωρίες. Κατά τη γνώμη μου, την ώρα που ανακοινώνεται στο κοινό ότι αρχίζει μια απεργία πρέπει να φεύγουν τα τελευταία λεωφορεία από αφετηρίες και τέρματα. Θέλουν να αφήνουν την καβάντζα τους και να ανακοινώνουν την απεργία για δύο ώρες πριν από την κανονική; Ας το κάνουν, αλλά να υπάρχει η εγγύηση πως αν πας ως εκείνη την ώρα στη στάση, θα περάσει τουλάχιστον ένα λεωφορείο να σε πάρει, ακόμα και στη γραμμή που κάνει την πιο μεγάλη διαδρομή. (Απεργίες)


Οι απεργιες δεν γινονται για να εξυπηρετειται το επιβατικο κοινο αλλα κατα κανονα για τη διεκιδικηση των αιτηματων των εργαζομενων (δικαιων και μη). Ενημερωνεσαι εγκαιρα, οποτε αμα δεν βρεις λεωφορειο, κακο του κεφαλιου σου, δεν σου φταιει κανεις... Ο εργαζομενος σχολαει στο αμαξοστασιο, οχι στη σταση σου...

Με την ευκαιρία να πω και μερικές σκέψεις μου για τα Χ5/Χ6 και για τις συγκοινωνίες από Εθνική Αμυνα γενικότερα:

Α. Οπως βλέπω από την εμπειρία μέχρι τώρα, το Χ6 υπερεπαρκεί ως γραμμή express Αμυνα/Πλακεντία. Θα τολμούσα λοιπόν να προτείνω, για τους 6 μήνες μη λειτουργίας του μετρό, να πάνε όλα τα Χ5 στη γραμμή 403 χωρίς να κάνουν express δρομολόγιο.

Β. Τα λεωφορεία που σταματάνε στην Εθνική Αμυνα πρέπει να χάνουν συνολικά πάνω από 1 ώρα την ημέρα προκειμένου οι οδηγοί να ενημερώσουν κάποιους επιβάτες, το πλήθος των οποίων είναι πάντα σταθερό, αν περνάνε από Πλατεία Αγ. Παρασκευής. Ας βάλουν μια ταμπέλα μπροστά που να γράφει "περνάμε από Πλ. Αγ. Παρασκευής" ή "δεν περνάμε από Πλ. Αγ. Παρασκευής" για να τελειώνει αυτή η ιστορία. (Διακοπή Μετρό γραμμή 3)

Εαν εννοεις το υπερεπαρκει το Χ6 γιατι δεν κρεμονται οι επιβατες απο τις πορτες τοτε ναι, μαλλον εχεις δικιο. Για την προταση σου για το Χ5 ισχυουν τα παραπανω... Θανατος στα εξπρες... Οσο για το χαρτι που προτεινεις (αληθεια, με ποιον τροπο βγαινει οτι ο οδηγος χανει μια ωρα ενημερωνοντας τους επιβατες?) μετα θα γκρινιαζες για το χαρτι οποτε το αγνοω...

Μία περιοχή της Αθήνας που έχει εγκαταλειφθεί συγκοινωνιακά τα τελευταία χρόνια είναι αυτή της Καλλιιθέας. Αν και ιδιαίτερα πυκνοκατοικημένη, δεν συμπεριλαμβάνεται ποτέ στα συγκοινωνιακά σχέδια, μελέτες, πλάνα και δεν συμμαζεύεται, ενδεχομένως επειδή έχει δύο σταθμούς ηλεκτρικού και ίσως γι' αυτό θεωρείται "πολυτελείας" ή κάτι τέτοιο εν πάσει περιπτώσει, με συνέπεια τα πράγματα να πηγαίνουν από το κακό στο χειρότερο. Εκτός από την κρατική αδιαφορία, η δημοτική αρχή δεν πιστεύει ούτε αυτή πως χρειάζεται ο δήμος να έχει δημοτική συγκοινωνία, κι έτσι παραμένει ο μόνος από τους μεγάλους δήμους της Αθήνας χωρίς αυτήν. Ε, δεν πειράζει, κάποιοι φαίνεται πως προτιμούν τις ψήφους των κατοίκων των Βριλησσίων, της Κηφισιάς, της Κάτω Ερημιάς ή της Ανω Ραχούλας από τις δικές μας, οπότε ας παίρνουν αυτό που τους αξίζει...
Ακόμα και έρευνες συλλόγων για τη συγκοινωνία δεν λαμβάνουν υπόψη τους την Καλλιθέα, αναφέροντάς την μόνο για να πουν πως... δεν θα ασχοληθούν με αυτή.


Καλως τον στη γειτονια μου... Στα χρονικα διαστηματα που βρισκομαι στην Αθηνα χρησιμοποιω μια γκαρσονιερα που διαθετω σε αυτην ακριβως την περιοχη. Θησεως με Ευαγγελιστριας... Ποτε μου δεν ειχα προβλημα να παω οπουδηποτε, δεν ειχα αναμονη στη σταση πανω απο δεκα λεπτα ειτε τρολει ειτε 040 (που σημαινει και λιγο - ελαχιστο μαλλον - περπατημα). Βεβαιως και το γεγονος οτι εχει δυο σταθμους ηλεκτρικου ΕΙΝΑΙ ειδος πολυτελειας (ταχυτητα-συχνοτητα εστω υπο κανονικες συνθηκες) και σιγουρα δεν εχει συγκοινωνιακο προβλημα - ισως μαλιστα να μιλαμε για τον πλεον προνομιουχο δημο σχετικα (σε αντιδιαστολη με την φιλικοτητα στη χρηση ΙΧ). Η δημοτικη συγκοινωνια οπου εχει εφαρμοστει ειναι για αλλους λογους και οχι για την εξυπηρετηση του επιβατικου κοινου, καποιες φορες το κανει, αλλα και να μην γινοταν αυτο δεν θα αλλαζε κατι. Η Καλλιθεα δεν εχει δημοτικη συγκοινωνια γιατι δεν τη χρειαζεται (δεν ειναι λογικη το οτι οι αλλοι δημοι εχουν, εμεις γιατι οχι - δεν προσδιδει στο πρεστιζ ενος δημου το λεωφορειο), να το δρομολογησει, ΠΟΥ? Οι δε ερευνες για την συγκοινωνια δεν ασχολουνται με την περιοχη διοτι ειναι απολυτα καλυμμενη. Ας απαντησουν αντι για μενα ποιοι αντιμεωπισαν οποιοδηποτε προβλημα σε οποια συναντηση καναμε στην Αιγλη ειτε να ερθουν ειτε να φυγουν. Εγω να σου αναφερω οτι ολοι (πλην dimangelid ως συνηθως) ερχοντουσαν στην ωρα τους... Παμε παρακατω...

Κι έτσι τα προβλήματα διαιωνίζονται, μερικά εκ των οποίων είναι και τα εξής:

- Τα δύο τρόλεϊ 1, 5 και το λεωφορείο 040 που κυρίως εξυπηρετούν τη σύνδεση της κεντρικής λεωφόρου της Καλλιθέας (Θησέως) με την Αθήνα έχουν πλέον ανεπαρκές πλήθος δρομολογίων για να εξυπηρετήσουν την επιβατική κίνηση


Απο που προκυπτει αυτο?

- Η σύνδεση της λεωφόρου Θησέως με τον σταθμό του ηλεκτρικού στην Καλλιθέα γίνεται με ένα λεωφορείο (911) που περνάει κατά μέσο όρο ανά... 45-50 λεπτά, και μάλιστα εκτός νυχτερινών ωρών, Σαββάτου και Κυριακής!

Εγω παλι απο το φαναρι της Θησεως παω στον σταθμο της Καλλιθεας σε 4-5 λεπτα, εσυ αμα θελεις να περιμενεις 45-50 λεπτα το 911, ενταξει, θα το πυκνωσουμε...

- Η σύνδεση του ηλεκτρικού σταθμού του Ταύρου με τον υπόλοιπο... κόσμο είναι ανύπαρκτη, παρά το γεγονός ότι διαθέτει πάρκινγκ πολλών θέσεων, όπου άνετα χωράνε αφετηρίες και δύο και τριών λεωφορειακών γραμμών, όπως άλλωστε αποδεικνύεται περίτρανα με τα προσωρινά 010/011

Ας το καταργησουμε λοιπον το παρκινγκ... Να βγαλουμε ολα εκεινα τα αυτοκινητα στους δρομους της Καλλιθεας... Γιατι? Γιατι η σταση "Χαροκοπου" με τον σταθμο του Ταυρου ειναι τρια λεπτα με τα ποδια...

- Το τρόλεϊ 1, λόγω της τεράστιας διαδρομής που κάνει, μεγάλο μέρος της οποίας (Αγ. Ιωάννης Κουκακίου - Πλ. Αττικής) συμπίπτει ΑΠΟΛΥΤΑ με τη χάραξη της υπάρχουσας γραμμής 2 του μετρό και συνεπώς είναι ΑΧΡΗΣΤΗ, πανεύκολα χάνεται κάπου στην κίνηση με συνέπεια να αφήνει σε ώρες αιχμής την Καλλιθέα χωρίς συγκοινωνιακό έργο

Να το κοψουμε λοιπον... Ανταποκριση που και πως θα κανει?

- Κάποιοι καρεκλοκένταυροι έχουν ορίσει πως τα τρόλεϊ 1 και 5, όταν υπάρχει πορεία στο κέντρο της Αθήνας (δηλαδή τις μισές μέρες του χρόνου) δεν πρέπει να κυκλοφορούν, ούτε καν σε περιορισμένο κομμάτι της διαδρομής, με συνέπεια η Καλλιθέα να αποκόπτεται

Πραγματι... Αντε και να εξυπηρετηθει απο τα οχηματα που ειναι εγκλωβισμενα νοτια... Να κανει αναστροφη που? Δεν ειμαστε με τα καλα μας... Χωρια που ουτως ή αλλως παραλυει απο επιγεια ΜΜΜ το συμπαν σε τετοιες συνθηκες...

- Δεν υπάρχει απευθείας συγκοινωνιακή σύνδεση Λεωφόρου Θησέως/σταθμού μετρό Νέου Κόσμου, παρά το γεγονός πως πρόκειται για μία ευθεία (!)

Δεν ειναι λειτουργικη μια τετοια γραμμη...

- Παραμένει συγκοινωνιακά αναξιοποίητη η Χαμοστέρνας, με συνέπεια μεταβάσεις από την Καλλιθέα σε εξωτικές περιοχές όπως Ρουφ, Πειραιώς κ.λπ. να είναι αδύνατες χωρίς να χρειαστεί να πας μέσω... Ομόνοιας

Να την κανουμε... Τι μεταφορικο εργο θα εχει μια τετοια γραμμη?

Πριν κάνω τις προτάσεις, θα αναφέρω ότι δεν θεωρώ πως τα διερχόμενα λεωφορεία και τραμ από Λ. Συγγρού και Ποσειδώνος αποτελούν κομμάτι της συγκοινωνίας της Καλλιθέας. Μπορεί να εξυπηρετούν τα όρια του Δήμου και να αποβιβάζουν επιβάτες που μετεπιβιβάζονται σε άλλα μέσα για να μπουν στην Καλλιθέα, αλλά το μήκος και το πλάτος του Δήμου είναι πολύ μεγάλο για να βάλουμε τις συγκεκριμένες οδικές αρτηρίες στο ίδιο τσουβάλι με π.χ. τη λεωφόρο Αλίμου για τον Αλιμο. Πέραν τούτου, είμαι κάθετα και ολοκληρωτικά αντίθετος στη λογική που οδηγεί σε συνεχή πύκνωση των λεωφορειακών γραμμών που διέρχονται από κεντρικές αρτηρίες σε βάρος αυτών που εξυπηρετούν τη "γειτονιά". Δυστυχώς, οδηγούμαστε, και λόγω του διπλοπαρκαρίσματος, με μεγάλη ταχύτητα σε ένα μέλλον με ολοένα και λιγότερα λεωφορεία μέσα από γειτονιές και συνοικίες, και δεν θέλω με κανένα τρόπο να συμβάλλω σε αυτό (και λέω, φυσικά, ένα ΜΕΓΑΛΟ ΝΑΙ στη διατήρηση γραμμών όπως το 060 που συζητάτε τελευταία).

Τα διερχομενα απο Συγγρου και Ποσειδωνος ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ κομματι της συγκοινωνιας της Καλλιθεας και εξυπηρετουν αυτο ακριβως που γραφεις, τις παρυφες, τις περιοχες στα ορια του Δημου... Απο δω και περα λοιπον - συμφωνα με αυτα που προτεινεις - θα βαλουμε ολα τα λεωφορεια στα στενα, να φρακαρουν στα διπλοπαρκαρισμενα, να κορναρουν κατω απο το σπιτι μας (τι να κανει ο ερημος ο οδηγος?) και να αγανακτουν ακομα περισσοτερο οι επιβατες στις στασεις... Δεν παμε καλα μου φαινεται...

Συνδυάζοντας τα προηγούμενα με την κατά το δυνατόν ρεαλιστική αντιμετώπιση της πραγματικότητας, προτείνω τα εξής:

1. Τζιτζιφιές - Στ. Μετρό Νέου Κόσμου
Δρομολόγιο που ξεκινά από Τζιτζιφιές, ανεβαίνει τη Θησέως, συνεχίζει Λαγουμιτζή, φτάνει στο σταθμό Νέου Κόσμου και επιστρέφει (με προοπτική να γίνει γραμμή τραμ στο μέλλον που θα συνδέει το σταθμό του τραμ "Καλλιθέα" με αυτόν του Νέου Κόσμου). Μια απλή, λειτουργική και γρήγορη γραμμή που θα οδηγεί από την Θησέως στο μετρό, χωρίς το πήξιμο μέσα στα φορτηγά στο Κουκάκι. Θα μπορούσε να αντικαταστήσει ακόμα και ολοκληρωτικά το τρόλεϊ 1 αν είχε συχνά δρομολόγια.


... Πραγματικα δεν ξερω τι να πω, δεν μπορω να καταλαβω τι μυαλο μπορει να το προτεινει αυτο...

2. +1 λεωφορείο για τη γραμμή 911 ώστε να διπλασταστούν τα υπάρχοντα δρομολόγια προς και από το σταθμό ΗΣΑΠ Καλλιθέας (αυτή τη στιγμή η γραμμή εξυπηρετείται με 1 όχημα), παράταση των δρομολογίων ως τα μεσάνυχτα και δρομολόγηση και Σαββατοκύριακο.

Οχι μονο... Αρθρωτα να δρομολογησουμε... Εχεις καμια εικονα ποσους επιβατες κουβαλαει την ημερα?

3. Τοπικό δρομολόγιο σύνδεσης του σταθμού Ταύρου με τα ενδότερα της Καλλιθέας και διαδρομή (κυκλική): Στ. Ταύρου - Αγ. Πάντων - δεξιά Θησέως - δεξιά Σιβιτανίδου - αριστερά Κρέμου - αριστερά Μεγαλουπόλεως - αριστερά Θησέως - δεξιά Περικλέους - αριστερά Δημοσθένους - αριστερά Σπάρτης - δεξιά Λυκούργου - δεξιά Σιβιτανίδου - αριστερά Θησέως - Χαροκόπου - Στ. Ταύρου

Γιατι οχι? Να ζητησω κι εγω ενα? Χαροκοπου-Καραγιαννη για να μην κουβαλαω με τα ποδια τις σακουλες απο τον Σκλαβενιτη...

4. Δρομολόγιο Στ. Ταύρου - Χαμοστέρνας - Ρουφ - Στ. Λαρίσης (νομίζω έχει προταθεί κάτι ανάλογο, οπότε δεν επεκτείνομαι ιδιαίτερα).

Η μονη σοβαρη προταση... Απο ολα οσα γραφεις ειναι το μονο που εχει μια λογικη. (αλλα δεν επεκτεινεσαι ιδιαιτερα...)

5. Κατάργηση του τμήματος Αγ. Ιωάννης Κουκακίου - Πλ. Αττικής του τρόλεϊ 1, το οποίο θα εκτελεί κυκλική διαδρομή ΗΣΑΠ Μοσχάτου - Γαργαρέττα/Σταθμός Μετρό Συγγρού Φιξ, χωρίς όμως μείωση των οχημάτων, ώστε να πυκνώσουν τα δρομολόγια και να μην περνά από το κέντρο της Αθήνας. Για το υπόλοιπο κομμάτι επαρκεί το Μετρό και ο συνδυασμός του τρόλεϊ 5 και του λεωφορείου 057.

Πραγματι ειναι περιττο... Τι ειναι να πας Πλ. Αττικης μετα? Συνδυαζει ΜΟΛΙΣ τεσσερα (4) ΜΜΜ... Τοσο απλο...

6. Επέκταση της νυχτερινής γραμμής του 040 έως την Ομόνοια ώστε να προσφέρει καλύτερη ανταπόκριση με το 500.


Λογικο. Βλεπεις για να παρεις το 500 το οποιο οργωνει την Καλλιθεα, πρεπει πρωτα να πας Συνταγμα...

7. Γραμμή Express Σύνταγμα αφετηρία 040 - Συγγρού - Καλλιθέα που θα περνά από τη Συγγρού προς την Καλλιθέα και αντίστροφα όπως το 910 συνεχίζοντας ευθεία επί της Θησέως και θα κάνει τέρμα μαζί με το τρόλεϊ 5 με ενδιάμεσες στάσεις στο Μετρό Συγγρού - Φιξ, στη Χαροκόπου και στην Πλ. Δαβάκη. Σκοπός της να απεγκλωβίσει το 040 από το μεταφορικό έργο για τις πιο βεβαρημένες και δημοφιλείς στάσεις, προσφέροντας ταυτόχρονα ταχύτερη μετάβαση σε αυτές, αφού τα λεωφορεία δεν θα περνούν από Χαροκόπου/Αγ. Πάντων. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν λεωφορεία του 040 με ένδειξη express ώστε να μην απαιτηθούν παραπάνω οχήματα. (Αναδιάρθρωση του Δικτύου ΜΜΜ της Αθήνας ΙΙΙ)


Κυριες και κυριοι, προηγουμενως τους καναμε κηδεια, αλλα να που τωρα αναστηθηκαν οι εξπρες... Θα κανουμε λοιπον μια γραμμη που θα εξυπηρετει γρηγορα ...κανεναν... Και μαλιστα θα του φορτωσουμε τον χρονο εκτελεσης (ειπαμε θα παει οπως το 910).

Επειδή κατά καιρούς μου έχει τύχει να βρίσκομαι σε ένα μέρος που δεν γνωρίζω καλά και να περιμένω λεωφορείο σε στάση που έχει καταργηθεί ή να υπάρχει κάπου στάση αλλά να λείπει για κάποιο λόγο η κολώνα με την ένδειξη κ.λπ. σκέφτηκα να κάνω αυτό το τόπικ ώστε να καταγραφούν τέτοιες περιπτώσεις για να αποφεύγονται σχετικές ταλαιπωρίες.
(...)
Εχω επίσης την εντύπωση, χωρίς να είμαι απόλυτα σίγουρος, πως κάπου στη Συγγρού κοντά στου Φιξ, υπάρχει ακόμα μια στάση στο ρεύμα προς Παραλία που αναφέρει (λανθασμένα) πως περνάει από εκεί το 108.
Αυτά προς το παρόν... (Στάσεις)


Ενα σημειο που θα συμφωνησουμε... Μονο που οταν το αντιλαμβανεσαι, το πιο απλο που εχεις να κανεις ειναι να στειλεις ενα mail στον ΟΑΣΑ σχετικα με το προβλημα αυτο. Πολυ συντομα θα εχει λυθει...

Οι "κούκλα" γραμμές του σταθμού Καλλιθέας μπορεί μεν να είναι πλέον τσιμεντωμένες, αλλά θυμίζουν επίσης και μίνι χωματερή μια και από τότε που τελείωσαν τα έργα δεν έχει σκουπιστεί ποτέ ο χώρος, με συνέπεια κάτω από τις αποβάθρες να έχουν συσσωρευτεί σκουπίδια, χώμα και λάσπη και καθημερινά να αντικρύζουμε ένα θέμα που προσβάλλει τόσο την αισθητική μας όσο και την οικολογική μας συνείδηση.
Μήπως κάποιος πρέπει να πάρει μια σκούπα στο χέρι και να συμμαζέψει τα πράγματα; (Αναβάθμιση γραμμής ΗΣΑΠ – την επόμενη ημέρα από το μήνυμά μου έγινε μάζεμα των σκουπιδιών και ο χώρος ως σήμερα διατηρείται σχετικά καθαρός, αν και το χώμα και οι λάσπες παραμένουν)


Οταν κατι προσβαλλει την αισθητικη μου (δεν μιλαω για οικολογικη συνειδηση γιατι ελαχιστοι νομιζω οτι εχουν καταλαβει τι ειναι αυτο στην Καλλιθεα - δεν ειναι η ανακυκλωση) στρεφω το βλεμμα μου αλλου (στον καταγαλανο αττικο ουρανο ας πουμε). Ισχυουν τα παραπανω... Στον σταθμαρχη το ανεφερες? Ενα ενδεχομενο να μην προλαβαν για τον χ λογο να τα καθαρισουν το σκεφτηκες?

Στο σταθμό της Καλλιθέας μόνο από σύμπτωση δεν έχει γίνει μέχρι τώρα (αν δεν έχει γίνει) κάποιο ατύχημα με το μπάχαλο που επικρατεί με τα Χ13.
Αντί να κάνουν την αποβίβαση των επιβατών που έρχονται με τα Χ13 μετά τη στροφή και στο σημείο όπου αρχίζει ο φαρδύς πεζόδρομος, την κάνουν ένα τετράγωνο πριν από το σταθμό, σε δρόμο διπλής κυκλοφορίας και με στενά πεζοδρόμια, με συνέπεια τα αυτοκίνητα να κάνουν ελιγμούς για να κερδίσουν χρόνο, οι επιβάτες να κινούνται στα τυφλά προσπαθώντας να περάσουν απέναντι, το Χ13 από την άλλη μεριά να ξεκινά κι αυτό για να δώσει χώρο στο καινούργιο που ήρθε για να παρκάρει, οι επιβάτες από τον ηλεκτρικό να τρέχουν για να προλάβουν το Χ13 που φεύγει, όσοι κινούνται προς τον ηλεκτρικό να πέφτουν πάνω σε αυτούς που έρχονται από τον ηλεκτρικό και γενικά να γίνεται χαμός.
Κι όλα αυτά μπορούν κάλλιστα να αποφευχθούν αν το Χ13 δεν αποβιβάζει τους επιβάτες στη στάση του 218/232 προς Υμηττό, αλλά ΑΦΟΥ κάνει τη στροφή, πίσω από τον πεζόδρομο του σταθμού και στη στάση των 218/232 προς Πειραιά. Λίγη κοινή λογική θέλει... (Μισθώσεις λεωφορείων από την ΗΣΑΠ Α.Ε. λόγω έργων)

Τα λεωφορεια αποβιβαζουν τους επιβατες σε συγκεκριμενες θεσεις και οχι αυθαιρετα. Αν σε αποβιβασει σε αλλο σημειο και σκονταψεις και σπασεις το ποδι σου ο οδηγος διωκεται ποινικα, ασχετα αν το εκανε για να σε εξυπηρετησει. Τερμα. Ως ενηλικας επισης ο καθε πεζος ειναι υπευθυνος για τη σωματικη του ακεραιοτητα, δεν εχει λογικη ουτε και ειναι επιχειρημα το "μπορει να γινει ατυχημα" ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΝΑ ΜΗ ΓΙΝΕΙ...


Αυτη λοιπον ειναι η επιχειρηματολογια σου και αυτη η προσφορα σου...

Αν νομιζεις λοιπον οτι σε συκοφαντω (αληθεια, γιατι να το κανω, γνωριζομαστε, εχω προσωπικα μαζι σου?) τοτε τι να πω... Ας το κρινουν οι αλλοι... Εγω θα σου πω ενα μονο... Ειναι η τελευταια φορα που θα αφιερωσω ενα διωρο για να ασχολουμαι με χαζομαρες...

Καντε εναν κοπο να σοβαρευτειτε...


Μηνύματα στο Θέμα
[Χωρίς Θέμα] - από lanciahf - 02-12-2009, 01:55 PM
[Χωρίς Θέμα] - από ELBO O405GN - 09-12-2009, 10:48 PM
[Χωρίς Θέμα] - από Giannis - 30-12-2009, 11:27 AM
RE: - από lanciahf - 30-12-2009, 12:47 PM
[Χωρίς Θέμα] - από Cmaniac - 11-02-2010, 03:38 PM
[Χωρίς Θέμα] - από Cmaniac - 11-02-2010, 05:45 PM
[Χωρίς Θέμα] - από ELBO O405GN - 27-02-2010, 10:45 AM
RE: - από N1Ellinikou - 27-02-2010, 06:15 PM
[Χωρίς Θέμα] - από Citaro - 28-02-2010, 12:21 AM
RE: - από garvanitis - 01-03-2010, 01:15 AM
RE: - από Citaro - 01-03-2010, 10:15 AM
[Χωρίς Θέμα] - από garvanitis - 05-03-2010, 07:40 AM
RE: - από amoran - 08-03-2010, 01:22 PM
RE: - από garvanitis - 09-03-2010, 05:06 AM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2024 N1Ellinikou 592 80.213 , 05:37 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2023 N1Ellinikou 322 103.638 28-12-2023, 08:36 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Man Lion's city
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2022 N1Ellinikou 158 75.158 09-12-2022, 07:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2021 N1Ellinikou 337 218.196 23-12-2021, 11:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2020 Citaro 77 59.021 24-11-2020, 07:10 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2019 N1Ellinikou 165 140.092 21-01-2020, 05:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas260
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2018 N1Ellinikou 167 144.071 29-12-2018, 03:05 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2017 marios.ilioupoli 117 130.512 05-12-2017, 10:39 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2016 georgio 74 102.350 09-12-2016, 01:15 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2015 N1Ellinikou 149 221.665 21-12-2015, 12:20 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Citaro

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 19 Επισκέπτης (ες)