02-09-2024, 06:25 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 02-09-2024, 06:25 PM από Giannis. Edited 1 time in total.)
(02-09-2024, 03:25 PM)Man Lion\s city Έγραψε: Το θέμα είναι ότι παλιά ότι πήγαινε προς αμαξοστάσιο έπαιρνε κόσμο πχ σχολασμένα 5 (Λαμπρινή -> Φιλαδέλφεια, Καλλιθέα -> Φιλαδέλφεια), σχολασμένα 11 (Πατήσια -> Φιλαδέλφεια) και το ίδιο για τις υπόλοιπες γραμμές 10, 14, 15, 21.
Πλέον το ποσοστό των οδηγών που επιβιβάζει κόσμο στο σχόλασμα είναι 5%, προφανώς για να γλυτώσουν τις στάσεις και να φτάσουν 5 λεπτά νωρίτερα. Το μόνο εκτός του 6 που παίρνει κόσμο μέχρι αμαξοστασιο είναι το 3 (κατά 90%) επειδή έχει φτάσει μέχρι Φιλαδέλφεια αφενός μεν είναι δύσκολο να πεις στον κόσμο να κατέβει, αφετέρου από εκεί και έπειτα είναι 6-7 στάσεις, οπότε η καθυστέρηση δεν είναι ούτε 2 λεπτά.
Πάντως η γνώμη μου είναι υποχρεωτικά θα έπρεπε να παίρνουν κόσμο προς το σχόλασμα και ας καθυστερούν λίγο. Παράδειγμα Αύγουστο μεσημέρι με το 3 να σχολάει στις 15:00 το μεσημέρι και αφού έφτασε Φιλαδέλφεια, το επόμενο 6 ήθελε 70-80 λεπτά, με τον οδηγό να κατεβάζει υποχρεωτικά τον κόσμο στην Πατριάρχου. Προφανώς δεν φταίει ο οδηγός που το 6 είχε 1/3 οχήματα αλλά θα μπορούσε να βοηθήσει λίγο
Αυτό ξαναπέστο. Επειδή και εγώ έμενα Φιλαδέλφεια τότε, ήταν πάρα πολύ εξυπηρετικό το ότι όλα τα τρόλλεϋ που αποσύρονταν επιβίβαζαν κόσμο. Υπήρχε πολύ συχνή συγκοινωνία το βράδυ και θυμάμαι ότι μπορούσες να περιμένεις ακόμα και στην 1 το βράδυ στα Άνω Πατήσια και να έρθει τρόλλεϋ προς αμαξοστάσιο. Μιλάμε για εποχές μέχρι το 2010 περίπου.
Αλήθεια το πρωί στην έξοδο από το αμαξοστάσιο επιβιβάζουν πλέον κόσμο τα τρόλλεϋ (πχ αυτά που πάνε να πιάσουν βάρδια στο 14 ή στο 5); Κάποτε το έκαναν και ήταν πολύ βολικό, δεν ξέρω αν συμβαίνει ακόμα.