28-06-2025, 10:33 PM
(28-06-2025, 05:01 PM)Citaro Έγραψε: Μια βόλτα με τα νέα λεωφορεία φτάνει για να καταλάβεις το άλμα ποιότητας και τεχνολογθας των Κινέζων, έναντι της μιζέριας και της φτήνιας των άλλοτε κραταιών Ευρωπαίων. Από που να αρχίσω με τα Citaro (που κάποτε ήταν κόσμημα, θυμηθείτε Θεσ/νικη όταν ήρθαν τα εργοστασιακά Γερμανίας...) :Η κριτική παραγνωρίζει μια σημαντικότατη λεπτομέρεια: Τα Citaro τα παράγγειλε κι αγόρασε ο πάροχος λίζιγκ, που μάλλον πήρε τη φτηνότερη έκδοση. Από την εμπειρία στα Citaro της Γερμανίας μπορώ να σε διαβεβαιώσω ότι όλος ο εξοπλισμός των Yutong που αναφέρεις υπάρχει στη μέση έκδοση του Citaro. Επίσης η σύγκριση επιπέδου θορύβου μεταξύ ενός ηλεκτρικού κι ενός θερμικού λεωφορείου στερείται βάσης. Για το κατά πόσον η σχεδίαση του Citaro είναι παρωχημένη σε παραπέμπω στην πίσω πλευρά των Ε9, η οποία έχει ορισμένες εξόφθαλμες αναφορές στο Citaro.
1. Εξοπλισμός : φτηνιάρικη επίστρωση πατώματος, ράγες φωτισμού μόνο κάθετες διάσπαρτες και όχι σε συνεχή διάταξη πάνω στις γωνίες της οροφής = σκοτεινά και ψυχρά
2. Κλιματισμός: απλό Α/C που φυσάει κρύο αέρα. Το πίσω τμήμα είναι φούρνος. Καμία ρύθμιση, καμία άνεση για τον επιβάτη, όλος ο αερας πέφτει στους ώμους και στο κεφάλι
3. Καθίσματα : κακή διάταξη και πολύ στενά
4. Σχεδιασμός : τουλάχιστον μια γενιά απαρχαιωμένος (δεν διαφέρουν καθόλου οπτικα από τα leasing του 2009)
5. Θυρες USBχαχαχαααααχααα
Μπείτε στα Yutong E9 : ρυθμιζόμενοι αεραγωγοί με συρόμενο κλείστρο, αν δεν θεςντον αερα να σε φυσαει
Θερμός, πλούσιος και ευχαριστος φωτισμός
Πάτωμα με απομίμηση laminate που χαρίζει
στην όψη
Απολύτως αθόρυβα
Θύρες USB παντού
Κλμιατισμός δυνατός αλλ με απαλή ροή αέρα
Κανένα τρίξιμο ή κοπάνημα
Πολύ καλές αναρτήσεις
