06-02-2025, 02:38 PM
(06-02-2025, 12:50 PM)ecoj Έγραψε: Πάντως αν υπάρχει η δυνατότητα να κρατηθούν κάποια μεταχειρισμένα leasing και όχι όλα προφανώς ίσως θα έπρεπε να το εξετάσουν αντί για τα 25ετιας Ν2.
Aυτό έλεγα. Ούτε εργονομικά είναι τα Iveco Diesel, oύτε επαρκείς χώρους επιβατών έχουν και είναι σαφώς παλαιά πλέον και δεν έχουν ζωή (άντε 4-5 χρόνια ακόμη). Αντιθέτως, τα 12μετρα από 6121 - 6153 και κάποια μεταξύ 6090 - 6109 (τρίπορτα αστικού τύπου ΜΑΝ - Citaro) όπως επίσης και οι περισσότερες νταλίκες από 6178 - 6219, είναι σε καλή κατάσταση, 15ετίας και προσφάτως φροντισμένα (όταν εντάχθηκαν πριν 4 χρόνια στο στόλο του ΟΑΣΑ)
Δεν καταλαβαίνω γιατί είναι καλύτερο να κρατηθούν μόνο τα ιδιόκτητα, αντί να παραμείνουν 70 οχήματα επιλεγμένα από τα Leasing. H εξαγορά τους είναι σε πολύ συμφέρουσα τιμή (αν θυμάμαι, γύρω στο 10χίλιαρο ανά όχημα)
