28-10-2024, 10:59 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 28-10-2024, 11:02 AM από 500_enjoyer. Edited 1 time in total.)
(27-10-2024, 08:19 PM)Larioupol Έγραψε: Καλά όλα αυτά θα μπορούσαν να λυθούν μονομιάς με την υποχρεωτική είσοδο ΟΛΩΝ από την πρώτη πόρτα και υποχρεωτική αποβίβαση αν τυχόν κάποιος δεν έχει εισιτήριο. Ήδη ισχύει το μέτρο σε όλες τις πόλεις της περιφέρειας, με χαρακτηριστικό παράδειγμα την Πάτρα, που γίνεται ακόμα και στην πιο πολυσύχναστη γραμμή της, με αντίστοιχα επίπεδα επιβίβασης με το 608 (συμπτωματικά, ο κωδικός της γραμμής είναι το "6").Διαφωνώ. Για να δουλέψει η επιβίβαση από την 1η πόρτα πρέπει
Οπότε, μπορεί να γίνει το μέτρο της εισόδου από τη πρώτη πόρτα, αλλά δεν υπάρχει θέληση
1. Ο οδηγός να έχει την δικαιοδοσία να ελέγχει εισιτήρια (δεν την έχει)
2. Να υπάρχει αρκετός χώρος στα λεωφορεία για να χωράνε οι επιβάτες να μπουν από την 1η πόρτα και όχι από τις μεσαίες (αδύνατο λόγω έλλειψης δρομολογίων και συνωστισμού, εγγενώς μάλλον αδύνατο στα 18μετρα)
3. Παρουσία ελεγκτή για να "πιάνει" αυτούς που μπαίνουν από την μεσαία πόρτα. Αν ο οδηγός πρέπει να σταματάει το λεωφορείο καθε φορά που κάποιος δεν επιβιβαζαται σωστά, οι υπόλοιποι επιβάτες θα τον πλακώσουν. Δεδομένου ότι πληρώνονται κατώτατο μισθό με ήδη τις υπάρχουσες δυσκολίες, κανένας οδηγός - δικαίως - δεν θα το δεχτεί αυτό.
Αυτοί είναι οι λόγοι που έχει αποτύχει το μέτρο στην Αθήνα τόσες φορές που το έχουν προσπαθήσει. Η επιβίβαση από την 1η πόρτα έχει πολλά πλεονεκτήματα, αλλά η επικύρωση δεν είναι ένα από αυτά, και είναι ανεφαρμοστη στην παρούσα κατάσταση. Η παρουσία ελεγκτών θα ήταν πολύ πιο άμεσος και αποτελεσματικός τρόπος για την επικύρωση.