27-10-2024, 04:51 PM
(27-10-2024, 02:08 PM)Aggele Έγραψε: Μπορεί να απαντήσει κάποιος υπεύθυνα αν υπάρχει ή έχει ξεκινήσει κάποιος σχεδιασμός από την οσυ μέσο των οδηγών σε σχέση με την πυκνότητα των δρομολογίων και τα εισητηρια; Τι εννοώ. ....Ο οδηγός απάντησε με 9 μόνο να έχουν χτυπήσει εισιτήρια θα έπρεπε να υπάρχουν ακόμη λιγότερα και όντως είδα πως στο μηχανάκι που είχε στην θέση του οδηγού άμα στάση του έδειχνε πόσοι κάνανε επικύρωση δηλαδή φαινομενικά πόσοι μπήκαν. Αυτό όμως δεν είναι λίγο παράλογο;Είναι ηλίθιος, απλά, που σου απαντάει έτσι. 8 στους 10 επιβάτες εχουμε κάρτες απεριορίστων, τις οποίες δεν τις περνάμε από το επικυρωτικό scanner γιατί απλά ΔΕΝ χρειάζεται. Οι επιβάτες δεν μετριώνται με "επικυρώσεις" αλλά με αισθητήρες στα οχήματα. Ούτε αυτό όμως έχει κάποια σημασία. Η συγκοινωνία είναι δημόσια υπηρεσία και πρέπει να παρέχεται σε επάρκεια. Για τους λαθρεπιβάτες υπάρχει ο έλεγχος εισιτηρίων. Επίσης, ακόμη και αυτή η λαθρεπιβίβαση είναι μύθος, ως επί το πλείστον. Εχω πετύχει αρκετούς ελέγχους τελευταία, ειδικά στο κέντρο της Αθήνας. Σε λεωφορείο με 50-60 επιβάτες, "γράφουν" από μηδέν έως ένα άτομο τη φορά. Στα προάστια, πράγματι είναι πιό χύμα τα πραγματα και όντως η πιτσιρικαρία δεν επικυρώνει εισιτήρια. Σε πολλές πόλεις όμως, οι κάτω των 18 πάνε δωρεάν ή με πολύ φθηνό κόμιστρο. Δεν θα χάσει από τα παιδιά ο ΟΑΣΑ. Αν μάθουν να χρησιμοποιούν μια καλή συγκοινωνία, αύριο - μεθαύριο μπορεί να προτιμήσουν να βγούν για ποτό ΧΩΡΙΣ αυτοκίνητο και να γλιτώσουμε 5-10 θανατηφόρα τροχαία. Αλλά πού τέτοιες οπτικές στη σκέψη...