27-02-2010, 10:45 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 27-02-2010, 10:49 AM από ELBO O405GN.)
Θα μιλήσω με συγκεκριμένο παράδειγμα: στο 405 (που το χρησιμοποιώ συχνά) καθημερινές πρωϊνά, από 9.25 επόμενη αναχώρηση 10.00!. Το δρομολόγιο των 9.45 είναι ανεκτέλεστο ακόμη και αν υπάρχει όχημα στην αφετηρία! Προ λίγων ημερών (μια από τις πολλές φορές) ήρθε μιντάκι για 405 στις 9.38, γέμισε αρκετά και ο οδηγός λέει "αναχώρηση 10.00" προκαλώντας την εύλογη διαμαρτυρία των επιβατών, πολλοί εκ των οποίων φύγανε με ταξί ή ένα εκ των 403/412/447 και μετά...περπάτημα ως Μελίσσια.
Το διάλειμμα είναι κάτι σεβαστό, για όλους τους εργαζομένους. Όμως θα πρέπει να προσαρμοστεί στις σημερινές ανάγκες! Δεν μπορεί στα διαστήματα 6-10 το πρωϊ και 2-6 το απόγευμα να υπάρχουν μεγάλα διαλείμματα, καθότι τότε μετακινείται πολύς κόσμος.
Άλλωστε, οι τοπικές ιδίως γραμμές, δεν βρίσκουν τόση κίνηση όσο οι κεντρικές και διαδημοτικές γραμμές. Αν ένα λεωφορείο φτάνει νωρίτερα στο τέρμα του, μπορεί να κάνει τμηματικά διάλειμμα.
Το διάλειμμα είναι κάτι σεβαστό, για όλους τους εργαζομένους. Όμως θα πρέπει να προσαρμοστεί στις σημερινές ανάγκες! Δεν μπορεί στα διαστήματα 6-10 το πρωϊ και 2-6 το απόγευμα να υπάρχουν μεγάλα διαλείμματα, καθότι τότε μετακινείται πολύς κόσμος.
Άλλωστε, οι τοπικές ιδίως γραμμές, δεν βρίσκουν τόση κίνηση όσο οι κεντρικές και διαδημοτικές γραμμές. Αν ένα λεωφορείο φτάνει νωρίτερα στο τέρμα του, μπορεί να κάνει τμηματικά διάλειμμα.
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.