03-03-2025, 01:50 AM
Το 230 έπαιρνε 12μετρα όταν ακόμη ήταν Πλ.Ελευθερίας /Γουδί - Πλ.Κουμουνδούρου. Είχε δύο κλάδους : 230 όπως σήμερα και 231 από Μιχαλακοπούλου άνοδο/Βασ.Σοφίας κάθοδο, Βασ.Όλγας - Διον.Αρεοπαγίτου - Αποστόλου Παύλου - Θησείο. Συχνότητες (στα χαρτιά) 15/20' το συγκρότημα και ανά τρίτο όχημα 231. Δούλευε με Ίκαρο, ενα μικρό φεγγάρι με Ν1, μετά με DenOudsten και στα τελευταία του πάλι με Ίκαρο. Στην πραγματικότητα ήταν πολύ αναξιόπιστη γραμμη το 230/1 και δεν το περίμενε κανείς. Ούτε υπήρχε μετρό τότε, ώστε να εξυπηρετεί μετεπιβίβαση από Στ.Αμπελόκηποι προς Παίδων.
Το 2000, μόλις ήρθαν τα Neoplan Midi, δόθηκαν αυτα στη γραμμή και λίγους μήνες μετά, έκλεισαν οι Διον Αρεοπαγιτου κ Αποστόλου Παύλου για πεζοδρόμηση, οπότε καταργήθηκε το 231και έμεινε το 230 Ακρόπολη- Γουδι.
Στις αρχές του 2003 επεκτάθηκε η γραμμή αρχικά προς το τέρμα του 235 μέσω Γ.Ζωγραφου. Τον Οκτώβρη του 2003 πήρε τη σημερινή της μορφή προς Κουσίδου/Νεκρ.Ζωγραφου.
Άρα, η αιτία που κόπηκαν τα 12μετρα ήταν κατ'αρχην η δρομολόγηση μέχρι Ακρόπολη από τους παραδρόμους. Στη συνέχεια και αφού υπήρχαν τα midi, πιάσανε Παναγούλη.
Το 2000, μόλις ήρθαν τα Neoplan Midi, δόθηκαν αυτα στη γραμμή και λίγους μήνες μετά, έκλεισαν οι Διον Αρεοπαγιτου κ Αποστόλου Παύλου για πεζοδρόμηση, οπότε καταργήθηκε το 231και έμεινε το 230 Ακρόπολη- Γουδι.
Στις αρχές του 2003 επεκτάθηκε η γραμμή αρχικά προς το τέρμα του 235 μέσω Γ.Ζωγραφου. Τον Οκτώβρη του 2003 πήρε τη σημερινή της μορφή προς Κουσίδου/Νεκρ.Ζωγραφου.
Άρα, η αιτία που κόπηκαν τα 12μετρα ήταν κατ'αρχην η δρομολόγηση μέχρι Ακρόπολη από τους παραδρόμους. Στη συνέχεια και αφού υπήρχαν τα midi, πιάσανε Παναγούλη.