01-03-2010, 10:15 AM
(01-03-2010, 01:15 AM)garvanitis Έγραψε: Συμφωνα με τη νομοθεσια ο καθε οδηγος επιβαλλεται να κανει στη βαρδια ενα δεκαλεπτο και ενα εικοσαλεπτο διαλειμμα. Τελος. Αρμοδιοτητα του γραφειου κινησης ειναι να υποδειξει αναμεσα σε ποια προγραμματισμενα δρομολογια θα συμβει αυτο.
Εξ όσων γνωρίζω, ο κανονισμός προσωπικού του ΟΑΣΑ προβλέπει μόνο ένα 20λεπτο κατά το δυνατόν στο μέσον της βάρδιας. Ίσως να βόλευς και το μοντέλο της Γερμανίας: Είτε εφαρμόζεις 30λεπτο σερί ή 2 χ 20 ή 3 χ 15' , η αντί αυτών μετά από κάθε δρομολόγιο 8 λεπτά, αρκεί ο συνολικός χρόνος ακινησίας να είναι τουλάχιστον το 1/6 της βάρδιας.
Ο κεντρικός σχεδιασμός του διαλείμματος γίνεται από τους δρομολογητές του ΟΑΣΑ. Το τοπικο σταθμαρχείο επεμβαίνει όταν γίνεται μπάχαλο το πρόγραμμα.
Πάντως, το να βγεί ένα λεωφορείο στις 04:30 και να κάνει διάλειμμα στις 11:00 είναι λάθος, καθώς ο οδηγός θα έχει ήδη 6,5 μισονυσταγμένες ώρες (και μάλιστα αιχμής) πάνω στο τιμόνι και θα έχει γίνει επικίνδυνος.