26-02-2010, 01:58 AM
(26-02-2010, 01:08 AM)ELBO O405GN Έγραψε: Η φιλοσοφία εξυπηρέτησης των γραμμών της ΕΘΕΛ χρειάζεται ριζική και εκ βάθρων αναθεώρηση άμεσα!
Πέραν των άλλων, απαιτούνται τα εξής:
1) Πρέπει να καταργηθούν τα σημειώματα που δίνονται στους οδηγούς, με τις ώρες αναχώρησης από αφετηρίες-τέρματα. Κάθε οδηγός, να εκτελεί όσα περισσότερα δρομολόγια προλαβαίνει μέσα στο ωράριο του. Ειδικά σε γραμμές που έχουν αφετηρία-τέρμα σε σταθμούς τρένων, σταδιακά πρέπει τα δρομολόγια να συντονιστούν με τις αφιξοαναχωρήσεις των συρμών ως ακολούθως:
α) σταθμοί ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ: μια αναχώρηση λεωφορείου ανά άφιξη τρένου
β) ΗΣΑΠ-ΜΕΤΡΟ: μια αναχώρηση λεωφορείου ανα 2-3 αφίξεις τρένου
2) Να σταματήσει το φαινόμενο με τα οχήματα που "αραχνιάζουν" στην αφετηρία μέχρι να εκκινήσουν. Αν γεμίζει ένα λεωφορείο, πρέπει να το "διώχνει" ο σταθμάρχης, ακόμη και πρίν την ώρα αναχώρησης.
3) Πρέπει να εφοδιαστούν οι οδηγοί της ΕΘΕΛ με GPS. Έτσι, ακόμη και να μην ξέρει κάποιος καλά τους δρόμους, το δρομολόγιο να εκτελείται απρόσκοπτα και άνετα.
Για το 1 θα μπορούσε να ισχύσει μόνο σε γραμμές με πολύ πυκνά δρομολόγια. Διαφορετικά πρέπει να υπάρχουν δρομολόγια ώστε να γνωρίζει ο επιβάτης πότε περίπου θα περάσει το λεωφορείο (γνωρίζω ότι είναι δύσκολα τα πράγματα τον τελευταίο καιρό, αλλά γράφω για την κανονική περίπτωση). Για την σύνδεση με τα δρομολόγια του μετρό και προαστικού ξεχνάς ότι όλες οι γραμμές δεν έχουν την ίδια συχνότητα. Πχ στον Σταθμό Δουκίσσης Πλακεντίας θα φεύγει ένα 407 και ένα 319 μαζί;
Για το 2 ισχύει αυτό που έγραψα για το 1 με την προσθήκη κάθε αφετηρία να έχει και εφεδρικά οχήματα για να καλύψει τα κενά. Η πρόταση 2 λειτούργησε μόνο με τις Ολυμπιακές Γραμμές στους Αγώνες.
Το 3 πιστεύω ότι δεν είναι πρόβλημα, άλλωστε δεν έχουμε και προσλήψεις για να υπάρχουν νέοι οδηγοί που δεν γνωρίζουν το δρομολόγιο.