27-10-2024, 05:13 PM
(27-10-2024, 04:51 PM)Citaro Έγραψε: Είναι ηλίθιος, απλά, που σου απαντάει έτσι. 8 στους 10 επιβάτες εχουμε κάρτες απεριορίστων, τις οποίες δεν τις περνάμε από το επικυρωτικό scanner γιατί απλά ΔΕΝ χρειάζεται. Οι επιβάτες δεν μετριώνται με "επικυρώσεις" αλλά με αισθητήρες στα οχήματα. Ούτε αυτό όμως έχει κάποια σημασία. Η συγκοινωνία είναι δημόσια υπηρεσία και πρέπει να παρέχεται σε επάρκεια. Για τους λαθρεπιβάτες υπάρχει ο έλεγχος εισιτηρίων. Επίσης, ακόμη και αυτή η λαθρεπιβίβαση είναι μύθος, ως επί το πλείστον. Εχω πετύχει αρκετούς ελέγχους τελευταία, ειδικά στο κέντρο της Αθήνας. Σε λεωφορείο με 50-60 επιβάτες, "γράφουν" από μηδέν έως ένα άτομο τη φορά. Στα προάστια, πράγματι είναι πιό χύμα τα πραγματα και όντως η πιτσιρικαρία δεν επικυρώνει εισιτήρια. Σε πολλές πόλεις όμως, οι κάτω των 18 πάνε δωρεάν ή με πολύ φθηνό κόμιστρο. Δεν θα χάσει από τα παιδιά ο ΟΑΣΑ. Αν μάθουν να χρησιμοποιούν μια καλή συγκοινωνία, αύριο - μεθαύριο μπορεί να προτιμήσουν να βγούν για ποτό ΧΩΡΙΣ αυτοκίνητο και να γλιτώσουμε 5-10 θανατηφόρα τροχαία. Αλλά πού τέτοιες οπτικές στη σκέψη...Η επικύρωση συνδρομών απεριορίστων διαδρομών(μηνιαίων, εξαμηνιαίων κτλ) είναι υποχρεωτική στα λεωφορεία όπως ισχύει και στο μετρό που είναι και οι πόρτες! Με το νέο εισιτήριο από το 2016 είναι υποχρεωτική η επικύρωση σε αντίθεση με τα προηγούμενα που δεν επικυρώνονταν