04-12-2025, 03:25 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 04-12-2025, 04:33 PM από Giannis. Edited 1 time in total.)
(23-07-2024, 11:09 AM)Aggele Έγραψε: https://www.athenstransport.com/2024/07/...dWK6EvvJvQ
Έγινε επιτέλους (τι ποιο σύνηθες θα πει κανείς) το αναμενόμενο που είχα θίξει και σε άλλο topic. Θέλουμε με αυτόν το σχεδιασμό, με τους πολλούς παράγοντες εμπλοκής στο έργο( υπουργείο κατασκευαστικές, εργολαβίες), τις εταιρείες διαχείρισης των ΜΜΜ (οσυ , στασυ , ΟΑΣΑ ΚΤΕΛ) τότε θα έχουμε τα αναμενόμενα στα μέσα σταθερής τροχιάς.
(09-09-2025, 05:17 PM)Crabman Έγραψε: Αξίζει να αναφερθεί ότι ο τύπος των μετροπόντικων (Νίκη & Αθηνά) που χρησιμοποιούνται για την διάνοιξη της Γραμμής 4, οι οποίοι συχνά αποκαλούνται και Tunnel Boring Machine (ΤΒΜ), είναι ο Earth Pressure Balance Shields (EPB-Schild) με διάμετρο διανοιγόμενου τούνελ Ø 9.480 mm. Κατασκευάστηκαν και συντηρούνται από τον γερμανικό κολοσσό HERRENKNECHT, τον μεγαλύτερο κατασκευαστή μηχανημάτων διάνοιξης σηράγγων στον κόσμο.Σε πρόσφατη επίσκεψη ως φοιτητής της σχολής Πολιτικών Μηχανικών οι εργάτες και οι μηχανικοί του εργοταξιου στο Άλσος Βεΐκου μας είπαν ότι έχει ζητηθεί επέκταση της χρηματοδότησης του έργου τουλάχιστον μέχρι το 2034 ενώ απέκλεισαν κάθε ενδεχόμενο τμηματικής παράδοσης της γραμμής καθώς και έναρξη των επεκτάσεων της πριν την παράδοση του βασικού έργου. Οπότε καλό 2035 και βλέπουμε!
Περισσότερα για τους Earth Pressure Balance Shields (EPB-Schild): https://www.herrenknecht.com/en/products...pb-shield/
--
Λοιπές αναφορές της εταιρείας για την Ελλάδα:
https://www.herrenknecht.com/de/referenz...ens-metro/
https://www.herrenknecht.com/en/referenc...ens-metro/
https://www.herrenknecht.com/de/referenz...ro-line-4/
https://www.herrenknecht.com/en/referenc...ro-line-4/
