23-10-2024, 03:51 PM
Δεν έχει σχέση η έλλειψη οδηγών, γιατί δεν στεκόμαστε στο πρόβλημα ότι μια γραμμή έχει 10/13, που είναι μεγάλο πρόβλημα, αλλά διαφορετικό. Σε αυτή την περίπτωση ο σταθμάρχης που αρχίζει την υπηρεσία του το πρωί, αλλάζει τις ώρες με βάση τα οχήματα που λείπουν ώστε να μην υπάρχουν τεράστια κενά. Πχ αν λείπει το όχημα των 07:30 ενώ έχει 07:00-07:15-07:30-07:45, το κάνει 07:00-07:20-07:40. Έπειτα αφού έχει φτιαχτεί από τον σταθμάρχη ένα νέο πρόγραμμα δρομολογίων περιλαμβάνοντας 10 οχήματα αντί 13, ο σταθμάρχης ελέγχει αν τηρούνται. Αν υπάρχει καθυστέρηση λόγω κίνησης έχει την επιλογή να το στείλει κενό ώστε να προλάβει το επόμενο δρομολόγιο. Πχ αν έχει 13:00/ΑΦ, 14:00/ΤΕ, 15:00/ΑΦ και φτάσει 14:13 στο ΤΕ, ενώ το επόμενο είναι στην ώρα του (14:15), σίγουρα σχεδόν θα το στείλει κενό ώστε να προλάβει στην Αφετηρία να είναι στις 15:00.
Το θέμα τίθεται γιατί κάποιοι τα στέλνουν κενά ακόμα και με 6 λεπτά καθυστέρηση όπως χθες 421 (16:15-16:30-16:50 δρομολόγια, και 16:36 έφυγε κενό αντί να φύγει απλά με +6), ενώ κάποιοι άλλοι όπως χθες στο Β9 που είχε 21 λεπτά καθυστέρηση (18:21 αντί 18:00, με το επόμενο 18:25), τα διώχνουν με κόσμο. Υπάρχει κάποια ξεκάθαρη οδηγία για το πότε φεύγει κενό, έτσι ώστε σε περίπτωση που φυσικά οι επιβάτες γνωρίζουν τα καρτελάκια, να ξέρουμε αν θα φύγει;
Το θέμα τίθεται γιατί κάποιοι τα στέλνουν κενά ακόμα και με 6 λεπτά καθυστέρηση όπως χθες 421 (16:15-16:30-16:50 δρομολόγια, και 16:36 έφυγε κενό αντί να φύγει απλά με +6), ενώ κάποιοι άλλοι όπως χθες στο Β9 που είχε 21 λεπτά καθυστέρηση (18:21 αντί 18:00, με το επόμενο 18:25), τα διώχνουν με κόσμο. Υπάρχει κάποια ξεκάθαρη οδηγία για το πότε φεύγει κενό, έτσι ώστε σε περίπτωση που φυσικά οι επιβάτες γνωρίζουν τα καρτελάκια, να ξέρουμε αν θα φύγει;