01-03-2010, 01:15 AM
Το θεμα το συγκεκριμενο ειναι πολυ πιο περιπλοκο και δεν ειναι δυνατον να αντιμετωπισθει αποσπασματικα... Συμφωνα με τη νομοθεσια ο καθε οδηγος επιβαλλεται να κανει στη βαρδια ενα δεκαλεπτο και ενα εικοσαλεπτο διαλειμμα. Τελος. Αρμοδιοτητα του γραφειου κινησης ειναι να υποδειξει αναμεσα σε ποια προγραμματισμενα δρομολογια θα συμβει αυτο.
Για τη συχνοτητα και την ακριβεια των δρομολογιων τα πραγματα ειναι πολυ πιο μπερδεμενα. Για να βελτιωθει η αξιοπιστια πρεπει να γινουν συγκεκριμενα πραγματα και σε συγκεκριμενη σειρα...
Πρωτα πρεπει να ολοκληρωθει και να εφαρμοστει ο επανασχεδιασμος του συγκοινωνιακου χαρτη (ποσες φορες το εχετε ακουσει αυτο?)... Καθε αυτοκινητο που κινειται πρεπει να ειναι παραγωγικο (πληροτητα τουλαχιστον 30%)
Ακολουθως θα πρεπει να υπολογισθει ο πραγματικος χρονος εκτελεσης του καθε δρομολογιου σε πραγματικες συνθηκες. Με ενα 10% επιπλεον στον πραγματικο χρονο εχουμε μια αξιοπιστη βαση για τα υπολοιπα.
Υπολογισμος μετακινουμενων προσωπων ανα ωρα. Με αυτο το δεδομενο και με τη χωριτηκοτητα του καθε οχηματος καθοριζουμε τη συχνοτητα των αναχωρησεων.
Υπολογιζουμε ποσα οχηματα και ποσοι οδηγοι χρειαζονται για την εκτελεση της γραμμης σε σταθερη βαση (αν υπαρχει εντονος φορτος καποια συγκεκριμενη χρονικη στιγμη της ημερας μπαινουν ενδιαμεσα δρομολογια με επιπλεον οχηματα).
Επισης υπαρχει μονιμη εφεδρεια σε οχηματα και προσωπικο για την καλυψη καθε περιπτωσης κωλυμματος (βλαβη, ασθενεια κλπ.)
Μεχρι να γινουν ολα αυτα ειναι μαλλον ατοπη μια τετοια κουβεντα.
Φυσικα αρκει μια ανασχεση (παρανομα παρκαρισμενο αμαξι στην διαδρομη, πορεια κλπ.) για να στειλει ολοκληρο το σχεδιασμο στο διαολο, αλλα αν αρχισουν να πεφτουν μηνυσεις για παρακωλυση συγκοινωνιων τοτε θα στρωσουν ολοι (στη Θεσσαλονικη εχει γινει αυτο και μαλιστα με μεγαλη επιτυχια, οι καμπανες πεφτουν συννεφο και απο πληροφοριες κυμαινονται απο 20 ημερες μεχρι και 2 μηνες φυλακιση).
Για τη συχνοτητα και την ακριβεια των δρομολογιων τα πραγματα ειναι πολυ πιο μπερδεμενα. Για να βελτιωθει η αξιοπιστια πρεπει να γινουν συγκεκριμενα πραγματα και σε συγκεκριμενη σειρα...
Πρωτα πρεπει να ολοκληρωθει και να εφαρμοστει ο επανασχεδιασμος του συγκοινωνιακου χαρτη (ποσες φορες το εχετε ακουσει αυτο?)... Καθε αυτοκινητο που κινειται πρεπει να ειναι παραγωγικο (πληροτητα τουλαχιστον 30%)
Ακολουθως θα πρεπει να υπολογισθει ο πραγματικος χρονος εκτελεσης του καθε δρομολογιου σε πραγματικες συνθηκες. Με ενα 10% επιπλεον στον πραγματικο χρονο εχουμε μια αξιοπιστη βαση για τα υπολοιπα.
Υπολογισμος μετακινουμενων προσωπων ανα ωρα. Με αυτο το δεδομενο και με τη χωριτηκοτητα του καθε οχηματος καθοριζουμε τη συχνοτητα των αναχωρησεων.
Υπολογιζουμε ποσα οχηματα και ποσοι οδηγοι χρειαζονται για την εκτελεση της γραμμης σε σταθερη βαση (αν υπαρχει εντονος φορτος καποια συγκεκριμενη χρονικη στιγμη της ημερας μπαινουν ενδιαμεσα δρομολογια με επιπλεον οχηματα).
Επισης υπαρχει μονιμη εφεδρεια σε οχηματα και προσωπικο για την καλυψη καθε περιπτωσης κωλυμματος (βλαβη, ασθενεια κλπ.)
Μεχρι να γινουν ολα αυτα ειναι μαλλον ατοπη μια τετοια κουβεντα.
Φυσικα αρκει μια ανασχεση (παρανομα παρκαρισμενο αμαξι στην διαδρομη, πορεια κλπ.) για να στειλει ολοκληρο το σχεδιασμο στο διαολο, αλλα αν αρχισουν να πεφτουν μηνυσεις για παρακωλυση συγκοινωνιων τοτε θα στρωσουν ολοι (στη Θεσσαλονικη εχει γινει αυτο και μαλιστα με μεγαλη επιτυχια, οι καμπανες πεφτουν συννεφο και απο πληροφοριες κυμαινονται απο 20 ημερες μεχρι και 2 μηνες φυλακιση).
