20-12-2024, 08:43 PM
(19-12-2024, 01:15 PM)sgkatsos Έγραψε: Υπάρχουν μερικά τμήματα γραμμών που είναι περιπορείες για να καλύψουν μία ή δύο στάσεις, ενώ η πιο φυσική και πιο "λογική" διαδρομή είναι διαφορετική οπότε συμβαίνει είτε να τις ξεχνάνε οι οδηγοί αν δεν είναι τακτικοί της γραμμής, είτε κρίνουν ότι σε αυτό το σημείο δεν θα περιμένει κανένας και τις παρακάμπτουν για να κερδίσουν λίγα λεπτά στην διαδρομή.Σε μερικές περιπτώσεις στην λήξη της βάρδιας γίνονται υπερβολικές παρακάμψεις. Για τις γραμμές που χρησιμοποιώ ειδικά.
Το έχω δει και σε άλλες γραμμές όπως την 642, όπου συχνά είτε δεν στρίβουν προς την 8η Ηρακλείου αλλά συνεχίζουν ευθεία για την Ηρακλείου (και λόγω παρκαρισμένων μεν), είτε πιο σπάνια στρίβουν στην 8η Ηρακλείου αλλά δεν βγαίνουν στην Ηρακλείου (στάσεις Αστέρια και Ζέφυρος) και πάνε καρφί στο τέρμα (συνηθώς στην λήξη της βάρδιας).
Δεν θα έπρεπε να γίνεται, αλλά αν όντως δεν τις χρησιμοποιούν οι επιβάτες θα πρέπει να αλλάξει η διαδρομή και επίσημα.
Β9: Προς Κηφισιά μετά την 4η Όθωνος, αριστερά Καλυφτάκη και προσπερνάει 8 στάσεις!
619: Από Εργατικές Πολυκατοικίες, κατευθείαν Αναγεννήσεως προς Εθνική οδό και προσπερνάει 5 στάσεις
755: Από σκιάθου κατευθείαν αριστερά Πάρνηθος και αφήνει 6 στάσεις.
Φυσικά με την προϋπόθεση ότι δεν έχει κόσμο, ωστόσο είναι βαρύ να περνάς 6 στάσεις γιατί κάποιος μπορεί να είναι 5 στάσεις πριν το τέλος.
Για τις 1-2 τελευταίες στάσεις το κάνουν οι περισσότερες γραμμές αλλά εκεί δεν υπάρχει κάποιος συνήθως. Πχ 421 δεν μπαίνει Ελευσινίων μυστηρίων, 054 και 605, κατευθείαν Αμμοχώστου.
Λύση επίσης πρέπει να βρεθεί με τα τρόλεϊ, αφού πλέον περνάνε ανά 60-90 λεπτά, τουλάχιστον να υπάρχει οδηγία όλα τα σχολασμένα να παίρνουν κόσμο, σαν την λιγότερη βοήθεια που μπορεί να δωθεί εκ μέρους των οδηγών και ας μην φταίνε αυτοί