28-05-2025, 01:53 PM
(28-05-2025, 01:30 PM)Crabman Έγραψε: Το ίδιο ισχύει και για την ΣΤΑΣΥ νομίζω, καθώς δεν θυμάμαι να έχει ξανά μπει ενισχυτικός συρμός αποκλειστικά στο τμήμα Δουκίσσης Πλακεντίας – Αεροδρόμιο. Μάλιστα ενδιαφέρον έχει το αν ο συρμός θα κάνει όλη την διαδικασία αλλαγής παροχής ρεύματος για να μπαίνει υπόγεια για μια μόνο στάση στην Πλακεντίας ή αν θα πηγαίνει στον σταθμό του προαστιακού. Ενδεχομένως να τον περιορίζει η άδεια κίνησης στην Εθνική Σιδηροδρομική Υποδομή καθώς η άδεια του είναι μόνο για το τμήμα Δουκίσσης Πλακεντίας – Αεροδρόμιο και ίσως εννοούν την διακλαδωση.Μερικά έχουν πάει κενά λόγω καθυστέρησης και 1-2 λόγω βλάβης, πάντως ανάμεσα σε κάθε δρομολόγιο έχει ένα ακόμα, με άλλα λόγια πίσω από κάθε κανονική βάρδια υπάρχει μια ακόμα. Οπότε στις ώρες 11:00-17:00 που δεν υπάρχουν δρομολόγια έχουμε 10 Χ93 (5+5), 16 Χ95 (8+8), 16 Χ96 (8+8) και 4 Χ97 (2+2). Επομένως αν υπολογίσουμε όλη την ημέρα το Χ95 19 -> 38, Χ96 15 -> 30, Χ93 9 -> 18
Όσο για τα λεωφορεία ας καταγράψουμε νούμερα (ώρα 13:30):
Χ93 -> 8
Χ95 -> 15
Χ96 -> 15
Χ97 -> 3
