21-06-2026, 09:01 PM
Τελευταία Κυριακή χειμερινού λογικά και η απογευματινή διακοπή του 755 έκλεισε άλλη μια χρονιά που δεν κατάφερε ούτε μια φορά να βγάλει όλα τα δρομολόγια.
Συγκεκριμένα έχει 17:25, 19:00, 20:25, 22:05 (με διάλειμμα 21:45-22:05) και μετά 23:25.
Το μόνο ενδιαφέρον είναι που θα φύγει κενό. Σήμερα έφτασε 20:45 και έμεινε εκεί χωρίς να κάνει το δρομολόγιο, εκτός αν πάει κενό μέχρι Χαλκηδόνα και επιστροφή όπως συνήθως. Το πιο αισιόδοξο σενάριο είναι ότι καμία φορά φεύγει 20:35 και γυρίζει 22:05 αλλά κάθεται άλλα 20 λεπτά να κάνει το διάλειμμα.
Πραγματικά απορώ πόσες φορές ακόμα χρειάζεται να μην βγει ώστε να δείξουν τα στατιστικά ότι θέλει αλλαγή ο χρόνος διαδρομής (μέχρι στιγμής 40/40 φορές δεν έχει βγει). Τα ίδια ισχύουν και Σάββατο βράδυ.
Επίσης τα ίδια ισχύουν και για το Β9 Κυριακή βράδυ που δίνει 55-60 λεπτά ενώ έχει 3 αμάξια και συχνότητα 40 λεπτά. Δεν υπάρχει μέρα που κάποιο εκ των 3 δεν καθυστερεί 5-10 λεπτά μετά το κενό πάει μια ώρα γεμίζει γιατί όλοι βγαίνουν Φιλαδέλφεια και πάει κενό με αποτέλεσμα τουλάχιστον 80 λεπτά καθυστέρηση στο επόμενο που με την σειρά του και αυτο καθυστερεί.
Το 2018 είχε δρομολόγια κάθε 20 λεπτά και με νταλίκες.
Ας ελπίσουμε με τον νέο χειμερινό που θα έρθει να φτιάξει κάτι
Συγκεκριμένα έχει 17:25, 19:00, 20:25, 22:05 (με διάλειμμα 21:45-22:05) και μετά 23:25.
Το μόνο ενδιαφέρον είναι που θα φύγει κενό. Σήμερα έφτασε 20:45 και έμεινε εκεί χωρίς να κάνει το δρομολόγιο, εκτός αν πάει κενό μέχρι Χαλκηδόνα και επιστροφή όπως συνήθως. Το πιο αισιόδοξο σενάριο είναι ότι καμία φορά φεύγει 20:35 και γυρίζει 22:05 αλλά κάθεται άλλα 20 λεπτά να κάνει το διάλειμμα.
Πραγματικά απορώ πόσες φορές ακόμα χρειάζεται να μην βγει ώστε να δείξουν τα στατιστικά ότι θέλει αλλαγή ο χρόνος διαδρομής (μέχρι στιγμής 40/40 φορές δεν έχει βγει). Τα ίδια ισχύουν και Σάββατο βράδυ.
Επίσης τα ίδια ισχύουν και για το Β9 Κυριακή βράδυ που δίνει 55-60 λεπτά ενώ έχει 3 αμάξια και συχνότητα 40 λεπτά. Δεν υπάρχει μέρα που κάποιο εκ των 3 δεν καθυστερεί 5-10 λεπτά μετά το κενό πάει μια ώρα γεμίζει γιατί όλοι βγαίνουν Φιλαδέλφεια και πάει κενό με αποτέλεσμα τουλάχιστον 80 λεπτά καθυστέρηση στο επόμενο που με την σειρά του και αυτο καθυστερεί.
Το 2018 είχε δρομολόγια κάθε 20 λεπτά και με νταλίκες.
Ας ελπίσουμε με τον νέο χειμερινό που θα έρθει να φτιάξει κάτι
