Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2024
Δεν έχει σχέση η έλλειψη οδηγών, γιατί δεν στεκόμαστε στο πρόβλημα ότι μια γραμμή έχει 10/13,  που είναι μεγάλο πρόβλημα, αλλά διαφορετικό. Σε αυτή την περίπτωση ο σταθμάρχης που αρχίζει την υπηρεσία του το πρωί, αλλάζει τις ώρες με βάση τα οχήματα που λείπουν ώστε να μην υπάρχουν τεράστια κενά. Πχ αν λείπει το όχημα των 07:30 ενώ έχει 07:00-07:15-07:30-07:45, το κάνει 07:00-07:20-07:40. Έπειτα αφού έχει φτιαχτεί από τον σταθμάρχη ένα νέο πρόγραμμα δρομολογίων περιλαμβάνοντας 10 οχήματα αντί 13, ο σταθμάρχης ελέγχει αν τηρούνται. Αν υπάρχει καθυστέρηση λόγω κίνησης έχει την επιλογή να το στείλει κενό ώστε να προλάβει το επόμενο δρομολόγιο. Πχ αν έχει 13:00/ΑΦ, 14:00/ΤΕ, 15:00/ΑΦ και φτάσει 14:13 στο ΤΕ, ενώ το επόμενο είναι στην ώρα του (14:15), σίγουρα σχεδόν θα το στείλει κενό ώστε να προλάβει στην Αφετηρία να είναι στις 15:00.
Το θέμα τίθεται γιατί κάποιοι τα στέλνουν κενά ακόμα και με 6 λεπτά καθυστέρηση όπως χθες 421 (16:15-16:30-16:50 δρομολόγια, και 16:36 έφυγε κενό αντί να φύγει απλά με +6), ενώ κάποιοι άλλοι όπως χθες στο Β9 που είχε 21 λεπτά καθυστέρηση (18:21 αντί 18:00, με το επόμενο 18:25), τα διώχνουν με κόσμο. Υπάρχει κάποια ξεκάθαρη οδηγία για το πότε φεύγει κενό, έτσι ώστε σε περίπτωση που φυσικά οι επιβάτες γνωρίζουν τα καρτελάκια, να ξέρουμε αν θα φύγει;
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2024 - από Man Lion's city - 23-10-2024, 03:51 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2023 N1Ellinikou 322 101.362 28-12-2023, 08:36 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Man Lion's city
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2022 N1Ellinikou 158 73.960 09-12-2022, 07:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2021 N1Ellinikou 337 215.822 23-12-2021, 11:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2020 Citaro 77 58.412 24-11-2020, 07:10 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2019 N1Ellinikou 165 138.962 21-01-2020, 05:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas260
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2018 N1Ellinikou 167 142.935 29-12-2018, 03:05 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2017 marios.ilioupoli 117 129.472 05-12-2017, 10:39 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2016 georgio 74 101.665 09-12-2016, 01:15 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2015 N1Ellinikou 149 220.193 21-12-2015, 12:20 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Citaro
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2014 ns_ 337 481.567 31-12-2014, 01:42 AM
Τελευταία Δημοσίευση: georgio

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 23 Επισκέπτης (ες)