Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2024
(27-10-2024, 08:19 PM)Larioupol Έγραψε: Καλά όλα αυτά θα μπορούσαν να λυθούν μονομιάς με την υποχρεωτική είσοδο ΟΛΩΝ από την πρώτη πόρτα και υποχρεωτική αποβίβαση αν τυχόν κάποιος δεν έχει εισιτήριο. Ήδη ισχύει το μέτρο σε όλες τις πόλεις της περιφέρειας, με χαρακτηριστικό παράδειγμα την Πάτρα, που γίνεται ακόμα και στην πιο πολυσύχναστη γραμμή της, με αντίστοιχα επίπεδα επιβίβασης με το 608 (συμπτωματικά, ο κωδικός της γραμμής είναι το "6").

Οπότε, μπορεί να γίνει το μέτρο της εισόδου από τη πρώτη πόρτα, αλλά δεν υπάρχει θέληση
Διαφωνώ. Για να δουλέψει η επιβίβαση από την 1η πόρτα πρέπει

1. Ο οδηγός να έχει την δικαιοδοσία να ελέγχει εισιτήρια (δεν την έχει)

2. Να υπάρχει αρκετός χώρος στα λεωφορεία για να χωράνε οι επιβάτες να μπουν από την 1η πόρτα και όχι από τις μεσαίες (αδύνατο λόγω έλλειψης δρομολογίων και συνωστισμού, εγγενώς μάλλον αδύνατο στα 18μετρα)

3. Παρουσία ελεγκτή για να "πιάνει" αυτούς που μπαίνουν από την μεσαία πόρτα. Αν ο οδηγός πρέπει να σταματάει το λεωφορείο καθε φορά που κάποιος δεν επιβιβαζαται σωστά, οι υπόλοιποι επιβάτες θα τον πλακώσουν. Δεδομένου ότι πληρώνονται κατώτατο μισθό με ήδη τις υπάρχουσες δυσκολίες, κανένας οδηγός - δικαίως - δεν θα το δεχτεί αυτό.


Αυτοί είναι οι λόγοι που έχει αποτύχει το μέτρο στην Αθήνα τόσες φορές που το έχουν προσπαθήσει. Η επιβίβαση από την 1η πόρτα έχει πολλά πλεονεκτήματα, αλλά η επικύρωση δεν είναι ένα από αυτά, και είναι ανεφαρμοστη στην παρούσα κατάσταση. Η παρουσία ελεγκτών θα ήταν πολύ πιο άμεσος και αποτελεσματικός τρόπος για την επικύρωση.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και... - από 500_enjoyer - 28-10-2024, 10:59 AM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2023 N1Ellinikou 322 101.362 28-12-2023, 08:36 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Man Lion's city
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2022 N1Ellinikou 158 73.960 09-12-2022, 07:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2021 N1Ellinikou 337 215.822 23-12-2021, 11:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2020 Citaro 77 58.412 24-11-2020, 07:10 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2019 N1Ellinikou 165 138.962 21-01-2020, 05:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas260
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2018 N1Ellinikou 167 142.935 29-12-2018, 03:05 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2017 marios.ilioupoli 117 129.472 05-12-2017, 10:39 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2016 georgio 74 101.665 09-12-2016, 01:15 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2015 N1Ellinikou 149 220.193 21-12-2015, 12:20 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Citaro
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2014 ns_ 337 481.567 31-12-2014, 01:42 AM
Τελευταία Δημοσίευση: georgio

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 6 Επισκέπτης (ες)