7 ώρες πριν
Τελευταία φορά το είχα σχολιάσει τον Απρίλιο και όπως φαίνεται επανήλθε το θέμα καθαριότητας εσωτερικά στα λεωφορεία της ΟΣΥ. Λογικά είχαν κάνει δίμηνη σύμβαση που έληξε.
|
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών ΟΣΥ & λοιπών παρόχων - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2026
|
|
|