02-10-2024, 01:17 AM
(01-10-2024, 02:03 PM)kostas720 Έγραψε: Αν παρατηρήσετε , κυρίως τις απογευματινές ώρες που οι βάρδιες είναι μειωμένες , δίνεται προτεραιότητα στην εκτέλεση των δρομολογίων μόνο της γραμμής 4 αντί της 2 διότι το τμήμα Στ. Άγιος Ιωάννης - Άγιος Αρτέμιος δίνει αρκετούς επιβάτες , πολύ περισσότερους από το κομμάτι της Καισαριανής του 2. Γι'αυτό γίνεται αυτή η διάκριση. Όπως και να έχει η γραμμή πλέον έχει απαξιωθεί πλήρως με τα δρομολόγια που έχει , παρόμοια μοίρα με το 1 ή τα 18/19ΒΕντάξει σίγουρα η 4 έχει μεγαλύτερη ζήτηση στο τμήμα από το Παγκράτι μέχρι το Τέρμα της και γι' αυτό υπάρχει μια κατανόηση στην διάκριση που γίνεται. Ωστόσο από την λογική και την κατανόηση μέχρι την πλήρη απαξίωση και τις 4 ώρες κενό υπάρχει μεγάλη διαφορά.
(01-10-2024, 07:41 PM)Citaro Έγραψε: Ο στοιχειώδης σεβασμος στους επιβάτες επιβάλλει να μπολιαστούν βάρδιες με λεωφορεια της ΟΣΥ, αφου δεν υπαρχει προσωπικό να οδηγήσει τρόλλεϋ.Αντικειμενικά, και αν κάνω λάθος διορθώστε με, τα τρόλεϊ αποτελούν το πιο «πράσινο» οδικό μέσο μεταφοράς, καθώς και έχουν αρκετό μέλλον μπροστά τους ώστε να υπόκεινται τέτοια απαξίωση (πόσο μάλλον αν παρθούν νέα οχήματα που ακούγεται). Επίσης έχουν ένα εκτεταμένο δίκτυο για το οποίο έχουν δαπανηθεί και δαπανούνται πολλά χρήματα. Πόσο δύσκολο είναι να παρθεί μια μερίδα οδηγών, είτε παλαιοί είτε νεοπροσληφθέντες, και να εκπαιδευτούν/αναλάβουν στα τρόλεϊ; Μήπως υπάρχει μεγάλη απροθυμία των οδηγών;