Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2025
(06-03-2025, 06:15 PM)Citaro Έγραψε: Ο Βοτανικός πράγματι φαίνεται να έχει δώσει βάση σε γραμμές με φόρτο κίνησης, ώστε να βγαίνουν τουλάχιστον οι πρωϊνές βάρδιες πλήρως επανδρωμένες. Βέβαια, κόβει απογευματινές καθώς δεν συμπληρώνονται οδηγοί. 

Στο 235 κάνει άλλη "πατέντα" σε σχέση με την Ανθούσα : Ενώ η Ανθούσα έκοβε από το καρτ. 3 τη βάρδια μετά την πρωϊνή κατσαρή (06:40 - 07:30 - 08:25 ) και το όχημα αποβίβαζε στις 08:55 Ακαδημία, φεύγοντας κενό για αμαξοστάσιο, ο Βοτανικός βγάζει τη βάρδια όλη (άρα το καρτ. 3 κάθεται μέχρι 16:30) και αντ' αυτού, κόβει την απογευματινή βάρδια από το καρτ. 5 (07:40 από Ζωγράφου). 

Στην περίπτωση της Ανθούσας, η γραμμή κυκλοφορούσε με 5 οχήματα μεταξύ 07:30 - 08:30, με 4 οχήματα μέχρι τις 16:00 και με 3 οχήματα από εκεί και μετά, ενώ στην περίπτωση του Βοτανικού η γραμμή έχει 5 οχήματα από τις 07:30 μέχρι τις 14:30, μετά μένει με 3 και από τις 16:30 μόνο με δύο. 

Περισσότερη λογική είχε βέβαια η δρομολόγηση της Ανθούσας καθώς το απόγευμα ο Βοτανικός αφήνει 40λεπτα...
Βέβαια εγώ δεν θυμάμαι ποτέ το μεσημέρι η Ανθούσα να το είχε με 3 οχήματα... Πάντοτε 4 θυμάμαι το πρωί και το απόγευμα με 2 οχήματα. Σπάνια να είχε 5+3. Δε καταλαβαίνω τον λόγο που τα οχήματα δεν είναι 4+4 αλλά το πρωί υπάρχουν 10λεπτα και το απόγευμα 30λεπτα. Αυτή είναι μία λογική που πρέπει να αναθεωρηθεί κατά τη γνώμη μου στον οργανισμό.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και... - από kostas720 - 06-03-2025, 11:39 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2024 N1Ellinikou 647 108.260 29-12-2024, 05:34 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Man Lion's city
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2023 N1Ellinikou 322 114.258 28-12-2023, 08:36 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Man Lion's city
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2022 N1Ellinikou 158 81.435 09-12-2022, 07:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2021 N1Ellinikou 337 231.251 23-12-2021, 11:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2020 Citaro 77 62.111 24-11-2020, 07:10 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2019 N1Ellinikou 165 147.459 21-01-2020, 05:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas260
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2018 N1Ellinikou 167 151.318 29-12-2018, 03:05 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2017 marios.ilioupoli 117 135.447 05-12-2017, 10:39 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2016 georgio 74 105.669 09-12-2016, 01:15 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2015 N1Ellinikou 149 228.969 21-12-2015, 12:20 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Citaro

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)

#
Reset
R
G
B
H
S
B
SAVE