(01-03-2010, 08:48 PM)garvanitis Έγραψε: Οταν εχεις ενα προβλημα αναζητας την αιτια του. Αυτο ισχυει διεθνως, οχι μονο στην Ελλαδα. Δεν ειδα ποτε και σε καμια δημοσιευση σου ουτε να κανεις καποια ερευνα στα αιτια του προβληματος ουτε φυσικα να προτεινεις λυσεις... Μονο κριτικη επι των παντων καλυμμενος απο την ανωνυμια και απο ουσια φυσικα μηδεν...
Για εξηγησε μου λιγακι, ποιος ειναι αυτος ο νομος που δεν εξυπηρετει το δημοσιο συμφερον και πρεπει να καταργηθει? Ποιοι ειναι οι ΤΕΜΠΕΛΧΑΝΑΔΕΣ? Οι οδηγοι των λεωφορειων που δινουν καθε μερα αγωνα για να εξυπηρετηθεις εσυ ακομα κι οταν δεν το καταφερνουν επαρκως?
Γυρνα πλευρο και συνεχισε τον υπνο σου, αλλοι θα αποφασιζουν μια ζωη για σενα...
Κατ' αρχάς, το "καλυμμένος από την ανωνυμία" άσ'το, δεν είδα κανέναν σε αυτό το φόρουμ να υπογράφει με το ονοματεπώνυμό του. Οταν θα κάνω κάποια καταγγελία που θα αφορά επώνυμα κάποιον, τότε θα γράψω και το δικό μου όνομα.
Πάμε τώρα στους "τεμπελχανάδες": Υπάρχουν σε αυτό το φόρουμ και στο παλιό εκατοντάδες καταγγελιών για: Οδηγούς που παρακάμπτουν τμήματα διαδρομών επειδή έτσι τους βολεύει, μηχανικούς που αργούν να φτιάξουν οχήματα σε συγκεκριμένα αμαξοστάσια ή κάνουν ελλιπή συντήρηση, αμαξοστάσια που παρέχουν καλύτερες υπηρεσίες από άλλα, σταθμάρχες που δεν ελέγχουν αν τα οχήματα φεύγουν στην ώρα τους, οδηγούς που πίνουν καφέ ενώ έπρεπε να έχουν φύγει από την αφετηρία, οδηγούς που δεν πηγαίνουν στις προγραμματισμένες βάρδιες τους για άγνωστους λόγους, οδηγούς αγενείς, αρμόδιους που παραγγέλνουν και παραλαμβάνουν προβληματικά οχήματα (βλ. Solaris) κι ένα κάρο ακόμα. Αν θες να σου στείλω και links, πολύ ευχαρίστως. Από αυτές τις εκατοντάδες καταγγελιών πολλές έχουν γίνει από άτομα που εργάζονται σε ΕΘΕΛ και ΟΑΣΑ και δεν αντέχουν να είναι εκείνοι τα κορόιδα και να βλέπουν μπροστά τους το κάθε λαμόγιο να παίρνει τζάμπα μισθό. Αυτοί είναι οι τεμπελχανάδες. Οσοι δουλεύετε δίπλα τους, τους ξέρετε και ονομαστικά. Εγώ δεν δουλεύω δίπλα τους και δεν μπορώ να μιλήσω με ονόματα, sorry.
(01-03-2010, 07:28 PM)Citaro Έγραψε: Ο κανονισμός διαλειμμάτων απορρέει από κανονισμούς Ε.Ε., το ελληνικό εργατικό δίκαιο και τις διεθνώς αναγνωρισμένες εργατικές "σταθερές" (5νθήμερο, 8ωρο, διάλειμμα)
(01-03-2010, 12:51 PM)amoran Έγραψε: Ακόμα κι ο πιο τεμπέλης δημόσιος υπάλληλος, που παίρνει το μισθό του χωρίς να πατάει ποτέ στη δουλειά του, κι αυτός αν ερωτηθεί θα έχει έτοιμη μια δικαιολογία να σου πει.Αυτός θα είναι κομματόσκυλο, άρα θα τον καλύψει το κόμμα του , όποιο και να' ναι.
(01-03-2010, 12:51 PM)amoran Έγραψε: Οι νόμοι και οι κανονισμοί όταν δεν εξυπηρετούν το δημόσιο συμφέρον πρέπει να ΚΑΤΑΡΓΟΥΝΤΑΙ και να αντικαθίσταται από άλλους.
Κάθε κυβέρνηση ή διοίκηση που θα αποφασίσει να βάλει τέλος στις δικαιολογίες και τις εξηγήσεις των ΤΕΜΠΕΛΧΑΝΑΔΩΝ και να προσαρμόσει τους κανονισμούς και τους νόμους που τους αφορούν στο δημόσιο συμφέρον, θα έχει την αμέριστη συμπαράστασή μου.
Να γίνουν δηλαδή οι βάρδιες 12ωρες (σαν τα ταξί), χωρίς διάλειμμα και να κατεβαίνει ο οδηγός μόνο για κατούρημα, αν βέβαια βρει χρόνο. Μάλιστα . . . Και δε μου λες φίλε amoran, ξύπνησες ποτέ Κυριακή πρωι στις 03:00 για να πιάσεις τιμόνι; Πρόσεξε, όχι άλλη δουλειά , αλλά τιμόνι που μεταφέρει ζωντανά! Αν ναι, τότε σε παραδέχομαι.
Α, για να μην θεωρηθεί ότι μεροληπτώ υπέρ των οδηγών, να σημειώσω ότι είμαι ελεύθερος επαγγελματίας χωρίς στάνταρ ωράριο και χωρίς εξασφαλισμένο μισθό!
Για πάρα πολλά φταίνε οι οδηγοί (ειδικά οι παλαιότεροι και οι συνδικαλιζόμενοι) αλλά όχι να γίνονται τα εξιλαστήρια θύματα της χρόνιας ανικανότητας των διοικήσεων του ΟΑΣΑ και του Υπουργείου να προγραμματίσουν σωστά τις ανάγκες τους σε προσωπικό.
Ουδείς πρότεινε να φύγουμε από ένα άκρο και να πάμε σε άλλο. Επίσης μιλώντας για "τεμπελχανάδες" δεν εννοώ πως αυτός ο προσδιορισμός εκφράζει μια ολόκληρη κατηγορία επαγγελματιών. Η "προσαρμογή των νόμων στο δημόσιο συμφέρον" σημαίνει, μεταξύ άλλων, και ένα μεγάλο ΟΧΙ στα κομματόσκυλα. Αλλά ΚΑΙ στη μάστιγα των ΤΕΜΠΕΛΗΔΩΝ. Αν δεν ξεφορτωθούμε αυτή την "κάστα" από τις ΔΕΚΟ, θα βολοδέρνουν μέχρι το τέλος του κόσμου.