27-10-2024, 02:08 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 27-10-2024, 02:13 PM από Aggele. Edited 2 times in total.)
Μπορεί να απαντήσει κάποιος υπεύθυνα αν υπάρχει ή έχει ξεκινήσει κάποιος σχεδιασμός από την οσυ μέσο των οδηγών σε σχέση με την πυκνότητα των δρομολογίων και τα εισητηρια; Τι εννοώ. Πολλές φορές έχει σχολιαστεί εδώ η αραίωση δρομολογίων και κακές συχνότητες. Άκουσα τις προάλλες σε συζήτηση επιβατών με οδηγών γιατί τόση ώρα να έρθει το τρόλεϊ (1 ώρα αναμονή στην στάση για το 21 όπου όταν το πρώτο ήρθε χάλασε και πήραμε το μπροστινό με εμένα να περίμενα μίση ώρα) γιατί τόσο χάλια δρομολόγια και λεωφορεία στον Πειραιά και Νίκαια σε σχέση με άλλες περιοχές Αιγάλεω Περιστέρι σαν να μας έχουν ξεχασμένους. Ο οδηγός απάντησε με 9 μόνο να έχουν χτυπήσει εισιτήρια θα έπρεπε να υπάρχουν ακόμη λιγότερα και όντως είδα πως στο μηχανάκι που είχε στην θέση του οδηγού άμα στάση του έδειχνε πόσοι κάνανε επικύρωση δηλαδή φαινομενικά πόσοι μπήκαν. Αυτό όμως δεν είναι λίγο παράλογο; Μιας και οκ μια γραμμή δεν χρησιμοποιείται σε όλο της το μήκος επί το πλείστον από το επιβατικό κοινό. Ωστόσο δλδ τι σημαίνει αυτό; Ότι θα πρέπει σε κατηγορίες που ανήκω και εγώ μαθητές φοιτητές μεγάλους σε ηλικία που χρησιμοποιούν το λεωφορείο για 3-5 στάσεις να πληρώνουν μηνιαία κάρτα 14—30€ τον μήνα; Και αν έχει γίνει αυτό δεν είναι απαράδεκτο χωρίς καμία ενημέρωση προς τους επιβάτες;